31 》 Paket, Oyun, Temizlik

6.5K 497 460
                                    

"Allah sizi çöpe atsın."

"Konuşma lan oradan, öyle ağzının içinde! Yenildin kabul et."

"Ya haksızlık ama! Bir kere daha denese..."

"Hoseok, beni oraya getirme arkadaşım. Bak sakince konuşuyorum şu an dostum. Zile bas artIK KODUMUN OĞLU!!!" Yoongi'nin ani yükselişi ile Hoseok sıçradı yerinden ve hemen zile bastı.

Makas yaparak Yoongi ve Jin'e yenilmişti.

Gitmemek için her şeyi yapmaya hazır iki kafadar kaş göz işaretleriyle anlaşmış, Hoseok'u oyuna getirmişti. Böylece Hoseok yalvarmalar, bolca tehdit ve 2 popoya tekme ile evden çıkıp Taehyung ve Jungkook'un evine gelmişti. Kulağında kablosuz kulaklığı vardı ve Yoongilerle canlı olarak konuşabilecekti.

"Aa hyung! Hoşgeldin!" Kapıyı açan Tae ummadık misafiri ile karşılaşmıştı. "Ben de kuru temizlemeciden sonra sizlere gelecektim."

"Selam Tae! Şey... ben evden çıktım da geçiyordum da bir uğrayayım dedim."

"Hyung senin evin nehrin karşısında." Hoseok'un verdiği açıkla Jungkook elini alnına vurdu. Bitmişlerdi işte!

"Şey... yani... ben...  Ha! Yeni ev alıyorum burada da! Evet, evet yeni ev alıyorum, hatta aldım bile evet! Ev aldım."

"Öyle mi? Çok sevindim hyung! Komşu oluyoruz yani."

"Şu an öyle gözüküyor, malum kapıdayım ya." dedi Hoseok ortamı göstererek. Taehyung alnına vurdu.

"Ah, kusura bakma, içeri buyur gel!"

Hoseok daha önce iki defa geldiği eve girdi ve oturma odasına yöneldi.

“Hyung ben bir lavaboya gireyim sonra birlikte çıkalım.” dedi Taehyung ilerideki banyoyu gösterip. Tae banyonun kapısını kapatınca Hoseok kulağındaki 5 adamla konuşmaya başladı.

“Benim acilen buralarda bir ev almam lazım.”

“Ya evi siktir et! Taehyung çıkmadan al şu kutuyu yeter!”

Koridorun sonundaki lavabonun kapısına baktı ve sonra soldan ikinci odaya girdi.

“Hayda!”

“Ne oldu?”

“Tae temizlemeye gidecek şeyleri siyah poşetlere koymuş.”

“Ya ceset mi atacak aq ne siyah poşeti of!”

“Taehyung çıkar bakana kadar. Onu banyoya kitle!”

“Jimin bu fikir... dahiyane lan aferin!”

“Sevgilime lan deme lan!”

“Ya başlayacağım sizin maçoluğunuza! Kitlersem anlar sesten.”

“Sifonu çekerken kitle.” Jungkook şu an tırnaklarını kemiriyordu.

“Şu iş bitsin, sizinle olan arkadaşlığımı keseceğim.”

Hoseok hızla lavaboya gitti ve içeriyi dinledi. Arkadaşını tuvaletini yaparken dinlemek planları arasında yoktu ama hayat sürprizlerle doluydu değil mi? Eli kilitte bekliyordu ve beklenen an az önce gerçekleşmişti. Hemen kilidi çevirdi ve uzaklaştı oradan.

O sırada Yoongi’nin evinde Jungkook volta atıyor, Jimin sehpanın üzerindeki telefona dikkatle bakıyor, Namjoon telefonundan gelecek hafta sonu Jin’le gidecekleri kısa tatil için dağ evi arıyor, Yoongi karşı kanepedeki Jin’e Bang PD’nin kalp krizi hakkındaki teorisini anlatıp acaba kadın yüzünden mi kalp krizi geçirdi diye ona sorması için yalvarıyor ve Jin’de onu dinleyerek destek çıkıyordu. Bu işin aydınlanması lazımdı.

Heart Attack | YoonminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin