25 》 Unutulmaz Gece🔞

9.9K 620 441
                                    

🔞🔞🔞🔞🔞🔞

UYARI: Burada yazılanlar alabildiğince +18 sahnelerdir.


Okumak istemeyenler es geçebilir. Hikaye bütünlüğünü bozmayacaktır.

[UYARI 2: Ilk defa smut yazıyorum, umarım hakkını verebilmişimdir🙈]

°°°

Yoongi kemerini taktıktan sonra Jimin'le bakıştı. Dudakları hala davetkâr bir şekilde ışıldıyordu. Bu sefer Yoongi davrandı onu öpmeye. Sağ elini Jimin'in boynuna koyup onu kendine çekti. Jimin dudakları buluşmadan önce hoşuna gider gibi gülümsemişti.

İlk seferkinin büyülü ve nazikliğinin aksine bu daha istekli, daha derindi. Ayrıldıklarında solukları tükenmiş gibiydi. Yoongi aslında bu kadar derinleşeceğini düşünmemişti. Ne olduysa sarışının dudakları arasında olmuştu. Jimin'in de aşağı kalır yani yoktu. Daha fazlasını istiyordu.

Birbirlerinin soluklarını sadece 3 defa dinlemeye fırsatları oldu. Çünkü dördüncüsünde tekrar dudakları birbirlerindeydi. Kim önce davranmıştı bilmiyorlardı. Bildikleri tek şey bu seferkinin çok daha başka olduğuydu. Yoongi'nin eli hala Jimin'in boynundaydı. Jimin ise ellerini Yoongi'nin yüzüne koymuştu. Tutkulu öpücüklerin sesi arabayı doldurdu.

Jimin ellerini siyah saçlının yüzünden çekip emniyet Kemerini çözdü. Daha rahat hareket edebiliyordu artık. Dudakları tek bir soluk için tekrar ayrıldığında Yoongi aceleyle kemerinden kendini kurtardı. Artık hiçbir engel kalmamıştı.

Öpücükler yeniden başladı. Artık eller de devreye girmişti. İkisi de birbirlerine dönmüştü. Yoongi'nin boşta kalan eli Jimin'in omzundan beline doğru yola çıkmıştı. Jimin'in eli ise onun omzundan göğsüne düşmüştü. Elinin altında hızla atan kalbi hissedebiliyordu. Jimin'in hoşuna gitmişti bu. Kalbi onun için bu kadar hızlı atıyordu. Yoongi onu istiyordu.

Yoongi, saten dudaklardan ayrılıp sarışının çenesini ve boynunu keşfe daldı. Jimin'in kulaklarına gelen kısa inlemeleri onu daha çok istekle dolduruyor, tatmin ediyordu. Yoongi, sarişinin pürüzsüz, beyaz boynuna burnunu sürttüğünde sarışın titrek bir nefes verdi. Jimin çok güzel kokuyordu. Onu koklarken okşadığı boynun sahibi burna doğru biraz daha sokuldu. Jimin daha fazlasını istiyordu.

Jimin boynuna değen dudaklarla tekrar inledi. Yoongi'nin dokunuşları onu alevlendiriyordu çünkü. Ona doğru biraz daha eğildi ve göğsünde olan eli aşağıya kaydı. Yoongi'nin baldırını, erkekliğine doğru okşuyordu. İşte o zaman siyah saçlı adamın boynu altında inlediğini duydu.

"Jimin!"

Boğuk ve hırıltılı sesin sahibi kafasını kaldırdı. Jimin temasın bitmiş olmasından dolayı üzülmüş gibiydi. Yanlış mı yapmıştı onu okşamakla?

"Bence hemen gitmemiz lazım." Ah işte yanlış yapmıştı! Ona dokunması için izin vermişti ama Yoongi'den böyle bir izin almamıştı bile. Her şeyi batırmıştı.

"Bizim acilen evime gitmemiz lazım. Daha..." Yoongi Jimin'in dudaklarında büyük bir öpücük çaldı. "Daha fazla bekleyemem."

Jimin'in bunları duymasıyla gözleri aydınlandı. Yanlış bir şey yapmamıştı. Aksine Yoongi şu an onun için kıvranıyordu. Soru soran gözlerin sahibine onunki gibi kısa ama verebileceği en büyük iştahlı öpücüğü bahşetti. Ben de bekleyemem.

Yoongi Jimin'e büyük bir istekle bakış atıp emniyet kemerini tekrar takıp arabayı çalıştırdı. Gecenin bu şekilde devam edeceğini hayal bile etmemişti doğrusu. Belki Jimin'i eve bırakırken bir veda öpücüğü çalardı ama sadece o kadar. Şu an evine gittiklerine inanamıyordu!

Heart Attack | YoonminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin