Видях бившата си най-добра приятелка Джесика Wang (просто нз как е на бг) Може би се чудите,защо вече не се харесваме,ами просто е-на бала за завършването тя направи нещо ужасно.
Ретроспекция;
Приготвях се за бала.Реших да бъда с тази рокля:
Тези обувки и прическа:
Грима ми не беше нищо особено. Когато бях готова беше 19:47.А Марк-гаджето ми щеше да ме вземе в 20:00.Та седнах на дивана да го изчакам.Тъкмо сядах и чух звънеца. Той изглеждаше така:
-Прекрасна си.
-И ти.Ние се качихме в колата му и тръгнахме към залата в където щеше да бъде бала.
Когато стигнахме Марк каза,че ще отиде за малко при класната и ми показа къде да седна.
Изведнъж светлините угаснаха и на сцената се качиха Джесика и Марк.
-Може ли на сцената да се качи Ким Нами.-каза Джес.Аз се качих при тях.
-Е скъпа ми приятелко сега ще ти кажа нещо.Така първо,мразя те и второ,ти да не би да си помисли,че Марк те харесва.Това беше номер.- и след това те се целунаха.Бях съсипана.Слязох от сцената и минах през всички смеещи се ученици.Когато излязох навън пуснах сълзите си.По същото време започна и да вали.Звъннах на шофьора да дойде и да ме вземе.
И това беше най-гадния ден в живота ми.
Край на ретроспекцията-Нами запознай се с...
-Ние се познаваме.-казах бързо аз.
-Оуу добре тогава.
-Ам Куки знаеш ли какво става с Чим.Не ми е звънял от няколко дни?-попита Джес.
-Великото ти гадже отиде в САЩ ама нали е тъп и си е забравил телефона.-чакай малко.ГАДЖЕ!
-Ами добре айде чао.-тя ме погледна по най-ужасния начин.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Записах се и се прибрахме.Веднага Нам дойде при мен.
-Къде беше?Знаеш ли колко се притесних.
-Спокойно.С Кук отидохме до университета,защото искам да се запиша.
-Оу,добре.Трябва да ти кажа нещо...И след 12454936382913356928 години реших да кача глава.❤️❤️❤️❤️