Bölüm-12

158 12 3
                                    

Bölüm-12
Şarkı -Florence The Machine~ Hey Girl With One Eye

" Yani aslında belirli şeyler yok kafamda. Sarışın olsun veya esmer olsun değil. Sadece yanındayken gerçekten mutlu olduğum eğlendiğim bir kız arkadaş isterim. Benim mutlu olduğum gibi o da benimleyken mutlu olsun isterim ve onu mutlu etmek için çabalarımda. Ona yemek yaparım , sinemaya gideriz, su savaşı yaparız. Sıkıcı bir ilişki istemem. Ama her şeyden önce çocuklarla iyi anlaşması lazım. Çünkü onlarla arası kötü olan biriyle birlikte olamam günümün tamamı onlarla geçiyor neredeyse. Sen nasıl bir sevgili istersin ?"

"Yani kafamda bir kurgu yok. Çevremdeki insanlar hep beni güldüren , değerli hissettiren insanlar. Onunda öyle olmasını isterim. Bide ben çok fazla kıskancım ama bunu ona yansıtmamak için gerçejten sinir krizleri geçiriyorum ama onlar bir türlü anlamıyor. Yüzüme baktığımda ne düşündüğümü anlıyacak kadar beni tanısın istiyorum . Onun dışında pek bir isteğim yok. "

Biz bunları konuşurken okulun kapısına kadar gelmiştik.Sandeviçler bitmişti. Harry çöpleri alıp çöp kutusuna attı. Daha sonra birlikte sınıfa çıktık. En arkadaki sırama oturduk. Yaklaşık yarım saat Harry'e matematik çalıştırdım. Benim için kolay oldu çünkü her şeyi hemen anladı. Ben son soruyu çözerken bizimkiler sınıfa girdi.

Zayn: Erken kalkıp okula gelip test mi çözüyosunuz gerçekten mi?

Harry: Anlamadığım konular vardı Jessie'de bana onları anlatıyodu. Ayrıca sende çalışmaya başlasan iyi edersin bu hafta sınav haftası.

Zayn: Bana da Jessie ders anlatsa bende çalışırdım.

"Sen yeter ki iste her zaman sana anlatırım."

Dedim ve o sırada hoca derse girdi. Ders edebiyat ve ben bu dersi çok seviyorum ama hocasından nefret ederim.( yazar burda hayatın geçreklerinden bahsediyor) Harry kendi sırasına geçmek yerine yanında kaldı. Bende yanımdaki kalorifere iyice yaklaşıp kafamı sıraya gömdüm. O salak hocanın dersini tabi ki dinlemicektim. Uyumaya hazırlandığımı farkeden Harry hemen olaya müdahale etti.

"Gerçekten uyumayı mı düşünüyosun? "

"Evet?"

"Jessie izin vermiyorum hiçbir dersi dinlemiyosun ilk sınav notlarında pek iç açıcı değil. Dersi dinlemen lazım."

"Ne zamandan beri bana karışıyorsun ? Ayrıca edebiyatım gayet iyi sadece hocayı sevmiyorum"

Hocanın ders anlatmaya başlaması onu susturmadı. Önümdeki kağıda bir şeyler yazdı ve bana uzattı.

"Eğer bu dersi dinlemezsen senin için gerçekten kötü olur. Ayrıca uyuyamazsın, uyutmam."

"Ya sen yerine geçsene ne uğraşıyosun benimle?"

"Hoşuma gidiyo seninle uğraşmak ayrıca dersi dinle!!"

Son notu buydu bende gerçekten uğraşmak istemediğim için dersi dinlemeye başladım. Son derece sıkıcı dersi bitiren zil sesi beni uykudan uyandırmıştı. Gözlerim açık uyuyabiliyorum evet. Tam uyku olmuyo. Gözleriniz açık bir yere sabit bakarken ben uyumaya başlıyorum. Biliyorum çok garip ama benden de normal bir şey beklemeyin. Daha sınıf dağılmamışken içeriye nöbetçi öğrenci girdi. Elinde yazan kağıttaki duyuruyu okumaya başladı.

" Okuk başkanlığı seçimleri başlıyor. Bu sene değişik bir sistemle adaylar belirlenicek. Herkes öncelikle aday olması istediği kişileri yazacak buna göre adaylar belirlenicek daha sonra 2 hafta boyunca seçim kampanyaları yapılacak. Bugün sınıfınıza gelecek olan kağıtlara başkan adayı olarak görmek istediğiniz isimi yazın. Okul Müdürünüz"

Herkes daha şimdiden kimi yazacağını düşünmeye başladı. Bu sırada hepümiz ayaktaydık. Çantamı aldım ve sınıfın kapısına yürümeye başladım. Harry'de peşimden geliyordu. Onunla bugün bütün derslerimiz ortaktı. Kahretsin bütün dersleri zorla dinleticek

#####################
Önümdeki patates kızartmalarına hauranlıkla bakıyordum, hamburger ve klkayla ne kadar uyum içerisindeler. Tam bir aile gibi. Evet anlayacağınız gibi öğle tenefüsündeydik ,4 ders boyunce Harry sayesindr bütün dersleri dinledim. Anladım mı ? Tabi ki hayır. Biyoloji ve kimya anlamaya çalışmadım bile. Kantinde kendi grubumuzla oturuyoruz şuan ve evet kimi aday yazdığımı merak ediyorsunuz. Tabi ki kendimi yazdım. Başkan olmak istediğimden değil ama başkasının adını yazmak anlamsız geldi. Sabahki nöbetçi yeniden kantine girdi. Yine ne haber vericek acaba ?

" Jessie Megan James'i müdür odasına çağırıyor."

Hayır olamaz. Patateslerimi yalnız bırakamam. Evet tam bir açım. Ne düşünüyorum? Bütün kantinin gözü bana dönmüştü. Yavaş yavaş tırsmaya başladın.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Eveet Carpe Diem geri döndü :) Daha fazla bekletmeden yeni bölümü attım . Oy ve yırumlarınızı bekliyoruuuum :)

Carpe DiemHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin