ГТНеутрал
На партито:Намджун и Нами влязоха в къщата.Музиката бе силна и навсякъде имаше хора.
-Хей момчета.-извика Джун.
-Оо влюбените,как е.-личеше си че Куки бе пийнал.И то доста.
-Хайде да си вземем нещо за пиене.-предложи Юнги.ГТНамджун
Ние си взехме пиене и след това решихме да играем на истина или предизвикателство.За щастие първи бях аз.Завъртях шишето и се падна Ви.
-Е Ви истина или предизвикателство.
-Истина.
-Вярно ли е,че харесваш Куки.-оле той целия почервеня.
-Като приятел?
-Нее.Като нещо повече.-почервеня още повече.
-Амии....Да.
-Ооооооооо....-започнаха да викат всички включително и аз.Ви се качи горе.Май плачеше.
-Спрете да викате.Какво от това.-каза Нами.-Вижте разплакахте го.Отивам да го видя.
ГТНамиКачих се на втория етаж.Чух хлипания от банята и влязох без да се замисля.Видях Тае на замята плачещ,а в едната си ръка държеше нож,а другата беше в кръв.
-О боже.Тае какво си направил?
-Сега той може да ме намрази.-продължи да хлипа той.
Прегърнах го.Изведнъж вратата се отвори и Кук влезе.
-Може ли да говоря с него?-попита Куки.
-Да,разбира се,но внимавай.ГТДжънгкук
Когато разбрах,че ТеТе е влюбен в мен се зарадвах.И аз имам чувства към него.След като избяга аз веднага се качих.Той е моето слънце.Когато влязох го заварих в ужасно състояние.Плачеше и беше в кръв.
-Тае,и аз те харесвам.
-Лъжеш.Аз за нищо не ставам.Правиш го от...-той не можа да довърши,защото го целунах.ГТНеутрал
След като се отделиха Jeon заговори:
-Ви,обичам те.
-И аз теб.
-Сега ела да ти превържем ръката.След това момчетата слязоха и видяха пияните си приятели.Само Нам и Нами не бяха толкова пияни.
-Хора ние си тръгваме.-каза Намджун.ГТНеутрал
Нами и Намджун се прибраха се качиха в стаята си.Нами се просна на леглото и заспа мигновенно.
-Охх сега аз ще трябва да те преоблека.-измърмори Нам.
Той ѝ облече една негова тениска и той също се преоблече и си легна.*Сутринта*
ГТНами
Сутринта се събудих с ужасно главоболие.Станах и отидох да испия едно хапче.Занесох и на Намджун.След това отидох да си взема душ.След като се изкъпах видях,че Джун още спи.След това си обкякох това:Реших да се запиша в университет със специалност музика.Понеже не знаех къде е отидох да питам Jungkook,защото знам,че той учи в такъв университет.Запътих се към съаята му и почуках.Чух едно ,,Влез" и влязох.
-Какво има Нами.
-Ам...Кук може ли да се запиша в твоя университет.
-Да.С каква специалност?
-Музика.
-Аз съм с музика.Изчякай ме в хола.Ей сега ще отидем.
-Добре.-казах и слязох.
Отидох в кухнята и си направих един сандвич.След като го изядох седнах на дивана.След няколко минути слезе и Кук.
-Хайде да тръгваме.
-Хайде.
Качихме се в колата му и тръгнахме.След около 20 минути колата спря.Аз слязох и пред входа видях човек,който не исках да виждам....Ами това е новата глава. Извинете,че не качвам често.
❤️❤️❤️❤️