P.O.V~Eum Chimsi
Ik werd wakker in een kamer het is best netjes ik wil opstaan, maar ik voel een sterke arm om me heen ik draaide me om en zag jimin zonder shirt en onderbroek. Hij heeft wel lekkere chocolate abs. En hij slaapt zo schattig. Maar ik blijf nog een paar minuten naar zijn abs kijken tot ik een schoren stem hoor van jimin. 'good morning princess'. 'ik zie dat je een goed uitzicht hebt je mag het best aan raken en binnenkort ga je hem helemaal weer zien' Zei hij. Ik keek van schrik op. Hij heeft best wel een sexy stemtje. Maar wat bedoelt hij met weer zien. Heb we het nou gedaan. 'omg jimin heb wij het gedaan' schrik ik op en merk nu pas op dat ik in me ondergoed van Calvin klein zit en een T-shirt van hem. Ik raak een beetje in paniek. Want ik heb het nog nooit gedaan. 'chimsi nee we hebben het niet gedaan okaal wil ik het wel' zei hij. 'wrm doe je moeilijk je heb het vast wel ooit gedaan' zei hij.
Ik wou er niet op antwoord geven en keek weg. 'wow dus je hebt het nog nooit gedaan?! Why?! ' zei hij 'dat heeft ze reden. Het gaat om mijn verleden' zei ik. 'wat is er gebeurd dan' zei hij 'daar wil ik het neit over hebben' zei ik. Ik stond op en dacht gelijk aan wat ik aan had. En schrok en sprong gelijk terug naar me plek onder de deken. 'je zit er goed uit nergens over te schamen babe' zei hij met een grijs op zijn gezicht. Ik blooste en keek weg. Het enige waar ik aan dacht was. Word niet verliefd op hem. Ik wil niet dat het zelfde gebeurd als eerst. It really hurt in my past. 'ugh ik moet hyunjin vergeten' zei ik. 'wat heeft hyunjin gedaan zodat je hem moet vergeten zei jimin.' aigoo zei ik dat hard op' zei ik schokkend. 'ik wil er het nie over hebben jimin' zei ik er snel achter aan en waardoor ik terug denk aan wat er gebeurde en kijk sip. 'don't be sad babygirl zei hij' kan ik naar Lee soesoe gaan alsjeblieft' zei ik snel. 'ofc! Uhm de deur uit helemaal aan het eind van de gang links.P.o.v~ Lee soesoe
Ik droeg een lingerie met een hele lange hoodie die ik ooit had gekocht. Toen jungkook uit de douche met alleen een onderbroek stond je stil en draaide je hoofd om' babygirl draai nou niet om ik weet dat je het een goed uit zicht hebt' zei hij. Tuurlijk heb ik een goed uitzicht maar dat hoefthij niet te weten. Omdat ik zo in me zelf zat. Had ik niet door dat hij me op zijn bed legde hij ging boven me hangen. Ik schrok van zijn actie. 'W-w-wat d-doee je!' zei ik heel schokkend. 'ik heb hier zo lang op gewacht. Babe eindelijk heb ik de kans' zei hij. Hij gaat langzaam met zn hand in de broek van mij maar ik houd zijn hand tegen en ik zeg 'jungkook 'sstop please' maar hij wilt niet stoppen en blijft doorgaan. Tot chimsi de kamer in komt. En schrikt van wat ze zit. Ze rent op jungkook af en duwt hem van me af. En trekt me mee. We zijn naar de balie gegaan en vroegen of we een kamer mochten met ze 2en na even gediscussieerd kregen we toch een kamer, maar wel voor 1 dag want er is een persoon die terug komt van haar missie en komt terug naar de acedamie om mij en chimsi te trainen. We gaan naar onze kamer en gaan zitten. En vertellen elkaar alles. Na alles te gezegt hebben. Zijn we heel moe van het vertellen. En vallen in slaap. We worden wakker gemaakt door J-hope 'opstaan jullie gaan jullie trainster ontmoeten' zei hobi. We zijn nu klaar wakker. 'over 10 min beneden zijn. We doe. Ons make up en kleding aan.
Chimsi closet:
Lee soesoe closet:
Chimsi make up:
Lee soesoe make up:
Chimsi hair:
Lee soesoe hair:
We waren klaar en gingen naar de training zal tot wie onze Trainster zagen. We waren in schok maar blij te gelijker tijd we rende naar der toe '............
JE LEEST
"I need your trust" f.f bts
FanficHet gaat over 2 meisjes eum chimsi en lee Soesoe. Ze hebben een normaal leven tot ze op een dag in een chat belanden. Tot een paar dagen later hun leven veranderd door dat de directeur ons te roepennaar zijn kantoor. Veranderd ons leven nou echt com...