Black for my sight!

14 2 0
                                    

 P.O.V~ Eum Chimsi

jimin:' vertel wat je wou zeggen'. me: 'uhm nee laat maar ik vertel je het later'. ik voelde een raar gevoel in me lichaam en het deed pijn. ik wist dat er wat mis was. jimin merkte heten vroeg wat er was ik zei: ' soesoe... er is iets met soesoe'. na dat gezegt te hebben ren ik zo snel mogelijk ergens na toe. als ik achter me kijk zie ik jimin aan de telefoon.

P.O.V~ Park Jimin

ik was in shook en pakte me telefoon en belde jungkookie zo snel mogelijk.

blieb.. blieb..

me: de f*ck neem je telefoon op..... ugghh

jungkook: WATT MOEET JE SHORTIE!

me: JUNGKOOK KOM NU NAAR BUITEN CHIMSI HAD HET GEVOEL DAT ER IETS SLECHTS IS MET SOESOE. WE RENNEN OVER 2 MIN LANGS HET HUIS SCHIET OP~!!

jungkook: OKE IK STA VOOR DE DEUR SCHIET OP. als jullie der zijn stap in de auto voor de deur.

me: okeh jungkookie begrepen.

 blieb...  blieb... end call 

me: CHIMSI wacht als we voor de villa zijn. stop dan want jungkook heeft een auto waar we overal kunnen kijken. chimsi: okay we zijn er kom snel. 

P.O.V~ Eum Chimsi

ik stap met de boys de auto in. en ik mijn gevoel doet pijn ik weet dat er iets ergs aan de hand is maar wat? weet ik niet. me: 'jungkook rij sneller ik weet dat het niet goed is'. jungkook: 'sureee'. we rijden langs de weg. en dan zie ik iets ergs gebeuren.

P.O.V~ Lee Soesoe

ik zit in het park uit te huilen. ik zat zo in me gedachte dat ik niet door had dat iemand anders ook in het park zat. ik hoorde gekraak achter me en ik schrok. er ging een wit doek om mijn mond. ik wist dat het dat spul is dat je het voor je zicht zwart maakt was. dus ik probeerde het ook niet in te ademen. na 2 min wist ik dat het toch geen zin had en ademde het in. het laatste waar ik aan dacht was.. wie kon het nou zijn? na dat zag ik niks meer en werd het zwart voor mijn ogen.

P.O.V~ Eum Chimsi

me: 'JUNGKOOOK STOOPPPPP NUUU'. hij schrok van mijn reactie en stopte gelijk. ik stapte uit de auto en de boys rende achter me aan. ik geloofde niet wat ik zag en de boys zagen het ook. hij zat in dat busje met leesoesoe  bij hem. ik heb zo hard geschreeuwd en mee geronnen met het busje maar na een tijdje werd ik moe en liet los. ik zat daar op de grond te vloeken over van alles. na een tijdje ging we naar huis

time skip naar het huis

toen we binnen waren vroegen jungkook en jimin wie die persoon was.ik zei tegen ze dat ik het in de woonkamer bij de rest zou zeggen. Jimin: 'vertel maar'. me:' oke kijk toen we nog op school zaten hadden we op een dag een nieuwe gymdocent die ook onze mentor bleek te zijn. hij heet  PARK SO HA!' mayling: ' neeeh ben je srs omg niet hijj'. Taehyung:' wat is er met die gast? en waarom heeft hij lee soesoe mee genomen?'. me and mayling: NOUU!!...'. me: we hadden dus eerste lesuur van hem. gym dus. en hij begon al tijdens dat we aan het gymen waren naar onze konten te kijken. en toen de les klaar was riep hij lee soesoe. hij wou wat zeggen. tijdens dat we aan het omkleden waren. voelde ik een raar gevoel. ik stoormde de gymzaal binnen en zag dat hij haar aan het aanranden was. ik heb hem wel raken stoten gegeven. na dat renden we zo erg weg maar het laaste wat hij zei was ik ben nog niet klaar wacht maar als ik je pak leesoesoe. dat is dus waarschijnlijk de reden dat hij haar heeft'. jungkook: 'uhgg wacht maar als ik hem pak'. me: 'jungkook laat mij dat maar hendelen ik heb hem nog wat tecschillen die eikel'. jimin: ' bby rustigg aan!' me: 'neeh'. waarom ik jimin mij bby laat noemen is omdat ik gevoelends heb  maar ik ga dat niet laten gebeuren hij wil me aleen maar in ze bed dus nee. me:' oja jimin noem we geen bby meer voor de laaste keer'. suga:' ooff i*e*m*a*n*d* w*o*r*d  h*i*e*r g*e*f*r*i*e*n*d*z*o*n*e*d uwuuhh'. iedereen schot in de lach tot we werden gebeld..............

me:' GUYSS HET IS PARK SO HAAAA OHHH IK KILL HEMM!!!'.......................





"I need your trust" f.f bts Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu