Bölüm-9

136 10 1
                                    

Ders başlamasına 10 dakika gibi bir zaman kalmıştı. Kantinde herkes bana bakıp aralarında fısıldaşıyorlardı . Popüler olmanın dezavantajı yaptıklarınıza hep bir dedikodu olarak bakılır. Bizimkiler yavaşça kantine girdiler ama bir dakika neden bu kadar sinirliler özellikle Dani. Umarım Fransa olayını öğrenmemişlerdir umarım. Yavaşça kantinin içinden çıkıp yanlarına ilerledim . Dani birden bağırmaya başladı

"Nasıl söylemezsin ya bu kadar önemli bir şeyi nasıl söylemezsin bizi bırakıp giderken mi söylemeyi planlıyodun?"

" Bak Dani sadece gitmemek için çabalıyordum sizi üzmek istemedim sadece çok çaresizdim ben ya- "

Sözlerimi bölen Dani'nin birden sarılmasıydı. Bir yandan ağlıyordu bir yandan boynuma doladığı kollarını sıkıyordu sanki bırakmak istemiyor gibi . Bende gözlerimi kapattım ve kulağına her şeyin güzel olacağını söyleyen bir kaç kelime söyledim bir süre sonra sakinleşti. Bu arada bizi izleyen kalabalık zilin sesiyle sınıflara çıkmıştı. Sadece biz vardık kantinde . Dani kollarımdan ayrılınca derin bir nefes aldım.

"Şimdi siz oturun bende size kahve getiriyim."

Birazcık kafa dağılıklığı için ortam değiştirmem lazımdı bende hemen kaçtım. Ders olduğu için kantinde rahattım Williams'ta arkada bir şeyler yapıyordu. 7 tane kahveyi hazırladım ve yuvarlak küçük bir tepsiye koydum. Bizimkiler iki yuvarlak masayı birleştirmiş oturuyorlardı ama bir gariplik vardı. Hepsi yan yana oturmuştu ve tam karşılarında bir sandalye vardı. Kısaca sorgumuz başlıyor.

Zayn: Evet Megan ne zaman öğrendin.

" Dün akşama doğruydu galiba ya da öğlen saatleride olabilir."

Harry: Öğrenince ne yaptın da saati hatırlamıyorsun ?

' Kapıyı çarpıp evden çıkınca sahile yürüdüm orda George'u gördüm birazcık oturduk konuştuk sonra eve geldiğimde akşam olmuştu"

Tay: George'la ne konuştunuz?

" Ya işte o ev arkadaşı bulup burda kalabileceğimi söyledi sonra babam arkadaş bulursam olabileceğini söyledi ama ben kimseyi bulamadım."

Dani: Ne yani gitmemem için bir şansın var mı ?

"Eğer uygun bir ev arkadaşını 1 hafta içinde bulursam burdayım."

Harry: Uygun bir ev arkadaşı derken?

" Yani evin 1 odasını alıcak geliri olmak zorunda tek başıma kocaman evi geçindiremem."

Zayn: Bide kız olması gerekmiyor mu ?

" Aslında böyle uzun boylu , kaslı , aşırı yakışıklı bir beylede kalabilirim sorun yok."

Zayn bu arada bana ' sen görürsün kaslı erkeği' bakışı atarken kızlar kıkırdıyorlardı.

" Neyse canımlar bugünlük bu kantin benim o yüzden şimdi sizi kovuyorum derslerinizi dinleyin pis ezikler."

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Bütün gün kantinde çalışmıştım ve çıkış zilinin çalmasına 10 dakika vardı. Bende hem çok yorulduğumdan hemde bizimkileri beklemek istemediğimden erken çıktım. Ev yolunda ilerlerken birden arkamdan seslene George'u duydum. Koşarak peşimden geliyordu bende durup onu bekledim. Dünden beri hiç görüşmemiştik. Yanıma gelince bir süre nefes alış verişlerinin normalleşmesini bekledim. Sonra söze atıldı.

" Ev arkadaşı bulmaktan kurtuldun küçük hanım."

" Ne ? Nasıl? ne diyosun?"

" Diyorum ki ev arkadaşı buldum. Kuzenim bizim okula başlıyor ve okula yakın kalacak yer arıyordu bende seni söyledim. Ailesi yani amcamlar çok mutlu oldular ve bilgin olsun gelirleri çok iyidir yanı Amy'nin kuzenimin çalışmasına gerek yok."

Carpe DiemHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin