Falling in love
Este nagyon unatkoztam. Harry valami dalszövegeket írt és zenét hallgatott én meg már majdnem végigolvastam egy hosszú könyvet amit találtam. Ezt a könyvet még Zayn adta Harry huszadik születésnapjára. Egy kép volt benne róluk a könyvjelző. Elindultam a lakásba unalmamba benéztem Harryre aki az ablakban üldögélt és az erdőt tanulmányozta fülhallgatóval a hülében. Gondoltam egyet és elsétáltam a fürdőbe hogy vegyek egy forró zuhanyt, amből végül fürdés lett megengedtem a hatalmas kádat forró vízzel és egy fürdőbombát is dobtam bele, rózsaszirmokat is szórtam bele és az olajat sem felejtettem ki. Hirtelen ötletből felindultva levettem magamról a ruháimat és csak a sárga csipkés bugyimat hagytam magamon. Melleimet eltakarva sétáltam Harry szobája felé bekulucskáltam és még mindig ugyanott gubbasztott csak most éppen írt. Belöktem az ajtót és magamat még mindig takargatva nekidöltem az ajtófélfának Harry az ajtónyitódásra felfigyelt és rám vezette tekintetét. Nemtudom honnan jön ez a bátorság de ha vele vagyok felszabadultabbnak érzem magam. Harry végig pásztázott éhes tekintetével elidőzve mesztelen részeimen majd végül a szemembe nézett. Ujjammal csalogatni kezdtem hogy jöjjön utánnam, nem kellett kétszer hívnom akár csak egy kiskutya egyből jött is utánnam. Beérve a fürdőbe levettem a maragék ruhát is ami rajtam volt majd beleültem a forró vízbe. Égette kicsit a bőrömet de egyáltalán nem zavart. Harry jelent meg az ajtóban és kérdően nézett rám.
-Gyere be mellém. Mondtam olyan édesen amennyire csak tudtam.
Harry levette a ruháit engem zavarba hozva, elkaptam róla a tekintetem.
-Baby. Ha a barátnőm vagy és egy házba is lakunk nem egyszer fogsz még pucéran látni. Nevetett.
Beült mögém a kádba én meg hátradőltem így hasa és a hátam összeért így karolt át. Simogatta a kezemet és egy puszit is kaptam homlokomra.
-Harry? Szoltam oda neki. Válasza csak egy hümmögés volt.
-Énekelsz nekem? Kérdeztem félénken hiszen nem tudtam mi lesz a reakciója.
Kuncogott egyet.
-Mit énekeljek kedvesem? Kérdezte.
-Bármit. Húztam fel nagy tenyerét és arcomhoz taktam hogy melegítsen, hüvelykujjával az arcomat simogatta.
-Same red lips, same eyes blue. Same white shirt, couple more tattoos. But it's not you and it's not me. Tastes so sweet, look so real. Sound like something that I uesd to feel. But I can't touch what I see. We're not who we used to be.
-Ez gyönyörű. Csordult le egy apró könnycsepp az arcomon. Oda fordultam Harryhez aki egy csókot lehelt ajkaimra.
-Ez a dalom olyan mit te meg én! Szólalt meg.
Hátrafordultam és egyenesen a szemébe nézem. Csak én megérinthetlek és az enyém vagy! Mosolygott. Én is elmosolyodtam.
-Szeretlek! Mondtam
-Szeretlek. Ismételte meg.****
Reggel nagyon szédültem és fájt a fejem. Felültem az ágyba hogy kimehessek a fürdőbe hogy igyak egy pohár vizet, de ekkor elkapott a hányinger szaladtam is a fürdőbe az ajtót meg sikeresen becsaptam. Harry valószínű hallotta hogy rosszul vagyok ezért rohant utánnam.
-Jol vagy édesem? Nyitott be Harry és összefogta a hajam ameddig én az életemet is kihánytam.
-Menj ki Harry! Nem akarom hogy így láss. Utasítottam de Harry nem ment ki.
-Mindig melletted leszek! Modta komolyan.
Felálltam és megmostam a fogam. Tükörbenéztem és teljesen máshogy éreztem magam.
-Harry hozott nekem narancslevet mondván ez segít a rosszullét ellen. Remélem nem az amire gondolok és csak elrontottam a hasam!
-Szóljak Niallnak hogy ne jöjjenek? Kérdezte Hazz.
-Nem kell jol vagyok! Mosolyogtam, majd Harry adott egy csókot a homlokomra.
-Akkor készüljünk kedvesem mert hamarosan itt lesznek. Pillantott az órára.
