"Spectacolul" continua

2.3K 159 41
                                    

Damon ma privea insistent,fata lui cerandu-si,la propriu,un pumn.Pur si simplu statea si zambea ca un cretin,in timp ce eu ma sufocam de durere,respirand sacadat.Mi-am inchis ochii,sperand ca Damon sa uite ca prin minune ca ma aflu si eu acolo si sa se duca sa bea un ceai.

-Am un cadou pentru tine,micutule.

,,Oare cine iti mai spunea micutule,hm...Christian?Il mai tii minte?Cum sa nu,speri din tot sufletul sa te salveze,dar pentru ca nu m-ai ascultat...''-Oficial,cand ajung acasa,o sa am o convorbire serioasa cu mine.

-Ia cadoul ala si bagati-l direct in...

Am fost prins brutal de par si aruncat pe pat,rostogolindu-ma de cateva ori.Damon a cotrobait cateva secunde bune prin acel dulapior.Tot ce puteam face era sa ma uit atent la miscarile mainilor sale si cateoadata trageam o privire pe furis la usa de lemn subred.Oare daca...nu,nu puteam pleca,nu aveam nici o sansa.

,,Nici macar un obiect ascutit la indemana,ce fel de atacator mai e si asta?''

In scurt timp a scos din sertar o lesa metalica,de care era atasat un lant.Nu imi place unde ajunge situatia,dar...gandeste-te la curcubee,floricele si....la naiba,se apropia de mine cu acea lesa afurisita.

-Damon...stii,nu este necesar...

-Taci dulcicule,tata stie mai bine.

M-a prins de brat si m-a smucit mai aproape de el,prinzandu-mi barbia si obligandu-ma sa privesc in fata.Acolo se afla o oglinda imensa ,cum nu am observat pana acum asta?Eram socat de imaginea mea reflectata,parul in toate directile,vanatai si complet gol.Damon m-a asezat la el in poala,dezlegandu-ma la maini,probabil si-a dat seama ca nu-si aveau rostul.Mi-a atasat lesa,degetul lui mangaidu-mi usor obrazul.

-Uite,nu-i asa ca ti se potriveste?

Nu aveam de gand sa ma privesc pentru a doua oara in oglinda,asa ca am intors capul in directia opusa.Damon a prins lantul si a tras de el,ochii mei facand contact cu celalalt David,ce statea nemiscat si cu lacrimi in ochii.

-Uite!Arati ca un animal de companie.

Imi tinea barbia strans intre degete,miscandu-mi capul dintr-o parte in alta,examinandu-mi fiecare particica de piele,ca si cand ar cauta ceva anume.

-Asa...perfect.spuse acesta,inca privind in oglinda.

Dintr-o miscare rapida m-a aruncat din poalele sale,direct pe podea si s-a indreptat spre usa.

-Sa nu incerci sa fugi, sau mai stiu eu ce.

,,Nu pe bune.Si el care voia sa plece la cumparaturi in Los Angeles,multumim ca ne-ai avertizat.''

Il priveam inmarmurit,pana cand a disparut pe usa subreda,care a scos un zgomot ascutit.Am continuat sa ma holbez la cleanta usii,pana cand aceasta s-a deschis din nou.Damon tinea in mana o camera de filmat,cu tot cu un suport special.Acum are chef si de filme porno,minunat...

-Am auzit ca sexul in fata camerei excita.

-Damon...

Nu mi-am continuat propozitia,nu avea sens,orice cuvant in plus ar fi fost in zadar.A pozitionat camera pe suportul sau negru,a facut cateva retusari si a indreptat-o spre mine.Imi puteam vedea reflexia si in lentila camerei.Sa inceapa ,,distractia''.M-a apucat cu ambele maini de gat si m-a pus in genunchi.Continua sa imi tina parul strans in pumn,cand a urlat:

-Ce mai astepti?Nu am toata ziua la dispozitie!

Cand mi-a facut semn spre partea infierbantata a pantalonilor sai,mi-am dat seama ce imi cerea sa fac:un oral.Nu am mai facut asa ceva niciodata,e de neconceput,dar privirea lui serioasa imi dadea de inteles ca nu glumeste deloc.Priveam disperat spre slitul pantalonilor lui,nu stiam cum trebuie sa incep,cum trebuia sa continui,mai ales ca m-a lovit rusinea.

Te urasc si totusi te iubesc[YAOI]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum