Telefonumda ki 1 yeni mesaja baktım . Aynen şöyle yazıyordu
" Götü kalkmış salak sürtüğün tekisi" - Gizli Numara
Mesajı en az 5 defa okuduktan sonra cevap yazmaya karar verdim.
" Ben götü kalkmış salak bir sürtüksem sen nesin bunu yüzüme bile söylemeye cesaret edemeyen korkak köpek?? Yok köpek olmasın sonuçta en sevdiğim hayvanlara hakaret etmiş olurum ;)"
Yazıp göndere bastım. Ne zannediyodu bu kendini ne sürtüklüğümü gördü. Ne kadar kısa ilişkiler yaşasamda asla çıkarlarım için kimsenin altına yatmadım. Ama o her kimse benide kendisi gibi zannediyordu. Zaten bir tahminim vardı. Okulda en büyük düşmanım yani o beni öyle görüyor ama ben her zaman ki gibi onu asla takmıyorum. Son seneye kadar hep benimle uğraştı ama ben ona pabuç bırakır mıyım ? Asla gerek fiziksel gerek sözlerimle ona çok zarar verdim . Bu sene uğraşmak istemiyorum son senem ve başım belaya girsin istemiyorum. Fakat o kaşınıyorsa bende kaşırım. Yeni gelen mesajla düşüncelerimden kurtuldum.
" Hey ne yapıyorsun ? xx Harry"
Tabi ben sürtüğümüze çok güzel laf soktuğum için cevap yazamadı. Hemen cevap yazdım.
" Hiç öyle oturuyorum sen ? xx Megan"
Gerçekten öye oturuyordum. Yarın okula gitmek beni zaten sıkmıştı.
" Bende oturuyorum. Yarın sabah okula birlikte gidelim mi bizim çocuklarda gelicek ? xx Harry"
" Bana uyar zaten enerjiye ihtiyacım vardı biraz sizinle uğraşır güç toplarım ;) xx Megan "
"Nasıl olurda enerji küpümüz Megan'ın enerjisi biter ben bunu için kendimi feda edebilirim xx Harry"
"Yaşlanıyoruz Styles . Sabah 8.45'de kapınıza dayanıyorum . xx Megan"
"Peki matmezel iyi geceler :) xx Harry "
" İyi geceler xxMegan"
Yazıp konuşmayı sonlandırdım.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Sabah tam 8.45'te kapılarına dayandım. Ciddi anlamda hiç durmadan zile bastım ve kapıya koşmalarının sesi geldi çok geçmeden kapıyı açtılar. Onların sinirli bakışlarının aksine ben 32 dişimi göstererek gülüyordum.
" GÜNAAAAAYDIIIIN ."
Diyerek adeta bağırdım. Sabah bu enerjiyle uyanıcağımı düşünmüyordum. Kahve ve son ses şarkı beni kendime getirmişti.
"MEGAN JESSİE JAMES ULAŞTIRMA ŞİRKETİMİZ EMRİNİZE AMADEDİR ŞİKAYETLERİNİZ BANA ÖVGÜLERİNİZ ARKADAŞLARINIZA LÜTFEN İSTİKAMET OKUL."
Diye bağırdaktan sonra onlara sırtımı döndükten sonra yürümeye başladım. Son ses Bara Bara Bere Bere'yi dinliyordum. İçimdeki enerjiyi anlatmak mümkün değildi. Gülerek beni takip etmeye başladılar.
Harry: Bu mutluluğu neye borçluyuz şuan bu saatte okul mu olur diye bize bağırman gerekmiyor muydu ?
Megan: Bugün uzun aradan sonra sürtük dövücem buna nasıl üzüliyim?
Zayn:Ne kimi dövüceksin ve neden?
Megan: Bilmem döverim biri.
Dedim ve kırptım. Kulaklığımı taktım ve bağırarak şarkı söykemeye başladım. Bu saatte sokakta. Iımm normal biri değilim. Onlar bana bir şey anlatmaya çalışıyordu ama ben dinlemiyordum sanırım insanlar rahatsız olur falan. Okulun önüne gelmiştik ben hala 'BRİNG ME DOWN CANT NOTHİNG' diye bağırıyordum . Kızlar bu özgüveni nerden buluyo bakışları atıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Carpe Diem
FanfictionYazdığım hikaye klasik Bad Boy hikayesi değil. Hatta Bad Boy hikayesi de değil. Sadece birbirlerini görene kadar hiç aşık olmamış iki insanın aşkı kabullenmemelerini anlatıyor. Çünkü onlara göre aşk zayıflıktır.