Hayatınızdaki değersiz insanları şimdi çıkarın yoksa ilerde onlar sizin tepenize çıkıyor ... Bir gün sonra(cuma günü)
Okul çıkışı Deniz ve Derya'ya ödülümü ısmarlattıktan sonra birlikte yine bizim eve gidip biraz ders çalışacağız.Zaten çok zeki ve çok başarılı öğrenciler olduğumuz için hiç dizi,film izlemeyiz(yazarın deyişi;Hepsi külliyen yalan).
Eve geldiğimiz de kapının önünde bir sürü araba vardı.Yani anlayacağınız ev yine mülteci kampına dönmüstü. Kızlarla sadece misafirlere hoşgeldiniz deyip yukarı yani odama çıkmayı kararlaştırdık.
Evin oraya vardığımız da anahtarımı alıp kapıyı açmak için ceketimin cebine elimi uzattım tam anahtarı kapının kilidine soktum ki kapı açıldı.Kapı açıldığında şaşırdım (genelde kapım açılmazdı) ama kapıyı açanı gördüğüm de daha da şaşırdım.
Kapıyı açan benim en sevdiğim kuzenim olan Metin'i gördüm.Kendisini tanımlıyacak olursak birlikte her haltı yediğimiz,evin içini dışına getirip suçu kardeşlerimize attığımı,ders çalışıcaz bahanesiyle hiçbir iş yapmayıp odaya gidip internetten video izlediğimiz annemgil odaya geldiğinde ders çalışıyormuş görüntüsü oluşturduğumuz,insanları gizli numaradan arayıp oynattığımız , komşuların zillerine basıp kaçtığımız yada camlarına top attığımız ( ve daha niceleri) canım kuzenim sırdaşım.Ha bu arada gerçekten çok yakışıklı.
Kapıyı açtığı anda bir kaç saniye şokumun geçmesini bekledikten sonra hemn boynuna atlayıp sarıldım tabi bu arada Deniz "oha"derken Derya elini Deniz 'in ağzına koyup susturdu ehh kimin kuzeni tabiki yakışıklı olacak.
Deniz bu dediğini inşallah Metin duymamıştır. Gerçi duysada pek sorun etmez çünkü günlük hayatın da böyle tepkileri duymaya alışık.
Misafirlere hoş geldiniz deyip odama çıktık kızlar artı canım kuzenimle.Birbirimiz neler yaptığımızdan filan konuşurken Deniz de bakıp bakıp sırıtıyordu. Mal kız en son olarak da iddia meselesini anlattığım da kuzenim benimle dalga geçti neymiş ne kadar çok çocuk uyutuyırsam hemen uyutmuşum.
Aslında biz kuzenimle kuzen olarak değil de kardeş gibiydik gerçi kardeşimi pek sevmem de neyse konumuz bu değil .Metin "En kısa zaman da senle çiğköfte yemeye gidiyoruz"dedi tabi ki de kabul ettim.Deniz kuzenimi sorguya aldı.
"Sevgilin var mı Metin ?" "Hayır yok ve düşünmüyorum" Ve o an kuzenime acıdım. Deniz Metin'in peşini bırakmazdı.Bu arada sordu sorularak bu kadar değildi ben sadece işime geleni yazdım.
...
Arkadaşlar destekleriniz, bekliyorum ve diğer bölümü başka biri anlatacak oylayıp yorum yapmayı unutmayın.Sayfa düzeniyle ilgili sıkıntılarım var ne kadar düzeltmeye çalışsam da olmuyor kusura bakmayın
ŞİMDİ OKUDUĞUN
3 DE 3 ME #Wattys2019
Teen FictionKalabalığın içinde bile yalnız kalabilen sadece dostlarıyla vakit geçirirken mutlu olan bir kızın hayatı sizlerle Defne,Derya,Deniz Mert,Mete,Metin