když bylo thomasovi patnáct, jeho rodiče se rozhodli, že nejlepší cesta, jak se vypořádat s jeho absurdním chováním (vyplížení se ze školy s kamarádem a kradení sladkostí z místního obchůdku s potravinami), bude poslat ho na prázdniny k babičce.
stěžoval si a prosil své rodiče, aby mohl zůstat, protože zde nebyla šance, že by dokázal přežít celé prázdniny v nějakém malém, nudném, starém městě, bez toho, aby viděl své přátelé.
ale samozřejmě jednoho letního rána ho rodiče vysadili před domem babičky.
i když si myslel, že to byl nespravedlivý trest, byl rád, že vidí svou milovanou babičku, která na něj byla velmi milá a vždycky mu věnovala celou svou pozornost.
jeho babička měla více než padesát let (thomasův otec se jí narodil, když měla devatenáct). byla moudrá, milá, chápající a milující. předtím než thomasova babička šla do důchodu, byla šéfkuchařka a měla na zahradě své vlastní záhonky se zeleninou a ovocem. mezi její oblíbené kratochvíle patřilo vaření, pečení spolu se čtením a péči o rostliny.
jeho babička dokonce měla desetiletého psa, který si navzdory svému věku pořád rád hrál a byl velmi energetický. thomasův pokoj v babiččiném domě kdysi patřil jeho tátovi, když byl v thomasově věku. pokoj měl modré tapety se sportovním tématem, s dřevěným bílým nábytkem, který byl už trochu oprýskaný a s pohodlnou ale rozvrzanou postelí. pokoj byl orámovaný poličkami, na kterých byly staré modely autíček a nějaké baseballové sběratelské předměty. ve svém pokoji měl i dvojité velké okno, které utápělo pokoj ve světle.
thomas se napůl přesvědčil, že tady strávit léto s babičkou fyzicky přežije.
ale emočně, to je už zcela jiný příběh
/ /
- Terez
ČTEŠ
Summer friends
Fanfiction"letní přátele nezůstávají" -------------------------------------- →trasnslate →Newtmas →originál (https://www.wattpad.com/story/77233095-summer-friends-newtmas)