ကန္တင္းမွာ ထိုင္လိုက္တယ္။ ျပီေတာ့ စားစရာေတြကို Tin က သြားမွာတယ္။
“Can ျမန္ျမန္ ေျပာစမ္းပါကြာ ငါ သိခ်င္ေနျပီ”
“ခဏေနပါဦး ကို႔ကို ေစာင့္လိုက္ပါဦး”
“ေဝါ့”
“ဗိုက္ႀကီးေနတာလား”
“ေသလိုက္ပါလား ငါက ဘာကိစၥ ဗိုက္ႀကီးရမွာလဲ ႀကီးမယ့္ႀကီး မင္းဘဲ ႀကီးမွာ”
“ငါကႀကီးလည္း ပိုင္ရွင္ ရွိေနတာပဲဟာ မင္းသာ ႀကီးရင္ ဘယ္မလဲ ပိုင္ရွင္”
“Can ေနာ္”
Tin စားစရာေတြလာခ်ေပးရင္း
T-“ဘာေတြျဖစ္ေနၾကတာလဲ Pete မင္း ႏႈတ္ခမ္းက ငါ့လည္း လာထိုးပါဦးမယ္”
P-“နင္ဟာ အရင္စတာေလ”
C-“ဟင္ ေအးပါ ေတာ္ျပီ ေျပာေတာ့ဘူး သြားေတာ့မယ္”
အဲ့ေတာ့ pete က သြားအကုန္ေပၚေအာင္ ရယ္ျပရင္း
“Can ကလဲ ငါက စတာေလဟာ အဲ့လို စိတ္မဆိုးပါနဲ႔ ေျပာျပပါေနာ္ နာ နာ နာ”
“ရုပ္ကိုက အမ်ိဳးမိ်ဳး ေသခ်ာနားေထာင္ ေျပာျပမယ္”
ဘယ္ေလာက္ေတာင္ သိခ်င္ေနလဲ မသိဘူး စေျပာကတည္းက လက္ကို ခံုေပၚ ပိုက္တင္ထားျပီး မ်က္လံုး ဝိုင္းဝိုင္းေလးနဲ႔ ၾကည့္ျပီး ေသခ်ာကို နားေထာင္ေနတာ။
“ငါ Ae လို႔ပဲ ေျပာမယ္ေနာ္”
“…………”
“Ae က ငါတို႔နဲ႔ အသက္ သိပ္မကြာဘူးကြ ငယ္တယ္ ခန္႔ညားတယ္ မာနေတာ့ ႀကီးတယ္။ ေတာ္ဝင္ေက်ာင္းမွာ Moon ေလ။သူ႔ကို လိုခ်င္တဲ့ မိန္းကေလးေတြမွ တန္းစီေနတာပဲ ။ သူကေတာ့ တစ္ေယာက္မွ စိတ္မဝင္စားဘူးတဲ့။ ျပီးေတာ့ သူ႔မွာ ဝမ္းကြဲ အစ္ကို Dam ဆိုတဲ့ တစ္ေယာက္ရွိတယ္။ သူ႔ေၾကာင့္လည္း Ae ေသခဲ့ရတာ။ သူက Ae ရဲ႕ ဘဝ ေရာ ရုပ္ရည္ေရာ မနာလိုဘူးေလ။ အျမဲ လိုက္ေနွာက္ယွက္ေနတတ္တယ္။ မိန္းမပ်က္ေတြနဲ႔လဲ မိတ္ဆက္ေပး မူးေအာင္တိုက္ျပီး မွားေအာင္လဲ လုပ္ႀကံေသးတယ္။ ဒါေပမယ့္ Ae က သူ႔ လုပ္ကြက္ေတြကို ေကာင္းေကာင္း ေက်ာ္ျဖတ္နိုင္ခဲ့တယ္။ တျဖည္းျဖည္းနဲ႔ သူ႔လုပ္ႀကံမႈေတြက ပိုိပို ဆိုးလာတယ္။ Ae မ်က္ႏွာကို ပ်က္ဆီးေအာင္ လုပ္ဖို႔ထိေပါ့”
“မ်က္ႏွာကို!!!”
“အင္း ဒါေပမယ့္ ကိုယ္ျပဳသည့္ကံ ကိုယ္ဆီျပန္သလိုေပါ့ Ae ကို Acid နဲ႔ ပက္ဖို႔အတြက္ လူတစ္ေယာက္ကို ငွားျပီး လုပ္ႀကံခိုင္းထားတာ ျဖစ္ခ်င္ေတာ့ လုပ္ႀကံသူကို လုပ္ႀကံရမယ့္ ဓာတ္ပံုေပးဖို႔ ဦးႀကီး Chan ကို သြားေပးခိုင္းတယ္ေလ။ ဦးႀကီး Chan က ဘာေၾကာင့္သြာေပးခိုင္းမွန္း မသိေပမယ့္ စာအိတ္ကို ေဖာက္ၾကည့္ခဲ့တယ္ ။ Ae ရဲ႕ ဓာတ္ပံုျဖစ္ေနတာမို႔ ဘာလိုေတြးလိုက္လဲေတာ့ ဘယ္သူမွ မသိဘူး။ Ae နဲ႕ Dam ရဲ႕ ပံုကို လဲခဲ့တယ္တဲ့ေလ”
“ဒါဆို……”
“အင္း မင္းတို႔ေတြးတဲ့ အတုိင္းပဲ Dam ရဲ႕ မ်က္ႏွာ ပ်က္ဆီးခဲ့တယ္။ ဒါေပမယ့္ သူ႔ဘဝမွာ ေနာင္တ ဆိုတာ မရွိဘူးနဲ႔ တူပါတယ္။ ထပ္လုပ္ႀကံဖို႔ ႀကံစည္ခဲ့ျပန္တယ္။ ဒီတစ္ခါက်ေတာ့ အသက္ထိပါ လုပ္ႀကံဖို႔ စီစဥ္တယ္ေလ။ ေအာက္လမ္း ဆရာတစ္ဦးနဲ႕ ေပါင္းျပီး စားမယ့္ ထမင္းထဲကို အဆိပ္ထည့္ခဲ့တယ္။
YOU ARE READING
Spirit lover(ဝိညာဥ်ချစ်သူ)(Complete)
HorrorPete...ဘာလို့လဲမသိဘူး မနက်မိုးလင်းရင် နှုတ်ခမ်းတွေနာပြီး လည်ပင်းနဲ့ ခန္ဓာကိုယ်မှာ အနီကွက်တွေဖြစ်နေတယ် Ae...ဘဝခြားနေပေမယ့် မင်းကို ရယူချင်မိခဲ့တဲ့အတွက် ခွင့်လွှတ်ပေးပါလို့ တောင်းဆိုခွင့်များ ရနိုင်မလား Pete...ဘာလို႔လဲမသိဘူး မနက္မိုးလင္းရင္ ႏႈတ္ခမ္းေ...