GroupsChat?

10 1 0
                                    

P.O.V~Eum Chimsi
Chat: gangleaders🥀🖤✨
U bent geadd.  Twinnie🌝💘 is geadd.

06***:haii girls 🤗💋

U:wie zijn jullie ?

Twinnie🌝💘:Prc wie de fuck zijn jullie??

06***:ik ben jimin en ik claim chimsi💓💋.

06***:ik ben suga

06***:ik ben jungkook. Jimin en ik zijn de leider en ik claim lee Soesoe😍😝.

06***:im your hope your ma hope im J-hope😇✨.

06***:ik ben rap monster maar noem me alsje Rm.

06***:ik ben taehyung noem me maar V✌🏼✨.

06***: ik ben Jin 🤗.

U:ik  ken je niet eens en leider wat heeft dit betekenen? Huh just Whutttt! Im confused!🤔

Twinnie🌝💘:im confused too!

06***:boys we meoten ze het vertellen. Jimin vertel jij het want je hebt chimsi geclaimd.

U:wat vertellen. Dit word eng.😣

06***: Uhm.. nou we weten dat je de dochter bent van mevrouw eum ho na bent en wij zijn een spionnen groep opgeleid door de academie van je vader. Onze baas heeft gezegd. Dat wij jullie moeten trainen en jullie moeder moeten terug vinden samen met jullie.

Twinnie🌝💘:OMGG 😱

U:ik wist het. Ik wist dat er wat aan de hand was maar hoe kunnen wij het geloven.🤔

06***:we kunnen om 20:00 afspreken bij de ingang van jullie school dan gaan we naar onze baas. En kan ik eindelijk lee Soesoe me schatje ontmoeten 😍💓.

Twinnie🌝💘: ja Isg om 20:00 zijn we daar En jungkook stop met me schatje te noemen Aigoo!

U:afgesproken en ja Soesoe heeft gelijk. Kap der mee we hebben jullie nog neit gezien of kennen jullie.

06***:Bye babe x❤️

U: ayuu x✌🏼

Ik twijfelde over de x maar heb met toch gestuurd. Maar hoe kennen ze ons??? Ik laat het maar en naar benede ik zie Soesoe daar al staan. En het is de beurt aan mij om te Koken dus ik hè lekkere pastasalade gemaakt. En gaan aan tafel . We praten nog over de app tot we een melding op onze telefoon kregen.

Wat zal er gebeuren? Dit leverde vel tijd op maar heb het toch gedaan voor een persoon. So kisses💋

"I need your trust" f.f bts Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu