Kızlar merabaa :) Hikayeyi incelemeye karar verdim. Bu bölümün sonunu değiştirdim. Diğer bölümlerede el atıyorum ve en kısa zamanda yeni bölüm atıyorum. Sizde yorum yaparak veya mesaj atarak yardım ederseniz mutlu olurum çünkü ilk hikayem ve kurgu kafamda tam oturmadı , uzın süredirde yazmıyorum. Yardımlarınıza ihtiyacım var bu yüzden yorum ve mesaj istiyorum :)
Bahçeye girdiğimizde Zayn
" Hey Styles hemen ellerimi kızımın üstünden çek bakalım."
Diyerek dalga geçti. Bu arada bende kahvaltı masasına oturdum. Yiyebileceğimin iki katı yedim. Sadece ben değil herkes öyleydi. Kahvaltı bitince kızlarla(!) masayı topladık. Daha sonra herkes evlerine dağıldı. Bizde Amy'le ders çalışmaya başladık. Ben Amy'e ders anlatırken bu konuda çok iyi olduğumu, özel ders verirsem iyi para kazanabileceğimi söyle. Aklımın bir köşesine not edip ödevlere döndüm. Bir günüm böyle biterken gece telefonuma gelen mesajın beni bu kadar mutlu edeceğini tahmin edemezdim. Kimden mi evet Harry'den ve aynen şöyle yazıyor
" İyi geceler baş belası. Erken yatıp yarın süper enerjinle kapıma dayanmaya ne dersin?""
" Siz yeter ki isteyin."
Diyerek konuşmayı sonlandırdım. Sabah erken kalkıp hazırlanmaya başladım. Kıyafetlerimi(multi'de var) giyinip, saçlarımı taradım. Hava kapalıydı ama yumuşak bir esinti vardı. Banyoda işlerimi hallettim. O sırada Amy'le karşılaştım.
" Günaydın fıstık. Ben sandaviç yapıyorum sanada hazırlarım. Sen hazırlan."
" Sana da günaydin Jessie . Kahvalti için teşekkürler."
Diyerek ben merdivenlerden inerken arkamdan bağırdı. Önemli olmadığına dair birkaç söz söyledikten sonra buzdolabından sandaviç malzemelerini çıkardım . Bir kendime ve bir tanede Harry'e hazırladım. Amy in bir tabağın içine kahvaltılıkları koydum o benden sonra okula geliyordu. Sandaviçleri streç filme sarıp yanını dolaptan kutu meyve suyu çıkarttım. Odama çıkıp , telefonumu ve çantamı aldım. Aşağıya indim kapıdan çıkarken
" Ben gidiyorum Amy Luxsor'a yemeğni ver bide çıkarken kapıyı kilitle görüşrüz."
"Tamam görüşürüz."
Kapıdan çıkıp karşıya geçtim kapıyı çaldım. Kısa bir süre sonra Harry kapıyı açtı.
"Günaydın"
" Günaydın Styles kahvaltıları hazırladım hadi yüriyelim."
dedim ve tatlı tatlı gülmeye başladım. Bu halime şaşırdığı açıkça belliydi." Enerjik olmanı istemiştim ama bu kadar mutlu olacağını bilmiyodum fıstık."
Harry'nin bana fıstık demesini mi yoksa yanağımdan makas almasına mı daha çok şaşırsam bilemedim. Benim kısa süreli şokumu atlatmamı sağlayan Harry'nin kapıyı kapatmasıydı.
Kapıyı kapatınca yürümeye başladık. Çantamdan sandaviçleri ve meyve sularını çıkardım."Teşekkür ederim kahvaltı yapmamıştım."
" Afiyet olsun. Diğerleri yoktur diye hazırlamadım bir şeyler."
" İyi yapmışsın onlar kim bilir kaçıncı rüyalarını görüyorlardır. Okula gidince bana matematik çalıltırır mısın ?"
" Olur çalıştırırım ama bir şartla sende bana biyoloji ve kimya (yazar burda kendinden bahseder)çalıştırıcaksın
Çünkü gerçekten anlamıyorum."" Tabi ki çalıştırırım ayrıca kıyafetine bayıldım. Bir kıza en çok yakıştırdığum renk yeşildir sende de çok güzel durmuş."
" Ah beni bilirsin her zaman güzel giyinirim. Ee Styles kızlarda başka nelerden hoşlanırsın ?"
Nedenini bilmediğim bir şekilde bu sorunun cevabını çok merak ediyordum.
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Carpe Diem
FanfictionYazdığım hikaye klasik Bad Boy hikayesi değil. Hatta Bad Boy hikayesi de değil. Sadece birbirlerini görene kadar hiç aşık olmamış iki insanın aşkı kabullenmemelerini anlatıyor. Çünkü onlara göre aşk zayıflıktır.