Part.10.🐝

1.4K 38 11
                                    

                            Love you bebe

Reggel magamtól keltem. Hihetetlen hogy Harry és én kimondtuk hogy Szeretlek. Akárhányszor belegondolok hogy kimondtam összerándul a gyomrom. Harry szeret engem!
Csodás érzések kavarogtak bennem. Volt már egy barátom tizenhat éves voltam, a neve Logan és egy suliba jártam vele. Szerelmes lettem mint egy naív kis tinilány egy végzős sármos férfiba. Nos igen ott lett vége a kapcsolatunknak hogy Logan le akart velem feküdni... Erőszakos és durva volt! Semmi gyengédég mint Harrynél...Ezért is lett vége! Áldom az eget hogy nem egy naív tinilány voltam és Noah megtanította hogy erősnek kell lenni!
Túl reggel van még ilyeneken agyalni így hát fogtam a telefonom és felmentem instagarmmra. Mi a szar? 10000+ követés? Ez meg mégis hogy lehet? Képedtem el ahogy egy városra való ember belövetett. Kislányok, és velem egykorú lányok is. Ráírtam Harryre.

Én: Reggelt Hazza! El sem hiszed mi történt! Az imént mentem fel az instagrammra és tizezer ember bekövetett! Mi történt? Megláttak veled?

Kérdéseimre hamar jött a válasz!

Harry: Jóreggelt édeském! Nem veletlen! Nézd meg az imstagrammom! De szerintem meg is jelöljelek a képen!

Nem is írtam neki vissza hanem gyorsan utánnajártam az ügynek! Harry intáján egy új képet véltem felfedezni amin én voltam rajta. A tegnapi kép volt az a napraforgó mezőről. A kép alatti idézetre elpirultam. "Sweet than honey" Halvány mosoly kúszott az arcomra.

Harry: Itt vagy kedvesem? Remélem tetszik! Meg akartalak vele lepni!

Ugrott fel a kis SMS buborék miközben a képet tanulmányoztam.

Én: Mióta vagy te profi fotós Styles?Köszönöm!

Huncut vigyorra húzódott a szám.

Harry: Alig várom kedvesem! Van egy meglepetésem számodra!  Viszont most menj mert délre ott kell lennünk a meglepi helyszínén. Xx

Órámra pillantottam ami tizenegy órát mutatott. Felálltam az ágyból és a ruhásszekrényemhez vettem az irányt. Fekete szaggatott farmer egy sárga "wild honey-s" pólóval. Tökéletes. Hajam nagy göndör loknikba hullott a vállamra éppen mit Harrynek, kiengedve is hagytam. Lementem az ebédlőbe ahol Noah és anya beszélgetett.
-Reggelt! Köszöntem rájuk.
-Jóreggelt! Hangzott el tőlünk szinkronba a válasz.
-Harryvel ebédelni megyünk. Jelentettem ki semleges hangnemben.
-Mi van köztetek? Vont kérdőre Noah felhúzott szemöldökkel. Lefeküdtetek?
A szívem kihagyott egy ütemet.
-N-n-nem! Noah Hagyj! Grimaszoltam majd felháborodva kimentem a szobából.
Annyira nincs hozzá köze hogy mit csinálok! Ha akarok annyiszor szexelek Harryvel ahányszor csak akarok! Belepirultam a gondolatba. Ekkor csörgött a telefonom. 

-Hello drágám! Nem Harry volt neki nem ilyen cigarettátol érdes hangja van.
-Kivel beszélek? Kérdeztem vissza mit sem törődve az illem szabályokkal.
-Meg sem ismersz cicám? Hirtelen szám elé kaptam a kezem.
-Mit akarsz Logan? Remélem lehetett hallani az undort a hangomban!
-Téged! Mondta hirtelen és hangsúlytalanul. Szivverésem fegyorsult és szaporán kezdtem venni a levegőt.
-Ha Harry Styles nem hajlandó magától odaadni téged. Akkor majd teszek róla hogy az enyém legyél bármi áron. Hallottam hogy kibiaztosított egy fegyvert.
-Azt várhatod hogy a tiéd leszek! Hangom megremegett, de leraktam a telefont.
Abban a pillanatban csörgött is ujra.
-H-Halló? Szoltam bele ujra remegő hangon sírásal küzködve.
-Szia édeském? Minden rendben? Jolvagy? Mingyárt ott vagyok. Nem bírtam neki egy kibaszott szót sem mondani. Csak azt akartam hogy minden rendben legyen. Féltem Logantől, féltem a családom! Féltem Harryt!

Harry sietősen leparkolt a ház elé és felszaladt a tornáchoz ahol éppen álltam. Hüppögve ugrottam ölelésébe. Akkor éreztem magam bisztonságba. Harry meleg és nagy tenyere a hátamat simogatta ami hatalmas nyugtatást árasztott felém. Hosszú percekig csak ölelgetett és puszilgatott. Majd levett vállairol és szembe fordított magával.
-Drágám! El kell mondanod mi történt! Nézett bele mélyen a szemembe.
-A volt barátom! L-Logan... Kezdtem bele ujra a sírásal küzködve.
Elmeséltem Harrynek mindent szóról szóra!

-Logan William. Modtam el teljes nevét Harrynek aki csak bólintott és füléhez emelte a telefont.
-Hey! Dilan? Logan William. Csak ennyit mondott Harry és lerakta a telefont. Kérdőn néztem rá.
-Elintézem kedvesem! Minden rendben lesz. Közelebb hajolt hogy táncba hívja ajkaimat.

Kocsiba ülve csak a rádió halkan szóló morajlását lehetett hallani. Harry kezét a combomon pihentette. Én pedig a kezemet az ő kezén.
-Mingyárt ott vagyunk kedvesem. Nézett rám Harry megtörve a csendet.
Rámosolyogtam.

Mikor odaértünk Harry kinyitotta nekem az ajtót és kezemet körbekulcsolva keztünk el sétálni. Lábunk alatt a kavicsot összecsörennését lehetett hallani. Felnéztem és körbepillantottam, tárva maradt a szám. Gyönyörű sárga rózsakert. Közepén egy kis halastó kivilágítva. Ott pedig egy híd és a halastó közepén, egy kis kupola amiben egy asztal. Ránéztem Harryre aki vigyorogva nézte végig reakciómat.
-Köszönöm hogy vagy nekem! Hajoltam oda egy csókért.

Harry szemszögéből.

Ezt a Logan gyereket ki kell ikatni a képből. Nem elég hogy ma a lakásomnál megjelent Kendall Jenner, őrült ex barátnőm hogy ujra akarja kezdeni. De még az én kisvirágomra is ráhozzák a frászt holmi jöttment idióták.

Gondoltam kell egy kis kikapcsoloódás. Ezért felhívtam Niallt hogy tud e egy jó helyet ahova elvihetem Maziet. És ő ajánlotta a sárga rózsakertet.
Mazie reakciója minden percet megért!
Bementünk a kupolába és leültünk az asztalhoz. Tomas hozta is az ebédet amit rendeltem.
-Mcdonalcos kaja? Őrült meg Mazie.
-Gondoltam most jol esne. Kuncogtam fel.
-De mégy milyen jol! nyúlt a sajtburger felé.

Megettük az ebédet és én odamentem hozzá.
-Felkérhetem egy táncra? kérdeztem hivatalosan. Mazie kezét szájaelé kapta, kuncogott majd bólintott.
Tánc közben sokat nevettünk saját bénázásunkon. Mikor visszafelé indultunk a hídon megálltam és Maziet magam felé fordítottam.
-Mazie! Már több mint egy hónapja ismerlek! Mióta veled vagyok azóta minden más. Boldogabban telnek a napjaim. Hihetetlen hogy egy gyönyörű és okos, odaadó szenvedéjes lányt adott nekem a sors! Mid ezt nagy és csillogó szemekkel hallgatta végig. Muszáj volt mosolyognom. Elővettem a zsebemből egy kis sárga dobozt. És kinyitottam.
-Csak azt akartam kérdezni, hogy.... Leszel a Bararátnőm Mazie Marie Pharell?

Mazie szemszögéből

Számelé kaptam a kezem.
-H-Harry. Igen! Mondtam a könnyekkel küzködve. A dobozból egy nyakláncot húztam ki amin egy pillangó medál volt. Éppen olyat mint ami Hazz hasán van. A pillangó hátulján egy kis M&H monogram volt.
-Ez gyönyörű Harry! Köszönöm! Öleltem meg és adtam neki egy csókot, egyből átvette a domonanciát és hosszas csókba hívta ajkaimat.
-Szeretlek Harry!

Sziasztok!💛
Itt is van a 10. Rész! El sem hiszen hogy már ilyen sok rész van! Köszönöm a támogatást.💛🐝
Várjátok a 11. Részt?😍

-zloveharrybby🌻

|Sweet honey| H.S. ff.Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang