"Çiçeksiz bahçe,sensiz ben olamam"
Benim kırmızı kalbim senden hiç vazgeçer mi?"medya
...
Defne'in anlatımı
En sonunda makarna yapmaya karar verdim tamam tek yapmayı bildiğim yemek makarna olabilir ama karın doyuruyor yani (yazara en son makarna suyu koy diyince tencereye suyu doldurup tezgaha koymuştu).
"Evet arkadaşlar makarna ve yanına da salata yapmaya karar verdim Mert Bey de tamam dedi"
"Yoo sen bana sormadın bile "dedi Mert.Mert'i hiç takmadan "Yanına başka bir şey istiyor musunuz gerçi isteseniz de yapmıcam da neyse "dedim
10 Dakika sonra
Ben mutfağa girmiş nerede ne var onu tanımaya çalışırken Mert sebzeleri yıkamaya başlamıştı salata için.Derya ve Deniz'i de Mert taaa il kütüphanesine kitap aldırmak için gönderdi.Otobüsle gittikleri ve gelirken oyalanacakları için iki iki biçik tamam maksinum üç saat evde yoktular.Tabi giderken bize fesat bir bakış atmayı da unutmadılar.
Ocağa makarna suyunu koydum evet bunu başardım.Makarnayı çekmeceden çıkaracaktım ki Mert ile aynı anda çekmeceye uzandık hemen benim elimi tuttu."
"Tescilli sapık ne elimi tutuyorsun makarna alıcam"dedim.Mert otuz iki diş sırıtıp
"Birincisi makarna orada değil şurda ikincisi ben mi sapığım "dedi
"Evet sen sapıksın"deyp makarnayı aldım.O da salatayı yaptı yarım saat sonra makarna ve salata hazırdı.Mert odası diye tahmin ettiğim yere yani yukarı çıkmış ben de oturup kitap okuyordum.On beş dakika sonra Mert aşağı inip yanıma oturdu.
"Ne var ne oldu"dedim.
"Burası benim de evim sayılır buraya gelmem için illa bi sebebim mi olması gerek ?"
"Hayır"dedim
"Sen beni yakışıklı mı buluyorsun bakıyım"dedi tescilli sapık.
"Hayır"
"Ama ben tüm konuşulanları duydum"
Ben sana daha önce de açıkladım sen beyninle dinlemeyi bilmiyorsan benim suçum değil istediğin gibi anla umrumda değil"dedim
"Tamam"bu beklediğimden kısa bir cevaptı ve devam etti "Ben biraz dolaşmak için bahçeye çıkıyorum ya da ordan bi yere giderim yarım saate gelirim" dedi
"Tamam ne yapabilirim"dedim
"Bir şey yapmanı beklemiyorum merak etme diye söylüyorum hani beni yakışıklı buluyorsun ya "deyip çıktı ben de arkasından baka kaldım.
...
Mert'in anlatımı
Defne'yi ilk gördüğüm de gözümü ondan alamadım gerçekten çok güzeldi.Aslında ilk görüşte aşklara inanmam ama bu onu görene kadardı galiba.Onla uğraşmayı o kadar çok seviyorum ki.Tamam o çekmeceye bilerek uzanmış olabilirim ama ona dokunmak istedim (fesatlaşmayın)
Ben çok kapalı ortamda yani evde filan çok duramam ne kadar pencereden hava ne alsam da yetmez.O yüzden dışarı çıkmak istedim biraz dolanacaktım sadece.Zaten Deniz ve Derya da yok geç gelirler oh ne iyi.
Yazar'ın anlatımı
Defne kitaba iyice dalmıştı.Bu iki zeki insan ocağın altını kapatmayı unutmuştu.Eve gitgide gaz kokusu yayılıyordu.Tüm camlarda kapalı.Mert sahile gitmiş dolanıyor ve Defne'yi düşünüyordu.Deniz ve Derya da eve gelmek için yola çıkmış yolda da milletin arkasından atıyordun bu trafikle çok hızlı gidemezlerdi zaten.
Defne git gide kötü oluyordu bi ara yerinden su almak için kalkmıştı.Sonradan öksürük tuttu camı uzanacaktı ki hali kalmadan yere düştü.Bu arada telefonu da düştü (Telefon önemli için de wattpad var onun içinde de pikaçu texting kitabı var )
10 dakika sonra Derya ve Deniz eve gelmişlerdi.Mert ile kapıda karşılaşmış ve üçü aynı anda eve girince gaz kokusunu fark etmişlerdi.Hemen Defne'ye seslendiler ama Defne'den ses gelmedi evi arayınca Defne'yi yerde bir seksen yatarken gördüler.Hepsi şoktaydı Mert içinden ben Defne'yi yeni buldum kaybedemem diye düşündü.Ve Defne'yi kucağına aldı.
...
Selam arkaşlar çarpılcam Selamın aleyküm arkadaşlar
Bölüm nasıldı?
Oy verip yorum yapmayı unutmayın ...
Kitabın adı ve kapağını değiştirdim nasıl olmuş?
Seviliyorsunuz..
Kapal için @lqSeviYesi00 ra teşekkür ederim
Oy sınırımız 20 olsun mu ?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
3 DE 3 ME #Wattys2019
Novela JuvenilKalabalığın içinde bile yalnız kalabilen sadece dostlarıyla vakit geçirirken mutlu olan bir kızın hayatı sizlerle Defne,Derya,Deniz Mert,Mete,Metin