Nem túloztunk Harryvel. Egy Fehér pólót és egy sima fekete farmert választottuk hozzá. Harry ötlete volt hogy ő felveszi a sárga csizmáját amire nekem felcsillantak a szemeim mivel nekem van egy pont ugyan olyan színű magassarkú cipőm. Még így is csak Harry mellkasáig érek. Ennek ellenére kiemelte azért hosszú lábaim méregettem magam büszkén a tükörbe.
-Csak szólj ha rosszul vagy kedvesem és megállunk! Aggódott Harry. Bólintottam.
A sminkesek hamarosan meg is érkeztek. Harryvel kezdtek a fodrászok amíg engem sminkelnek. A két lány miközben Hazza haját csinálta összesúgva kuncogott. Olyan harag öntötte el az agyam hogy egy dühöngő bikát is legyőztém volna. Szerencsére a lányok észrevették hogy így figyelem őket így abba is hagyták. Harry is ezt végignézte és szája elé vette a kezét miközben nevetett.
-Ne foglalkozz velük mindig ezt csinálják! Szólalt meg a sminkeslány.
-Hát akkor remélem most már be is fejezték meg ha nem én... Nem mondtam végig mert csak idegesebb leszek.
-Majd szünetbe beszélek velük! Kuncogott a lány. Amugy Jasmine vagyok! Muatkozott be.
-Mazie! Mosolyogtam és kezetráztunk. Kiterült hogy Jasmine is a Cambridge-i egyetemre fog járni így hát míg csinálta a sminkem erről beszélgettünk.
Elővett egy tükröt hogy megnézzem a végső kinézetem. Ez eszméletlen.
-Gyönyörű lett! Mondtam elképedve. A fekete hajú lány büszkén figyelte munkáját.
Számat vörös rúzs ékesítette, arcomon tökéletesen el volt dolgozva a bronzosító és az egyéb csinosító. Mikor Harry meglátott majdnem leesett az álla.
-Drágám! De gyönyörű vagy! Mosolygott Hazz. Megakart csókolni de Jasmine visszatartotta mondván hogy olyan lesz Harry ajka is.
-Ahh baby pedig úgy elkenném a szádon. Súgta a fülembe közben vigyorgott kajánul. Amibe ujra belepirultam. Hajamat végül csak egyszerűen kivasalták és hagyták a vállamra omlani.
Csenggettek majd a fiuk toppantak be. Vigyorogva öleltük őket végig majd elfoglalták helyüket a kanapén. Niall elővette a fényképezőgépét és nekiállt fotózni. Édesebbnél édesebb fotók készültek és a legvégén még egy csókos képet is készítettünk.
-Annyira összeilletek nyögte be közbe Liam. Amire mind a ketten elvigyorodtunk.Elbúcsúztam Jasminetol és megbeszéltük hogy még az egyetem előtt találkozunk. A fiuk itt maradtak vacsorára ami pizza volt. Mindenki mohón falta a szeleteket viszont én éreztem hogy ujra elkap a hányinger és szaladni kezdtem.
-Harry ne gyere! Megoldom! Kiabáltam vissza nézve hogy maradjon nyugodtan a fiukkal.Harry szemszögéből
Mazie elrohant ismét hánynia kell szegénykémnek! Ettem tovább a pizzát közben a fiukat figyeltem ahogy hülyéskedek.
-Te hallod Styles? Mióta van a kiscsajnak hányingere reggelente? Kérdezte Louis. Vállat vontam
-Csak ma kezdődött . Szerintem gyomorrontása volt csak. Louis is megvonta a vállát.
-Én azért figyelgetném haver... Dopta oda a megrágott szeletet a dobozra.
-Mire figyeljen? Érkezett vissza Mazie.
-Semmire szívem csak beszélgettünk. Mosolyogtam rá.
Igaza van Louisnak lehet hogy beteg...Sziasztok!💛 Huha... Szerintetek mi lehet Mazie baja!🤔 Meghozam a 15. Részt és mindjárt megvan a 400! Megtekintés!!! Isteniek vagytok köszönöm! Várjátok a 16. Részt?🐝
-zloveharrybby🌻
ŞİMDİ OKUDUĞUN
|Sweet honey| H.S. ff.
Hayran Kurgu-Azt a sárga pólós lányt! Mondta Harry a mikrofonba. -Engem? Mondtam magamra mutatva mire elsápadt a tekintetem. De levegőt se bírtam venni, már jöttek a szervezők hogy felvigyenek a színpadra. Ott álltam több ezer ember előtt de legfontosabb hogy...