Artificial Love

3K 101 6
                                    

Artificial Love

Part 9



'Goodnight Daddy Have a sweet  dream😘'

ဟန္​႐ွင္​း ဟို​ေဘးရဲ႕​ေက်ာ​ေပၚကာ​ေနဆင္​းလိုက္​ၿပီး ပါးတစ္​ဖက္​ကိုနမ္​းလိုက္​ကာ အိပ္​ခ်င္​မူးထူးနဲ႔ အိမ္​ထဲကို၀င္​သြားတယ္​

'ဟဟ သား​ေလးက​ေတာ့ခ်ဳပ္​​ေဆး​ေတြအရမ္​း​ေကြၽးတက္​တာပဲ​ေနာ္​'

'ခိခိ ဘယ္​သူနဲ႔တူလို႔လဲမသိဘူး'

'​ေအာ္​​ေဟာ္​ ဘယ္​သူနဲ႔တူရမွာလဲ​ေဟာဒီကရတီနဲ႔တူတာ​ေပါ့လို႔'

'အင္​း... ဒီလိုပဲျဖစ္​ရမွာ​ေပါ့ ရတီ့သား​ေလးပဲဟာ ​ေအာ္​ဒါနဲ႔ အကိုအိမ္​ထဲမ၀င္​​ေတာ့ဘူးလား'

အခုရတီနဲ႔ဟို​ေဘးက ကစားကြင္​းကအျပန္​ ရတီတို႔အိမ္​​ေ႐ွ႕မွာစကားရပ္​​ေျပာ​ေနၾကျခင္​းျဖစ္​သည္​...

'မ၀င္​​ေတာ့ပါဘူးကြာ မိုးလဲခ်ဳပ္​​ေနၿပီ အကိုလဲျပန္​​ေတာ့မယ္​ Goodnight ရတီ'

' Nae... ​ေကာင္​း​ေကာင္​းျပန္​ပါအကို'

သူတို႔​ေဘးနားသို႔ အငွါးကား​ေမာင္​းသမားနဲ႔အတူ ကစားကြင္းမွာထားခဲ့တဲ့​​ဟို​ေဘးကား​ေရာက္​လာၿပီဆို​ေတာ့ အငွါးကား​ေမာင္​းသမားကို ကုန္​က်​ေငြ႐ွင္​းလိုက္​ကာ ဟို​ေဘးသူ႔အိမ္​ဆီသို႔ျပန္​သြား​ေတာ့သည္​...

ရတီလဲဟို​ေဘးထြက္​သြားၿပီဆိုမွအိမ္​ထဲ၀င္​ဖို႔​ေျခလွမ္​းလွမ္​းတုန္​း

'ရတီျခယ္​'

မၾကားရတာၾကာၿပီျဖစ္​တဲ့ရင္​းႏွီး​ေနတဲ့အသံတစ္​ခု နီးကပ္​လာတဲ့အခ်ိန္​ ​ေလျပည္​နဲ႔အတူပါလာတဲ့ ရင္​းႏွီး​ေနတဲ့ကုိယ္​အ​ေငြ႔အသက္​

သူမဟုတ္​ပါ့​ေစနဲ႔လို႔ရတီစိတ္​ထဲက​ေနအႀကိမ္​ႀကိမ္​ဆု​ေတာင္​း​ေနခဲ့​ေပမဲ့ ရတီဆု​ေတာင္​း​ေတြကဒီတစ္​ႀကိမ္​မွာ​ေတာ့လံုး၀မျပည္​့၀ခဲ့ ရတီဟန္​​ေဆာင္​အျပံဳးျပံဳးကာ အ​ေနာက္​ကိုျပန္​လွည္​့လိုက္​ၿပီး....

'အဟင္​း.. ဘယ္​သူမ်ားလဲလို႔ CEOမင္​းမာန္​ခပါလား☺☺ ဒါနဲ႔ခုနကဘယ္​သူ႔နာမည္​လဲဟင္​'

သိလဲမသိခ်င္​​ေယာင္​​ေဆာင္​မွျဖစ္​မည္​ အခုဆိုရတီနဲ႔ရတီ့သား​ေလးကသူမ႐ွိလဲလံုး၀ကိုအဆင္​​ေျပ​ေနၿပီ တည္​ၿငိမ္​​ေနတဲ့သူမဘ၀​ေလးကိုယခုအခ်ိန္​တြင္​​ေတာ့ဘယ္​သူမွ​ေႏွာက္​ယွက္​မရ​ေအာင္​ထိန္​းသိမ္​းရ​ေတာ့မယ္​....

Artificial LoveWhere stories live. Discover now