Serhat evine gitti, Tuğba Serhata bir şey olduğunun farkındaydı bir süre kendisi anlatsın diye bekledi anlatmayacağını anlayınca kendisi sordu.
Tuğba: Neyin var niye bu kadar üzgunsün?
Serhat: Anlatmak istemiyorum
Tuğba: Serhat lütfen!
Serhat herşeyi Tuğbaya anlattı.
Tuğba: Dün vurdun, bugün öldürdün ne zaman görmeyeceksin?
Serhat: Tuğba üstüme gelme.
Tuğba: Selinin numarasını ver
Selin Serhatın söylediklerini düşünüyordu, Tuğbanın aramasıyla kendine geldi.
Tuğba: Slm Selin ben Tuğba
Selin: Merhaba
Tuğba: Numaranı Serhattan aldım
Selin: Başka kimden alabilirsin ki?
Tuğba: Haklısın. Serhatla dışarı çıkacağız sende gelir misin?
Selin: Yok siz gidin ben kendimi iyi hissetmiyorum, hastayım biraz
Tuğba: Tamam geçmiş olsun
Selin: Teşekkür ederim.
Selin telefonu kapattıktan. Serhata mesaj attı
Bana sormadan Selimi evime getiriyorsun, Tuğbaya numaramı veriyorsun bana sorma gereği duymadan. Lütfen bu son olsun!!Serhat Selinin mesajına tebessüm etti çocuk gibi davrandığını düşünüyordu.
Tamam siz nasıl isterseniz hanımefendi!
Yazıp gönderdi.Selin Serhatın kendisini ciddiye almamasına çok sinirlenmişti.
Serhat Selinin cevabını bekliyordu. Selin Serhatı arayarak cevabını verdiSelin: Serhat ben ciddiyim!!
Serhat: Sakin ol.
Selin: Bir daha bana sormadan kimseye numaramı vermeyeceksin ve kimseyi evime getirmeyeceksin
Serhat: Emrin olur!
Selin: Rica edebilirdim ama
Serhat: Kardeşim sen niye bu kadar sinirlisin?
Selin: Bana kardeşim deme!!
Serhat: Selin! Ben seninle sakin bir şekilde konuşuyorum ama sen sinirlendiriyorsun beni. Sen benim kardeşimsin bunu artık anla seni sevmiyorum!
Selin: Sevme beni sevme ne kardeşinim ne de arkadaşınım ben senin hiç birşeyinim
Deyip telefonu kapattı. Serhat Seline bir kalp kırıklığı daha verdi. Selin Serhatın onu sevdiğini öğrenirse kaybedeceğini biliyordu ama Serhatın canını bu kadar acıtacağını bilmiyordu.