Part.17.🐝

1K 33 0
                                    

                                   Family

-Szóval te vagy az a híres Mazie! Jött oda vigyorogva Gemma. Szia! Gemma Styles vagyok Harry nővére és a család legszexibb női tagja. Vigyorgott el, majd megölelt. Nagyon csinos vagy!
-Szia! Mazie vagyok, mit azt már tudod pillantottam Harryre aki csak mosolyogva figyelt. Köszönöm! Jöttem zavarba a bók miatt.
Odaléptem Harry anyukájához mondván hogy udvarias leszek és én köszöntöm előszőr.
-Üdvözlöm Ms. Styles! Örülök hogy megismerhetem Harry sokat mesélt magáról.
-Ohh kedvesem hívj csak Annenak! Ráztuk kezet majd egy ölelést is kaptam. Nagyon színpatikusak!
-Gyertek mert kihűlt az ebéd! Szólalt meg Harry. Mazie csinálta a kedvedért Gemma a spagettit! Dicsekedett Harry miközben átkarolta a derekam.
-Már most imádom a csajt! Vigyorgott rám Gemma.
Leültünk az asztalhoz és a hangulat csodás volt! Rengeteget beszélgettünk és úgy érzem nagyon jól fogadott a család.
-Hogy ismerkedtetek meg? Kérdezte Anne.
-Az úgy tőrtént hogy anyukám vett nekem egy jegyet Harry koncertjére, Harry felhívott a színpadra.
-Már akkor beleszerettem gyönyörű mosolyába. Vágott közbe Harry. Elmosolyodtam majd folytattam.
-Énekelt nekem és én elhagytam a karkötőmet amibe mindenem bele volt gravírozva, ő találta meg. Néztem rá.
-Innentől el se bírtam engedni. Vágott bele ismét.
A két nő csak nézett minket és mosolygott.
-Még soha nem láttam ilyen szerelmesnek az öcsköst. Pedig volt már egy párszór. Kuncogott Gemm. Harry csúnyán nézett nővérére de valahogy mégis próbálta visszafolytani zavarba ejtett vigyorát.
-Mazie megmutatod hol a mosdó? Kérdezte Gemma. Bólintottam és elkisértem. Mikor visszajöttem összeszedtem a tányérokat és elindultam hogy elmosogatok. Gemma jelent meg a konyhába és zavarodott fejjel nézett.
-Valami baj van? Ilyedtem meg kissé. Háta mögül előhúzta a tesztet.
-Elfogyott a szappan és azt kerestem mikor a fiókba ezt találatam.
-Mazie... Te terhes vagy?
-Ahh! Raktam le a tányérokat. Még nem tudom! Ezt ma vettem, még Harrynek se mondtam el... Kérle te se tedd! Gemma bólintott majd folytatta.
-Bármi is van én melletted állok! Mosolygott és megölelt.
-Köszönöm! Ölelkeztünk a konyhába amikor Harry lépett be. Gemma eldugta a háta mögé a tesztet és úgy álltunk ott meglepődve.
-Minden rendbe lányok? Olyan mitha szellemet láttátok volna. Nézett meglepődve az említett személy.
-Minden rendben! Mondtam és odamentem adni neki egy csókot.

****

A délután további részét a nappaliban ültünk és jókat nevettünk a régi storykon amit Annie mesélt Harryről és Gemmárol mikor még picik voltak.
Elmegyek mosdóba jelentettem ki.
-Siess vissza! Mondta Harry és adott egy újabb csókot az ajkaimra. Gemma rámkacsintott jelezve hogy mellettem áll.
Nagyon izgultam, remegett a kezem és éreztem hogy le kell ülnöm.
Bementem a fürdőbe és bezártam az ajtót.

