Part.8.🐝

1.4K 35 0
                                    

                         Another feeling

Ez a rész 18+-os jelenetet tartalmaz! Mindenki saját felelősségre olvassa el.
(Következő részelnél már nem írok ki ha van benne 18+)

Jó olvasást 💛

Zenehallgatás közben énekeltem és a szennyesbe vágtam a tegnap viselt ruhákat. Majd hosszú hezitálás után egy sárga baby feliratos póló és egy fekete rövid szoknya mellett döntöttem. Igen sárga mániás vagyok! Imádom. Hajamat kiengedtem és megmostam.
Hirtelen üzenetet kaptam.

Harry: Még mindig érzem édes csókod ízét a számon babám! Írta Hazz mire elpirultam és egy kósza tincset türtem a fülem mögé.

Én: Ha jófiu vagy kaphatsz még többet is. Pimaszkodtam és alsó ajkaimat beharaptam.
Egyből jött is a válasz.

Harry: Én rosszfiu vagyok édeském! Én lopom vagy adom a csókot és nem kapom! Legyél te jó és én megmutatom milyen is ha angyalka vagy.
Láttam magam előtt huncut mosolyát. Hasamban bizsergő érzés támadt. Mitha 100 pillangó repkedett volna bennem.

Az idő hamar elrepült és hamarosan fél hatot ütött az óra ami azt jelentette Harry mingyárt ittvan.
Viszont üzenetem érkezett.

Harry: Nagyon sajnálom kedvesem! De nem tudok érted menni nem vagyok kész a vacsorával. Elküldtem érted Louist. Mingyárt ott van.
Válasznak csak egy rendbent irtam és mosolyogtam hogy ujra láthattam Louis bolond fejét.

Csengettek.
-Majd én kinyitom! Szaldatam szinte, majdnem elestem.
-Szia kislány! Tárta szét kezeit Lou.
-Tommo! Ugrottam karjaiba. Annyira örülök neked! Modtam teljes boldogan.
-Én is neked! Simogatta meg a hátam. Na menjünk mert a főnök tényleg elás ha nem érünk oda időben. Louis az egyik legjobb barátom lett a tegnap este megbeszéltük. Igaz nem emlékszek hogy hogyan is történt mivel az alkohol hatása miatt homályos az egész! De arra emlékszek hogy Louissal megálapodtunk hogy BBFem lesz ami annyit takar hogy számíthatok rá...
-Kijózanodtál? Kérdezte kuncogva mire én megráztam a fejem.
-Még mindig érzem de Harry adott aszpirint. Rámnézett és vigyorgott.
-Lefeküdtetek? Kérdezte kiváncsian de eltóltam fürkesző tekintetét vissza az úttestre.
-Még nem! Vagyis nem! Vágtam rá mire Lou csak nevetett.

Louis leparkolt Harry háza előtt aki már a tornácon lépdelt, fehér pólóban és fekete farmerban. Irtó szexin nézett ki.
Kiszálltam a kocsiból. Odaszaladtam Harryhez aki már tárt karokkal várt rám. Öleléséből soha nem akarok kiszakadni!
-Hiányoztál édeském! Dörmögte a fülembe.
-Te is nekem nagyon! Bújtam a nyakába. Az idilli pillanatot Lou törte meg.
-Na jolvan szerelmesek én elmetem. Ne feledd Styles, holnap jövök!
-Jolvan! Intett Hazz ilyen "csak menj már" Legyintéssel. Kuncognom kellett Louis arcán.

Bementünk a házba és isteni illatok csapták meg az orrom.
-Hű de jó illata van. Jegyeztem meg.
-Hát még az íze. Kacsintott Hazz.

Leültünk és vacsora közben Hazza kinyitott egy fehér bort ami istenien illett a steakhoz amit csinált. Jóízűen falatoztunk és beszélgettünk.

Mikor már a harmadik pohárkánál jártam meghallottam a egy Nicki Minaj számot ami kicsit halkan kezdett el szólni a hangfalakból. Felpattantam és feljebb csavartam a hangerőt. Majd rappelni keztem Nicki részét és twerkelni is nekiálltam. Megint a pia lett úrrá rajtam.

Harry szemszögéből.

Kis ártatlan lány! Látszik hogy nem szokott inni. Három pohár bor után már becsiccsentve táncikál, nekem meg kutya bajom!
Ahogyan formás fenekét billegteti és csípőjét tekergeti.
Ahogyan elnéztem kis bemutatoját éreztem hogy nadrágban lévő farkamat erősen szorítja már a nadrág. Felpattantam és Maziehez sétáltam. Hátulról fogtam meg a derekát és magamhoz húzva billegtette tovább formás fenekét. Orromon élesen fújtam ki a levegőt ahogy Mazie feneke a férfiassagomhoz dörgölőzött. Szerintem Mazie is megérezte dudorodó részem mert megfordult és a szemembe nézett.
-Csókolj meg. Modta merészen. Valószínűleg a pia beszélt belőle. Nem válaszoltam csak cselekedtem. Ajkaimat az övére tapasztottam, Mazie a kezeit nyakamba fonta én meg a feneket markolásztam. Mazie felpattant és lábai a derekamat ölelték körbe. Felvittem a hálóba egy másodpercre sem elszakadva tőle.
Az ágyra raktam és utasítottam hogy vetkőzzön.

Mazie szemszögéből

Kicsit voltam csak alkohol hatása alatt de pont elég volt hogy bátorságot adjon. Mikor megéreztem Harry dudorodó férfiasságát én  is beindultam. Innen nincs megállás. Vágytam rá!
Következő pillanatban már a szoknyámat toltam le a lábaimról amit a földre hajítottam. Harry fölém kerekedett és butyimon keresztül kezdett el izgatni. Belenyögtem a csókunkba de Harry kicsit sem állt le.
-Kenyeztetni akarlak. Modta Harry én fel sem fogtam mit szeretne csak bólogattam. Odébbtolta az alsóneműmet és belémvezette egyből két ujját mire egy hatalmasat nyögés hagyta el a számat.
-Milyen nedves vagy édeském! Modta kaján vigyorral és a nyakamat kezte csókolni mikozben vadul ujjazott.
-H-Harry nyögtem a nevét az orgazmus határán. Harry ekkor belém vezette a harmadik ujját is mire hátam ívbefeszült és Hazz keze lelassul.
-Nyomott egy puszit az ajkamra és elment lefürdeni. Én levettem a máradék ruhámat és bebujtam a jol ismert Harry illatú puha ágyba.
Mielőtt elaludtam Harry ölelését éreztem utoljára és végül elnyomott az álom.

Sziasztok!💛
Hát... egy kicsit durva lett a vége!😅
Ha tetszett írjátok komiba hogy legyen folytatás mert a kövi rész csak akkor jön ha meg lesz itt az 5 csillag!🐝⭐️

Addig is puszi🍯

-zloveharrybby🌻

|Sweet honey| H.S. ff.Donde viven las historias. Descúbrelo ahora