Pov~ Lee Soesoe
Ik werd wakker en voelde pijn in mijn hoofd. Me:ugh ik heb koppijn. ?? : ah je bent wakker. Me: whut waar ben ik! Ik herkende de stem. Me ogen sprongen open. Me:uggh parksoohaaa wrm ben ik hierrr. Viespeuk: oh schatje ik zei toch dat ik je kon pakken. Maar alles moest op zijn tijd en nu heb ik je eindelijk. Me: LAAT ME GAAN WANT OHH ALS IK LOS BEN GA JE DERAA-. Verder kwam ik neit praten want ik kreeg gelijk al tape op me mond ik werkte zelf dat ik ook schreeuwde en de wijk het waarschijnlijk het heeft gehoord. Niet dat het me een flikker boeit dat iemand me heeft gehoord. Want ik vind het alleen maar goed. Maar dat gaat niet meer door die kut tape om me mond zit. Viespeuk:nou schatje nu kan ik alles met je doen. Wat ik maar wil. 'jij ben helemaal van mij'. Die laaste woorden spookte door mijn hoofd de heletijd. Van binnen was ik bang maar ik laten het neit zie ik liet zie dat ik boos was heel boos. En hij kon het heel goed zien aan mij gezicht ik moest iets verzinnen om me zelf te redden. Ik werd uit me gedachte gehaald door dat hij mij een klap gaf. Mijn warm Brande echt heel erg want die klap was heel hard. Me:FUCKINGKLOTEMOGOOLDONTFUCKINGDAREYOUUU. Zei ik zo snel dat ik vergat bijna te ademen. Viespeuk: ik weet niet wat je zei maar lieve schatje ik doe wat ik wil. En toen sloeg me nog een keer op mijn gezicht dan er zelfs bloed uit me neus kwam. En zo sloeg en trapte me in mijn maag en mijn gezicht een paar keer je zag veel bloed liggen op de grond en op mijn lichaam. Maar ik toonde geen emotie okaal weet ik dat de tranen achter mijn ogen branden. Ik laat ze niet vallen ik ben leesoesoe. Ik laat me niet zomaar mensen. De controle over me nemen. Die viespeuk liep ff weg naar buiten. Hij zei dat hij wat eten zou halen bij de winkel. Dus ik had de tijd om een plan te bedenken. Die sukkel is ook echt dom hij heeft mijn voeten niet eens vast gebonden. Dus ik kon teminste lopen. Toen ik probeerde op te staan liet ik een kreun horen van de pijn. Maar ik zette door en stond eindelijk op en ging snel opzoek naar een keuken. Toen ik de keuken vond zocht ik naar een schaar of mes. Na fftjes zoeken vond ik een mes. Ik pakte het en hoorde een deur open gaan. ik ging snel zitten waar ik ook eerder zat. Ik deed alsof ik nog zwak was. Dat was ik ook maar had meer kracht dan eerst. Ik probeerde de tape los te maken van mijn handen achter mijn rug. Viespeuk:ik ben terug babygirl. Heb je me gemist?. Ik keek vies weg. Ik moest ehht walgen wat wat hij allemaal zei. Hij pakte me kin. En zei viespeuk: als ik tegen je praat babygirl kijk je me ook aan. Op een boze toon. Hij haalde de tape weg van me mond. Het eerste wat ik deed was in ze gezocht spugen. En trok de mes van mij rug naar hem toe. In de tijd dat hij praatte had ik me handen losgekregen. En nu sta ik hier voor hem met een mes. Ik stak de mes in zijn kuit en hij liet een harde kreet horen. Hij: JEE GAAT ER AANN. me: KARMA IS A BITCH MUTHERFUCKER. Ik rende zo snel mogelijk naar de deur. OPSLOT! ik vloekte woorden in me zelf. Ik probeerde nog de deur te ramen maar ik was te laat. Hij pakte me bij me keel en duwde me tegen de muur. Ik had moeite met adem halen. Hij: IK GA JE HIER NEIT MEER LEVEND LATEN OKAAL IS DAT JAMMER DAT JE DE BED NEIT MEER IN KAN SLEUREN MAAR JIJ VERDIENT HET NIET JIJ MEOT DOOD. hij lachte vies en ik hapte naar adem die ik niet binnen kreeg. Ik voelde of ik bijna dood ging. Maar ik herinnerde me iets ik heb een telefoon in me zak zonder dat hij het merkte pakte ik het en drukte op °AA Ma Bitch Chimsi°. Ik drukte op bellen. En ze nam gelijk op. Park soo ha had nog steeds niks door. Viespeuk: jou vriendjes komen je neit redden ze weten niet war je zit haha. Ik maak jou af. Gaat het lekker met ademen. Ik maakte gekke geluiden door dat ik niet kon ademen. Maar het enige wat ik er wel uit kon krijgen is. Me: FUCK Y~YOU.
P.O.V~ Eum Chimsi
We waren aan het zoeken tot ik een belletje kreeg van Lee soesoe. Me: OMGGG GUYS-. Jungkook: whut zei jungkook geïrriteerd. Me: SOESOE BELDDDDD MEE!. iedereen schrok en rende naar me toe ik nam op en zette op luidspreker. 'je vriendjes komen je niet redden' . 'ze weten niet waar je zit haha'. 'Ik maak jou af'. 'Gaat het lekker met ademen'. Ik schrok van wat hij zei en was woedend en klaar om hem wat te laten zien. We hoorde soesoe gekke geluiden maken en hoorde dat ze bijna geen lucht kreeg. En toen hoorde we soesoe moeilijk zeggen 'FUCK Y~YOU'. Mayling and me on the same time: that's are girl. En gaven elkaar een high-five. both: twintalk hehe. Rm:tijdens dat julkie aan het bellen waren heb ik de locatie gelocaliseerd. Me: je bent de beste. En gaf hem een knuffel. Ik keek effe naar jimin en zag dat hij jalours was. En dat hij boos was. Mayling: oeh is onze jimin jalours geworden. Na die woorden verlate jimin de kamer. Jhope:okeee maar zullen we nu-. Jungkook: NU GAAN. ALS WE NU NIET GAAN. GAAT ZE DOOD. Me: je hebt gelijk. mayling jij rijd. Niemand mag weten dat ik en soesoe kunnen rijden want soesoe en ik willen vluchten. Want wat ze niet weten is dat we alang konden vechten enzo. We hadden onze eigen gang. Maar niemand weet wie der in zitten. Ik ben gangleader 001 en soesoe gangleader 002. Maar eerst wil ik dat soesoe veilig is voor dat we kunnen vluchten. Ik werd uit mijn gedachten geschud door een stem. Mayling:jij zit echt in gedachte. Maar kom snel. We rennen snel naar de auto. En stappen in. We rijden heel snel dus we zijn er al binnen 5 min. Jungkook wil de auto al snel verlaten maar ik hou hem tegen. Ik zeg fluisterend : we moeten rustig aan doen anders kilt hij haar sws in 1 keer dus jungkook jij en ik gaan via de boven kant en de rest gaat via de achterkant en yoongi belt aan okay zodat hij afgelijd is en mayling jij blijft in de auto met jin. Okay go go go. Met die woorden rennen we de auto uit. Jungkook en ik springen snel via boven. En zie dat er een raam open is. En gaan via het raam naar binnen en sluipen naar beneden waar soesoe is.
P.O.V Lee Soesoe
Ik krijg moeilijk adem. Maar gelukkig heeft de bel me gered. Die viesspuik heeft me losgelaten en me vastgebonden aan een stoel. Ik probeer los te komen maar het lukt niet. Me: ohh chimsi ik hoop dat je me red.en ik wil dat jungkook me red. Help me alsjeblieft. ??: "hallo" psh: 'uhm hallo wat doe je hier' ??: 'ik hoorde datttt-' bam. Ik hoorde dat parksooha een klap kreeg. Boom. Ik hoorde de deur dicht gaan. Wie kon dat nou zijn. Die stem komt bekent voor. Maar ik weet niet wie het is. Ik hoorde parksooha naar me toe komen rennen. Met een bloedneus. Me: oeeh lekker voor je klootzak dat je bent Die verdiende je. Hij kwam dichter baar me toen en gaf me een klap. Me:eikel oohhh als ik je kon pakken. Dat maakte ik je doo-. Jungkook: dood. dat zal ik voor je doen babygirl. Jungkook zat nu in een gevecht met parksooha. En chimsi kwam toen ook naar de kamer en maakte me los. We stonden allebei op. En hadden het zelfde in ons gedachten. We renden naar die viespeuk. We maakte tegelijkertijd een double kick. We zagen hem op de grond neer vallen.
JE LEEST
"I need your trust" f.f bts
FanfictionHet gaat over 2 meisjes eum chimsi en lee Soesoe. Ze hebben een normaal leven tot ze op een dag in een chat belanden. Tot een paar dagen later hun leven veranderd door dat de directeur ons te roepennaar zijn kantoor. Veranderd ons leven nou echt com...