Їжачок Ко Дон Мі

157 9 0
                                    

Ця історія не буде починатися з привітання головної героїні , або філософії життя. Я людина, якій подобається описувати повсякденне життя без спойлерів , тому так і зроблю.
Ранок. На тихі вулички Києва ліг відпочити сірий, схожий на плед, туман та лагідно клав на траву холодні каплі роси. В маленькому райончику панувала тиша, лиш де-не-де чутно було чути білочку в сухому листі. Охайні , дев'ятиповерхові будівлі стояли в два рядки один напроти одного, з їх вікон навіть можна було побачити що робить твій сусід.
Дзвін будильника лунав в невеличкій кімнаті уже декілька хвилин. З під ковдри було видно, як якесь створіння намагається повернутися в світ Морфея , що їй звичайно не вдається, тому воно мичить і гарчить на весь білий світ від злості, що хтось потривожив її сон.
Але все таки, з під теплого укриття вилізає це створіння, яке схоже на людину тільки якщо подивитися що руки та ноги є. Судячи по величині шевелюри, то була дівчина, на їх голові було все , але не зачіска, тому переборов лінь (А сьогодні субота, то можна), вона встала з ліжка та трохи потягнувшись ,від чого спина хруснула та жахливо заболіла. Привівши спину в порядок дівчина почалапала в ванну щоб зробити всі водні процедури. Та не встигла вона і зайти як побачила себе любиму в дзеркалі від чого заорала злякавшись цієї чупакабри . На їх крик прибігла мати та брат, а Тато спокійно сидів на дивані.
В паніці її старшенький братик почав сварити за крик, а мати просто розпитувала чого дочка так закричала , що горобці на хату не сідали. Після прослуховування її причини, родичі махнули на неї рукою та здризгули звідти.
Тоді Мі встала та ще раз подивилася на себе в дзеркало.
-Страшніше Самари Морган...-випалила вона та озброєлась гребінцем.
Ледве не повиривав свої патлі , дівчина все таки привела свою голову в порядок. Приступивши по зубів , та взяла в руки зубку щітку на пасту. Почистивши зуби та вмившись, вона пішла в свій світ фешена та вибрав там чорні джинси та білу футболку оверсайзє оділа їх та поповзла шоркая тапками, як дід старий,снідати.
Нарешті вона припливла на кухню вся така охайна, але позіхаючи так, наче зараз засосе когось.
До речі, цього створіння звати Ко Дон Мі і як ви вже напевно зрозуміли вона має брата, мати та татуся. Ви напевно задаєтесь питанням, чому українка має корейське ім'я ? Так ось, у неї батько - українець, ну а мати, звичайно - кореянка. Мати переїхала сюда недавно, тому ще не може так гарно розмовляти українською як я, тато або брат, але з цим ми їй допомагаємо.
Так ось, до чого я , кхм....Прийшла вона на кухню а там нікого, тільки одинока записка, яку та швидко цапнула та прочитала з кислою мордою.
-І самій записці:-
"Ми з твоїм братом поїхали. Їжа в холодильнику. Цьом папа засранка."
По останнім словам, було зрозуміло що писав брат, тому натягнутою посмішкою як у рагуля, та пішла до свого годувальника, опісля відкрив холодильник взяла з відтинку молоко, а з полки пластівці та миску на якій було зображено учасників найпопулярнішої на цей час групи Бананів-Бантанів-Батосіків-BTS. Змішав всі інгредієнти , дівчина получила витвір сучасної кулінарії - каша щоб з голоду не здохнути №2, бо від №1 точно живіт не витримає.
З'їв своє вариво та помила тарілочку та відправилася до своїх покоїв. І так, заходить вона значить до кімнати, і починає свій щоранковий ритуал: тьмок плакат Чіміна, обняти подушку a-ля "бантан лове фарева", врубити пісню "I need you" на повну і горланити їх до кінця, погладити всі іграшки BT21 та на кінець фіналочка - взяти армії бомбочку , включити її та пісню Coffee, опісля махати нею і ревіти від шикарності цієї пісні. Як ви вже зрозуміли вона є повноцінною армі, хоча вже і не такою палкою. Закінчив ритуал та знову залибилась.
-Єхехеее, дві неділі канікули ! Уриаааааа!-приг, упала, встала, більше не пригала а просто підняло руки.
Сьогоднішній день вона розпланувала не чітко тому попливе за течією. Вона зробила самий кращий вибір у своєму житті і пішла жрачку брати для перегляду дорами.
Весь день вона так і провела під пледом та ноутбуком на дивані за переглядом дорам. А на вечір без сил лягла спати як тюлень останній. Дрихни блін, поки можеш.

Без Слів Where stories live. Discover now