Tuğba Serhatın Seline değer verdiğini biliyordu, Tuğba Selinle Serhatın eskisi gibi arkadaş olmasını istiyordu. Tuğba Serhatan habersiz Selini aradı.
Tuğba: Günaydın
Selin: Günaydın
Tuğba: Serhatın evine gelir misin?
Selin: Neden?
Tuğba: Hafta sonu birlikte kahvaltı yapalım
Selin: Siz birlikte yapın ben gelmiyim
Selin gitmek istemiyordu ama Tuğbanın inadıyla baş edemedi.
Tuğba Serhata Selini kahvaltıya çağırdığını nasıl diyeceğini bilmiyordu kızacağını biliyordu. Serhat Tuğbanın ona bir şeyler söylemek istediğini ama söylemekten korktuğunun farkındaydı.
Serhat: Ne söyleyeceksen söyle
Tuğba: Ben Selini kahvaltıya çağırdım. Birazdan gelecek
Serhat: Keşke bana sorsaydın kuzen!
Tuğba: Kuzenciğim, Seline sevgili olduğumuzu tekrar göstermek için çağırdım. Senden vazgeçmesini istemiyor musun? Vazgeçecek
Serhat: Bi de bana diyordun Selini üzüyorsun. Peki şimdi sen ne yapıyorsun?
Tuğba: Selini sevdim evet, iyi kız ama senden daha kıymetli değil madem bir oyuna başladık bitirmemiz gerek.
Selin Serhatın evine gitmişti. Kapıyı Tuğba açtı, Selin Tuğba ile Serhatın aynı evde mi yaşıyor diye sordu kendine.
Tuğba: HoşgeldinSelin: Hoş buldum
Serhat: Hoşgeldin
Selin: Nasılsınız?
Serhat: İyiyiz
Tuğba: Sofra benden.
Selin: Serhat birlikte mi yaşıyorsunuz?
Serhat: Hayır. Tuğba erkenden geldi.
Kahvaltısından sonra Selin gitmek istedi ama Tuğba izin vermedi.
Selin: Ben gitsem
Tuğba: Hayır lütfennn
Serhat: Ne yapacaksın evde? Kal işte
Tuğba: Selin Serhatla Arkadaşlığınız nasıl başladı?
Selin: Serhatla aynı mahallede yaşıyorduk ama birbirimizi umursamazdık. Sonra sınıf arkadaşı olduk, bizim okula yeni bir öğrenci geldi. Çocuk bildiğin yalaka beni rahatsız ediyordu, Serhat o çocuğun beni rahatsız ettiğini gördü yanımıza geldi bana seni rahatsız mı ediyor diye sordu ben de evet dedim. Çocuğa dışarıya çık dedi, iki ders sonra o çocuk benden özür diledi.
Serhat: Akıllıydı hemen anladı beni
Tuğba: Nasıl anlattıysan hemen anlamış.
Selin eski günlerden bahsettiğinde anladı eskiden çok güzel günler yaşamışlar ve çok özlemişti o günleri. Serhata o günleri özlemişti içinden "Keşke o günlere geri dönebilsek" dedi.