Elvégeztem a tesztet és fel le járkáltam a fürdőben hogy végre ki mutassa az eredményt. Őt perc elteltével megmostam az arcom és leültem a kád szélére. Kopogtattak az ajtón.
-Mazie jol vagy? Én vagyok az Gemma! Hallottam meg halk hangját.
-Igen jol vagyok. Mondtam közben hangom megremegett.
-Engedj be kérlek! Mondta. Felálltam és kinyitottam neki.
-Na kiderült már? Kérdezte.
-Nem tudom! Nem merem megnézni! Mondtam idegesen és visszaültem a kád szélére.
-Mazie! Ült le mellém. Ha terhes is vagy az nem a világ vége! Van egy szerető barátod aki hidd el nekem, nála jobb ember nincs a földön! Ha az ő véleményétől félsz, akkor hidd el nekem az öcsém a világon mindennél jobban szereti a gyerekeket! Nem vagytok annyira naív kisgyerekek. Stabil anyagi helyzetének is van, mi is itt vagyunk anyával ha bármi van! Szóval nézd meg azt a tesztet. Mosolygott.
-Köszönöm! Hatódtam meg ezáltal nagyobb bátorsággal felálltam és felemeltem a tesztet a polcról.
-Na? Kérdezte Gemm. Kifujtam a levegőt és számelé kaptam a kezem.
-Pozitív! Sírtam el magam.
-Jaj Mazie! Lépett oda és megölelt! Gratulálok. Szorított én pedig zokogtam karjaiba. Nem voltam szomorú inkább egy kő esett le a szívemről hogy végre megtudtam az eredményt.
-Mennyi idős lehet a pici? Kérdezte.
-Talán pár napos! Hüppögtem.
-El kell menned orvoshoz hogy megvizsgálJon titeket! Simogatta a hátam.
Előszőr Harryvel kell ezt megbeszélnem! Szipogtam tovább.
-Ahogy gondolod szívem! Mosolygott.

****
Visszamentünk Harryékhez és mind a ketten csöndbe ültünk a kanapén.
-Minden rendben? Kérdezte tőlem Hazza.
-Persze. Fogtam meg a kezét de nem volt elég meggyőző a válaszom így Harry gyanakvóbb tekintettel figyelt.

Kis idő után elbúcsúztunk a családtól akik el is mentek. Harry felémfordult egy hosszú csókba hívva.
-Alig vártam hogy kettesben lehessünk. Morogta alig hallgatóan. Kirázott a hideg mély hangjától. Egyszer csak felkapott és menyasszony pózban cipelt fel az emeletre majd az ágyra fektetett óvatosan. Felém kerekedett két kezét fejem mellett támasztotta meg. Nyakam csókolgatása közben ujjait ruhám szélébe akasztotta, levette rólam a felesleget. Én is kicsatoltam az övét majd kigomboltam ingjét. Ujra forró csókba törtünk ki.  Imádom mikor ezt csinálja.
-Ki vagyok én kérezte neked? Kérdezte mély vágyalteli hangján.
-Az Apucim! Mondtam el két sóhaj között mert közben Harry már nekinyomult erzékeny pontomhoz. Harry is felnyögött és a bejáratomhoz igazította hímtagját.
Majd egy igazi mélyről jövő morgás hagyta el ajkait. Vágyott rám, és én is rá!
****
-Kibaszott jo voltál baby! Vigyorgott és lihegett Harry. Én kuncogtam egyet majd folytattam csupasz meklasán lévő tetkókkal való játszadozást.
-Szeretlek! Szólalt meg ismét.
-Szeretlek! Mosolyogtam tovább és lehunytam a szemem. Mikor már majdnem elaludtunk
-Terhes vagyok! Szóltam halkan mire éreztem hogy Harry szíve kihagy egy ütemet. Harry rámnézett és mosolyognom kellett arckifejezésén.
-Mazie?! Kezdett el vigyorogni. Nekem egy könycsepp csordult le az arcomon.
-Jaj szerelemem! Ült fel Harry az ágyban!
-Basszameg! Apuka leszek! Nézett rám Harry tágranyilt szemekkel. Belőlem már záporként hullottak a könnyek annyira megható volt Harry reakcióra. Odajött és egy hosszú csókot nyomott homlokomra majd felállt és szája elé rajta a kezét. Pillangók lehetett volna vele fogatni.
-Mióta tudod?
-Csak ma este csináltam meg a tesztet. Töröltettem könnyeim.
-Basszus mit fognak szólni majd a fiuk! Na meg anyámék. Kuncogott Harry. Mikor mondjuk el?
Kuncogtam egyet. Teljesen úrrá lett rajta az izgalom.
-Harry! Még nagyon korai alig pár napos a pici! Először is tudjuk meg minden rendben van e! Amugy Gemma már tudja! Vallottam be majd Harry mitha elszomorodott volna.
-Meglátta a fiókba a tesztet. Nézegettem a kézfejem.
-Mit szólt? Jött oda Hazz majd leült mellém.
-Támogat minket mindenben. Mosolyogtam.
Végigsimított a hasamon.
- Szeretlek titeket! Csókolt meg.

Sziasztok!💛 Kicsit sok idő után de újra itt a következő rész! Számítottál rá?😍
Remélem tetszett és hogy várjátok a kövi részt!🐝
Ha tetszett akkor jelezzétek a csillaggal (vote)⭐️

-zloveharrybby🌻

|Sweet honey| H.S. ff.Where stories live. Discover now