P.O.V~ Eum Chimsi
we zaten in het kantoortje en zaten op de stoelen. Die voor hem stonden. Ik ben ngo steeds boos hij leeft nog en we hebben elkaar samen elke nacht in slaap moeten huilen. Want we zaten nog te hopen dat hij leefde. Pas na 10 jaar. Komt hij opduiken.
Vader:okeh jullie weten wrm jullie hier zijn ik ga het jullie uitleggen. Me:nou vertel maar als je maar ook liegt hoef ik je neit te zien. Vader: okeh nou kijk de dacht dat iemand mij had gevangen jullie zagen het. Julkie zagen dat er geschoten werd. Ik dacht zelf ook dat ik dood was maar ik werd wakker in een cell. Vastgeketend aan he muur. Ik kon dus niets doe. Ze gavene eten enzo maar voor de rest neit echt. Pas na 8 jaar later ben ik ontsnapt door de gang bts ze hebben zich zelf opgericht ze wisten dat de baas was van de bekendste academie ben van de spywereld. Leesoesoe: dus bts zijn nu 2 jaar lang een grote gang die jou heeft gered. Vader: ja maar okay ze hadden mij gered en vertelde hun over jullie. Ze hielpen me jullie te vinden. Ik zag in ze dat ze van jullie hielden jungkook en jimin vooral. Ze hebben jullie gezocht tot ze jullie vinden en alles een beetje probeerde volgen wat jullie deden. En ze hebben jullie beschermd. Ze hebben jungkook en jimin hebben hun zelf pijn gedaan om julkie te redden. Jimin is hersteld toen der na maar jungkook heeft ngo altijd een litteken van de mes die hij voor je tegen hield. Het was de dag toen jij en chimsi onderweg waren naar de danszaal in de stad op 19 april. Het was druk daar dat wisten jullie ook. een groepje van de NLCY. Hadden messen mee. Jimin ging ze tegenhouden en kreeg een snee in ze hand. En jungkook hield een mes tegen voor je die in ze rug werd gestoken prc onder ze schouderblad. Je voelde waarschijnlijk geduw en dat dat het de menigte was maar dat was jungkook die tegen je aan kwam omdat hij de mes voor jou tegen hield. Op dat moment was het druk. Jij dacht dat het gwn de drukte was iemand je duwde. Dus je liep gwn verder. Ze hebben als het waren jullie 1jaar lang beschermd. Me: wow dats echt lief heeft jimin mij heel mij leven beschermd?! Zei, ik enthousiast. Vader: ja das waar miss, moeten jullie met ze praten. Leesoesoe: ja inderdaad lijkt me goed plan. We liepen uit het kantoortje en gingen naar de groep bts.
Lee soesoe en me: jungkook jimin we meoten jullie spreken. Zeiden we met een diepe zucht. Jungkook: tuurlijk. Jimin: ja om wat eigelijk? Leesoesoe: ja dat willen we privé zeggen.
JE LEEST
"I need your trust" f.f bts
FanfictionHet gaat over 2 meisjes eum chimsi en lee Soesoe. Ze hebben een normaal leven tot ze op een dag in een chat belanden. Tot een paar dagen later hun leven veranderd door dat de directeur ons te roepennaar zijn kantoor. Veranderd ons leven nou echt com...