Sonunda mezun oldular, Selin avukat Serhat ise Hakim olmuştu. Selin gerçekleri öğrendikten sonra Serhatla arasındaki herşeyi bitirdi, Serhatı okulda gördüğü zaman onu görmemezlikten geliyordu. Serhat onunla konuşmak istiyordu ama Selin onu umursamıyordu. Tuğba Selinle konuşmak için onun evine defalarca gitti, ama Selinle konuşamadan gidiyordu çünkü Selin ona kapıyı açmıyordu.
Mezuniyet töreni sonrası Selin Serhatla konuşmak için yanına gitti, Serhat bir duvara yaslanmış sigara içiyordu, Selinin geldiğini görünce sigarasını söndürdü.
Selin: Tebrik ederim, hakim oldun hayallerin gerçekleşti.
Hakim olmak istiyordun oldun, senden vazgeçmemi istiyordun...Serhat: Vazgeçtin mi?
Selin: Ben sana demiştim bir daha bana yalan söylersen seni affetmem. Vazgeçtim
Serhat: Keşke..
Selin: Seni sevmek güzeldi.
Serhat: Ama keşke beni sevmesydin
Selin: Ben keşke demiyorken sen niye diyorsun ki?
Selin cebinden bir sigara paketi çıkardı, bir sigara kendine bir sigara da Serhata çıkarttı. Sessiz bir şekilde sigaralarını içiyordular, bu sessizliği Tuğba bozdu.
Tuğba: Barıştınız mı?
Selin: Küs değildik.
Serhat: Beni affedebilir misin?
Selin: Keşke affederbilsem
Tuğba: Ya beni?
Selin: Sen beni tanımıyordun ve bana bu kötülüğü yaptın. Aslında sizi değil kendimi affedemiyorum, Serhat bana defalarca unut beni vazgeç beni dedi. Ama ben vazgeçmedim daha doğrusu vazgeçemedim.
Tuğba: Belki bir gün affedersin kendini beni Serhatı
Selin: Belki.
Tuğba: Avukat olmuşsun tebrik ederim
Selin: Teşekkür ederimSerhat: Seni sevemediğim için affet.
Selin Serhatın söylediğine tebessüm ederek cevap verdi.
Selin ve Serhatın çok güzel bir arkadaşlıkları vardı, Selinin hatası Serhatın yalanları bu güzel arkadaşlığın sonunu getirdi.
Serhat Selini ve ona söylediği yalanları unutmuş olsa da Selin hala unutmamıştır yalanlarını... Ve hiç bir zamanda unutmayacak!HAZAL TÜRKAN(KİME KİN ETTİN)