Part.2.🐝

1.9K 60 3
                                    

                             Intoxication

Mindenki sikított mikor elindultunk befelé. Többen próbálkoztak bejutni velünk hogy az első sorból élvezhessék Harryt, de visszatartották őket. Hatalmas volt a stadion és elég ijesztő. De ahogy egyre beljebb mentünk elkezdett a hangunktól vízhangzani és megtelt élettel. Az egész terem sárga színekben pompázott, sárga nagy léggömbök, lampionok és egyéb szép sárga díszek.
-Mitha tudták volna hogy a sárga a kedvencem. Szóltam Noahhoz aki szintén a díszített termet vizslatta. A stadion lassacskán megtelt emberekkel és hatalmas hangzavar kerekedett. Majd egyszer csak lekapcsolódtak a fények és mindenki elhalgatott majd egy hangos dobpergetéssel elindult egy dal mire a közönség egyben én is elkezdtem sikítani. A színpadon megláttam ahogy Harry Styles ott áll és várja a reakciókat, meg is kapta! Mindenki eszeveszetten sikított. Harry sárga öltönyt viselt ami fekete virágokkal volt hímezve. Elindult az Only Angel című dal amit egyből énekelni és táncolni keztem.  Noah is jol érezte magát hiszen ő is énekelt és figyelte a többi lányt ( tipikus bátyus)
Egyből következett egy másik szám amit szintén nagy átéléssel énekeltem.
-Woman La la la la la la la la!
Mitha egy gyorsított felvételen lettünk volna vagy csak egyszerűen annyira jol éreztem magam hogy a külvilágot elfelejtettem, de nagyon gyorsan pörögtek az események. Noah valami lánnyal táncolt ameddig én végig Harry vonásait tanulmányoztam. Gyönyörű göndör haja, édes smaragd szemei és az a kisfiús mégis vadító mosolya! Egyszerűen készvoltam. Énekeltem a számokat majd egy kis szünetet tartva Harry a közönséghez beszélt és én hallgattam mély nyugtató hangját, ugyéreztem egy tökéletes álomban vagyok amiből nem akarok felkelni.  Harry éppen a Medicine-t énekelte és én is, imádok énekelni és ezt hallani is szokták otthon. Harry ismért befejezte az éneklést és a tömeget kezdte figyelni. Mindenki sikított hogy "engem! engem!" akkor már tudtam mi lesz itt és mosolyogva figyeltem Harryt ahogy választani szeretne, de akkor hirtelen találkozott a tekinetünk és rámutatott.
-Azt a sárga pólós lányt! Mosolygott Hazza.
-E-engem? Mutattam magamra ájulással küszködve. De levegőt se bírtam venni már a szervezők fogták a kezem és emeltek fel a színpadra. Harry odalépett és a kezemet megfogta és úgy húzott fel a színpadra. Édesen mosolygott és ott álltam mint egy ledermedt szobor és csak vigyorogtam Harryre. Elindult a Girl Crush című egyik legszebb dala és én majdnem összeestem.
-Mirevársz kislány? Gyere ölelj meg! Mosolygott Hazza és reflex szerűen elkezdtem odalépkedni majd megöleltem. Illata bódító volt, tökéletes, férfias, de mégis édeskés örökre érezni fogom.
-I got a Girl Crush! Énekelte Harry mire felnéztem ölelésünkből és tekintetünk pont találkozott. Mosolyogni kezdett, elpirultam és vigyorogtam én is. Hazza miközben énekelt megfogta a kezem és megpörgetett. Végig a szemembe nézett és ez erőt adott nekem táncoltam, ölelgettem, énekeltem, igen pont itt volt egy bökkenő miközben nagy átéléssel énekeltem Harry oda nyomta a milrofont és az egész stadion tőlem zengett.
-I want to taste her lips! Énekeltem és közben Harryt figyeltem.
Harrynek az arcára volt írva hogy meglepődött. Nos nem azt mondom hogy nagyon jo hangom van, de tudok énekelni!  A dal végére Hazz a kezembe nyomott egy aláírást és az állt rajta hogy "A leggyönyörűbb rajongómnak"
-Köszönöm Harry! Mosolyogtam.
Közelebb jött és a fülembe súgta.
-Én köszönöm! Mosolygott és megölelt.

Noahval a kocsi felé sétáltunk és ugráltam örömömben.
-Harry Edward rohadszexi Styles felhívott magához a színpadra. Érted ezt Noah? Vigyorogtam és ugráltam mit egy eszelős.
-Nem csak te voltál ilyen szerencsés! Megvan a csaj száma. Vigyorgott ő is.
Ezt a mondatot csak egy szemforgatással díjaztam. A kocsiban ültünk és vagy százszor lejátszottam a fejembe hogy Harryvel vagyok a színpadon. Az aláírást nézegettem a papíron mikor megláttam hogy a karkötőm nincsen rajtam.
-Noah! Kiáltottam mire rámkapta tekintetét.
-Miaz? Kérdezte a rémültség az arcára volt írva.
-Nincs meg a karkötöm!  Kezdtem sírni.
-Melyik?
-Hát amibe a nevem és a telefonszámom van! Sírtam el magam. Borzasztőan különleges karkötő volt! Anyukámtol kaptam 15. Születésnapomra azóta nem vettem le.
-Semmi baj Mazie! Ha valaki olyan találja meg akkor fel fog hívni! Modta megnyugtatóan Noah.

Sziasztok!💛
Itt van a második rész remélem tetszik!🤤
Ha kíváncsiak vagytok a harmadikra akkor jelezzétek nekem!🐝

-zloveharrybby🌻

|Sweet honey| H.S. ff.Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang