30 》 Detoks, CD, Kayıp

6.8K 493 265
                                    

Ding dong!

"Hyung kapıya baksana." dedi Jungkook Yoongi'ye, elindeki bardakları koyacak yer bulamayarak.

Ding dong! Ding dong!

"Hayatım kapıya bakar mısın?!" Yoongi de salonda kablolarla boğuşuyordu.

Ding dong! Ding dong! Ding dong!

"JUNGKOOK BAKSANIZA KAPIYA! NE KONUŞUYORSUNUZ?"

Aniden Jimin'in bağırmasıyla sıçradılar. Jungkook neredeyse düşüreceği bardakları masaya koydu.

"Anasını satayım kalkıp gelse ya sanki içeride bir bo-"

"MIRILDANMA KOOKIE DUYUYORUM BEN!"

"Ne kadar harika olduğundan bahsediyordum kendime!"

Ding dong! Ding dong! Ding dong! Ding dong!

Jungkook kapıyı açtı. Karşısında pişmiş kelle gibi sırıtan Hoseok ve arkasında onun ebeveynleri gibi duran Namjoon ve Jin vardı.

"Kardeşim patladınız mı, geldik işte!"

"Kookie!" Hoseok, Jungkook'un boynuna atlayıp ağlamaya başladı. "Büyüdün de evleniyor musun sen! Tanrı'm bu günleri de mi görecektim!" Jungkook sıyrıldı Hoseok'tan.

"Hyung daha tanışalı 2 ay oldu, ne diyorsun sen?"

Namjoon Hoseok'un sırtına vurup önüne kattı ve içeri geçtiler. Jin ve Jungkook sıkıca sarıldılar. Jin'in aklına onları ilk tanıştırdığı zamanlar gelip duruyordu. Jungkook da bu yüzden Jin'e kendini borçlu hissediyor ve minnet duyuyordu. O olmasa Taehyung'la asla tanışamayacağını biliyordu.

"Ee, neler yaptınız?" dedi Jin hissettiği duygusallıktan çıkmak için. "Daha erken gelecektik ama Hoseok'un yolda çişi geldi."

"Ya detoks yapıyorum ben, ondan mesanem çabuk doluyor." Jin ona göz devirip Namjoon'u gösterdi. "Sonra onun da."

"Ben detoks yapmıyorum ama suyu çok içmişim galiba."

"HOŞGELDİNİZ HYUNGLAR!"

Herkes aynı anda sıçradı korkudan.
"Jimin mi o?" dedi Hoseok. "Ne yapıyor?"

"Pastayı hazırlıyordu en son. Ama şöyle bir şey var ki pastayı hazır aldık. Ne hazırlıyor anlamadım."

Tüm bu grubun tanışması 2 ay öncesine dayanıyordu. Jimin ve Yoongi sevgili olmaya başladıktan bir ay sonra kendi arkadaşlarını tanıştırmak istemişlerdi. Zaten Namjoon ve Jin birliktelerdi ama diğerleri konuşmamışlardı bile. Şimdi olduğu gibi yine Yoongi'nin evinde toplanılmıştı. Herkes birbirlerini çok sevmiş -hatta fazlaca, bir ara Taehyung, Hoseok'un kucağında oturuyordu- hoşça vakit geçirmişlerdi. Ondan sonra da sık sık bu grup toplantılarını yapmaya çalışıyorlardı.

Jimin, sözleşmesi gereği 4 ay sonra işten ayrılmış hastanedeki işine geri dönmüştü. Aslında Bang PD yeni sözleşme yapmak istemişti ama Jimin doktorluğu ve hastanesini çok özlemişti. Yoongi'yle ilişikleri ise son sürat devam ediyordu. O geceden sonra daha çok dışarı çıkmış, birbirlerini daha çok keşfetmiş ve daha çok bağlanmışlardı. Hatta Yoongi onu kendi evine taşınmasında ısrar bile ediyordu. Jungkook'un da sözleşmesi bitmişti ama o Big Hit'te kalıp Bang PD'nin ve şirketin antrenörü olmaya devam etmişti.

"Ya ben size sürpriz yapamayacak mıyım? Pastanın üstüne bir şeyler ekliyordum." diye içeriden çıkıp geldi Jimin.

"Şimdi üstünden geçelim mi planın?" dedi Jungkook el çırpıp.

Heart Attack | YoonminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin