BİZ

175 78 36
                                    

1 hafta Sonra

Deniz hastaneden çıkmıştı.Zaten durumu çok da ağır  değildi. Aslında bu soruyu daha önce sormalıydım ama fırsat olmadı yani üstüne gitmek istemedim."Evet Deniz söyle bakalım nasıl becerdin arabanın sana çarpmasını."dedim. Gülerek konuşmaya başladı sanırım beni delirtmek istiyordu."wattpad'den kitap okuyordum.Arabanın geldiğini görmedim ."dedi."Okuyacak başka yer bulamadın mı."diye dayanamayıp sordum. "Ben kapat dedim sonra okursun dedim ama dinlemedi"dedi Derya."Çok merak ettim Deniz hangi kitabı okuyordun?"diye dayanamayıp sordum. O da hemen üçümüzün de en sevdiği kitap olan "Pikaçu& texting" deyince biraz olsun yumuşadık.Ama yine de "Bir daha kendini tehlikeye atacak yerlerde kitap okumayacağına söz ver."dedim.Artık dayanamayacak hale geldiği için mecburen "Söz" dedi Deniz.

 Deniz iki hafta roporlu olduğu için her gün Derya'yla gelip işlediğimiz konuları anlatıyorduk.Kazanın etkisinde olacak ki normalde çok zeki olan Deniz artık anlattığımız her şeyi çok zor anlıyordu.

  O gün Derya,Derya'nın küçük kuzeni ve Deniz bana gelmişlerdi. Annemgil ise evde yoklardı.İşimiz var deyip çıkınca hiç zorlamadım. Derya'nın annesi ve teyzesinin  işi olduğu için kuzenini bize getirdi.Üçümüz bakacağız.Ama bizim baktığımız çocuğun başına neler gelmez ki...

....

Arkadaşlar ilk bölümler böyle kısa gelecek.Diğer bölümler daha uzun olacak.

Yorum yapıp oy kullanmayı unutmayınız...

Yeni bölümün daha hızlı gelmesi için  en az 15 oya ihtiyacımız var...

3 DE 3 ME  #Wattys2019Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin