ГТНами
Аз отидох в старата ни база.Ще живея там докато си намеря квартира.
Когато бях готова с разопаковането на багажа си се облвкох така:
~~~~~~~~След като стигнах в злата седнах до Лора и зачакахме професора.След няколко минути той влезе,а след него вървеше едно доста привлекателно момче.
-Здравейте,това е новия ви колега.
Представи се.
-Здравейте.-усмихна се много сладко той.-Казвам се Джонгин,но може да ме наричате Кай.-той седна до едно момче и лекцията започна.Кай изглеждаше така:
~~~~~След като лекциите ни свършиха с Лора излязохме навън и седнахме на една пейка.Докато си говорихме Кай дойде при нас.
-Хей,свободно ли е?
-Да,седни.-каза Лора.-Аз съм Лора аз това е Нами.Приятно ни е.
-И на мен.
-ЛОРА!!!-извиках силно след като си погледнах телефона и леко ги стреснах.-РОЖДЕНИЯ ДЕН НА МАМА Е СЛЕД ДВА ДНИ.
-Нами аз забравих.Няма да съм в града.
-Супер.А сега с кого да отида. Знаеш,че ме е страх да пътувам сама със самолет.
-Нами изв...
-Кай ти можеш ли?
-Ами май да.
-Супер,ти идваш с мен.
-Амм...добре.
-Добре.Айде чао,че трябва да тръгвам.
-Ооо да не би Джунито да те чака.
-Лора,ние с него скъсахме.-щях да се разплача.
-Оу...извинявай.
-Няма нищо.Чао.-казах тъжно.ГТНамджун
Събудих се с ужасна болка в главата.Нищо не помня от вчера. Станах да си взема хапче,но когато станах видях,ме беше много прибрано.Нямаше ги дрехите и гримовете на Нами на стола.Когато влязох в банята ги нямаше и нещата ѝ.Взех си хапче и го изпих. Когато отворих гардероба нямаше нищо от страната на Нами.Къде е?
И изведнъж си спомних.
-НЕ!КАКВО НАПРАВИХ?-извиках и излязох от стаята си.Започнах да оглеждам всяка стая с надеждата,че тя ще е в някоя от тях.Но нея я нямаше.Аз съм голям идиот.Върнах се в стаята си и заплаках....Деня на пътуването
ГТНами
Днес е полета за САЩ.Вчера Кай спа в нас за да не се бавим и той да не става по рано за да се оправи и да дойде да ме вземе.
Понеже ни чакаше дълъг път реших да се облека с по-удобни дрехи. Избрах си това:
След като бяхме готови закусихме набързо и с Кай качихме куфарите в колата му.
****
В САЩГТНами
Вече пристигнахме в хотела.Кай отиде на рецепцията да оправя документите,а аз седнах на едно диванче и го чаках.Когато се върна се качихме в стаята ни.Ще бъдем в една стая,защото сме тук за три дни.Имаме две нощувки като утре аз ще остана в нас.
Когато влязохме в стаята забелязах, че има само едно легло.
-Кай имаш ли проблем да спим на едно легло?
-Не.Ти?
-И аз нямам.Аз лягам да спя,защото съм изморена.
-И аз....Без коментар...😐😐😐😐