~~~Monika~~~
Po powrocie do domu zjedliśmy i poszliśmy spać.~~~Dilton~~~
Tym razem wstałem wczesnym rankiem. Coś mnie przebudziło. Poszedłem wziąć szybki prysznic, a później zrobić dla mnie i dla mojej księżniczki śniadanie.Zrobiłem jajecznice i poszedłem
obudzić Monisie. Nie chciałem jej budzić, bo słodko wyglądała, gdy spała. Jednak musiałem przerwać jej zapewne piękny sen, aby nie spóźniła się do szkoły.Gdy tylko otworzyła oczy dałem jej buziaka w czoło i wziąłem na ręce, by zanieść ją do kuchni.
Po zjedzeniu jajecznicy poszła się przebrać, a ja pakowałem książki sobie i jej.
~~~Monika~~~
Zdziwiłam się widząc Diltona na nogach tak wcześnie. Zaskoczył mnie.
Szczerze? On nie umie nawet robić jajecznicy. Ale miło było z jego strony, że chociaż spróbował mnie zadowolić.Po przebraniu się poszłam zrobić lekki makijaż. Typowa rutyna. Zauważyłam, że Dilton zostawił telefon w łazience.
Przyszło powiadomienie.. ktoś do niego napisał. Miała nick "Słonko❤️".
Z ciekawości sprawdziłam ich wiadomości. Mogłam tego nie robić.. po przeczytaniu ich załamałam się..Myślałam, że mnie kocha, ale jednak okłamał rodziców.. Nie wiedziałam co robić. Jedyne co mi do głowy przychodziło to żeby przemilczeć do jutra, poczekać co będzie dalej. Chodź nie mogłam na to patrzeć.
Wyszłam z łazienki i pobiegłam w stronę wyjścia zostawiając przy tym Diltona samego w domu. Sama czekałam na autobus i wsiadłam do pierwszego lepszego. Nie mogłam przestać myśleć o tej dziwce przez całą drogę do szkoły.
~~~Dilton~~~
Szukałem telefonu i nigdzie go nie było.
Po chwili usłyszałem jak Monika trzaska drzwiami wychodząc z domu.
Zastanawiałem się co mogło się stać.
Niestety nic nie przychodziło mi do głowy.*dźwięk powiadomienia*
Usłyszałem dźwięk powiadomienia i pobiegłem do pomieszczenia, w którym znajdował się mój telefon.
To była znowu ona..
CZYTASZ
Sex~Friend
RomanceHistoria o parze przyjaciół zakochanej w sobie, lecz nie potrafią wyznać swoich uczuć, aby nie zniszczyć relacji jaka ich łączy. Jednak jednego dnia Dilton pyta o.. Zobaczycie w pierwszym rozdziale mojego opowiadania ;3 ZAPOMNIAŁAM O WAŻNEJ OSOBIE...