NW 20

4.6K 419 83
                                    

N I G H T  W H I S P E R
______

" Taehyung—Stop !" Taehyung terus berhenti , Nafas mereka yang tidak teratur mula menerpa kemuka masing-masing .

" A-awak gila ke ?!" Bahu taehyung ditolak . Taehyung tersenyum sinis lalu terus dia duduk bersila dihadapan hyera .

Hyera mengeluh lalu dengan pantas dia duduk disebelah taehyung . Rambutnya disebak kebelakang lalu terus bibirnya diketap .

" Sorry ," Hyera terus memandang mata Taehyung dengan dalam .

" Kenapa awak buat semuatu ?" Soal Hyera dengan suara yang bergetar .

" Saja—" Taehyung terus tergelak kecil . Kepalanya ditoleh agar memandang kearah Hyera .

" Aku tetap kena balik tempat aku semula , Kalau aku tak balik—Aku akan mati . A-aku taknak mati ," Taehyung pantas menggeleng lalu memeluk lutut  .

" Awak sanggup tinggalkan saya ?" Taehyung terus mengetap bibir , Bahu Hyera dirangkul lalu dia menggeleng lagi .

" Takkan aku sanggup nak tinggalkan Kesayangan aku ini sorang-sorang ? Tapi ini arahan yang aku patut patuh sebelum aku turun kesini ." Jelas Taehyung .

Hyera terus meraih tangan taehyung lalu digenggam dengan erat .

" Saya faham—" Hyera tersenyum taehyung terus tersenyum kelat .

" A-aku patut pergi sekarang . Now , close your eyes ." Hyera akur , Sebaik sahaja dia menutup matanya . Air matanya terus mengalir membuatkan taehyung pantas mengetap bibir .

Nafasnya ditarik dengan dalam lalu terus dahi hyera dipegang .

" I have to hide , Because i'm a monster . Left you alone in this sandcastle . But i still want you ." Usai sahaja berkata begitu . Terus taehyung meniup lembut mata hyera membuatkan gadis itu terus merebahkan diri tidak sedar .


Taehyung lantas mengangkat tubuh hyera lalu menggunakan kelebihannya .

Sesampai sahaja dia dibilik Hyera , Badan gadis itu diletak lembut pada katil .

" Thank you—for noticing me ."

_______

" Urgh—" Hyera terus mengeliat kecil lalu meregangkan badannya . Tanpa mengingati apa-apa terus gadis itu keluar dari biliknya dan turun membuka tv .

" ARGH ABANGTAN !" Hyera terus menjerit kuat ,

" ERGHH HENSEMNYA !!" Hyera terus menongkat dagu memandang kearah tv lalu mengebil-ngebilkan matanya memandang kearah Lelaki berambut biru .

" Err , Kenapa aku meremang tengok dia ?" Hyera terus memeluk tubuh . Lelaki yang berambut biru itu ditenung dengan lama .

 Lelaki yang berambut biru itu ditenung dengan lama

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
[ C ] NIGHT WHISPERWhere stories live. Discover now