4

103 1 1
                                    

A sötét hely, rideg lenne mindenki számára. Senki se úgy tervezi az első alkalmát, hogy elrabolják.

Mikor már csak a fehérnemű maradt rajtam, megkért, hogy forduljak neki háttal. Kezei finoman érintették a testemet, ettől pedig izgatóan kirázott a hideg.

— Nem kell félned. — mondta majd kikapcsolta a melltartó pántját. Őszintén? Nem lettem nyugodtabb ettől a mondatátol sem.

Kebleim előtt keresztve fontam a karomat, majd megint megfordított.

— Ugyan kislány, nem kell szégyenlősködni. — húzta el a kezeimet a mellkasóm elől.

— Az erőszak nem szexi. — mondtam.

— Hogy mi? — mondta, mintha meglepődött volna és erősen megszórítva csuklóimat eltolta azt a testemtől.

Karját tetoválások diszítették, meg egy Emporio Armani óra. Egy ilyet nem kis összegért lehet beszerezni és van egy olyan érzésem, hogy azt nem tisztán szerezte. Jobban szemügyre véve a tetoválását, láttam, hogy egy madár volt a csuklóján.

Kezével végigsimított vállamtól egészen a derekamig, majd a bugyit is kezdte lehúzni, de nem engedtem neki. Kezemet rátettem az ővére és mélyen a szemébe néztem, kérlelve, hogy ne. Nem igazán tudom, hogyan nézhettem rá. Úgy mint Megan Fox, a szexi démon, vagy egy gyámoltalan őz, de szerintem inkább az utóbbi. Szerencsére vette az adást mert nem folytatta.

Egyre közelebb hajolt, s ahogy a szám közelébe ért, két kezével megfogta az arcom, majd ajkait az enyéimnek nyomta. Nem akartam engedni neki, de keze eltűnt arcomról, s belemarkolt a fenekembe, azzal a lendülettel pedig lehúzta a maradék ruhaneműt, ami takarta a testemet.

Azzal bejutást nyert a számba és lágyan mozgott benne.
El se hiszem, hogy ezt mondom, de talán még élveztem is a csókot.

Lassan és gyengéden lefektetett az ágyra a csókot nem megszakítva folytatta tovább, amit elkezdett. Ajkaival haladt egyre lentebb, majd kulcscsontomnál állt meg. Érzékien elkezdte szívni majd kezeivel áttért a melleimre, majd egy halk nyögés hagyta el a számat.

Váratlanul ajtó kopogás járta végig a helyiséget.

— Rohadt életbe! — suttogta maga elé. — Igen?! — mondta, kicsit hangosabban.

Shawn, jönnöd kell. Van egy kis gond amit látnod kell. — mondta egy ismeretlen férfi hangja.

Megyek. — mondta, majd rám nézett.— Ezt még nem fejeztük be. Vedd fel a ruhád! Mindjárt jövök. — Ezzel felpattant és kiviharzott a szobából. 

Én pedig átkoztam magam amiért megengedtem neki, hogy egy ujjal is hozzám érjen. De hát mit tehettem volna?!

Elkezdtem öltözködni, a ruha pont az én méretem volt, de semmi hivalkodó. Egy hosszú Nike nadrág, meg egy Gant kék kapucnis pulcsi. Eléggé meglepődtem, hogy márkás ruhákat kaptam, mivel ez egy rablásnál nem szokás.

Kicsivel később bejött valaki, de már nem az a srác aki eddig volt a szobába.

— Gyere ide! — mondta, én meg teljesítettem kérését. — Gondolom már éhes vagy. Gyere!

Kivezetett egy hosszú folyósóra, amit villogó lámpát világítottak meg. Az egésznek volt egy ilyesztő, horrorház hatása. Beirányított egy kisebb helyiségbe, amit ütött-kopott, világoszöld konyhaszekrények szegélyeztek. Az egész teret csak egy kis, sárgás égő világított meg. A falakon nem volt festék és asztal is csak a konyha sarkában volt. A 8 személyes asztalt fiúk ülték körül, akik cigifüstben kártyáztak.

Egyből felismertem azt a fiút, aki elrabolt.
Felállt majd egy tálat nyomot a kezembe.
— Jó étvágyat.— majd kiment a szobából. A többiek is követték őt, én meg egyedül maradtam. Legalábbis úgy gondoltam. A fiú aki elkísért a konyháig még ott maradt.

— Nem maradhatsz egyedül, a többiek is mindjárt jönnek. Megbeszélnek valamit.

Elkezdtem enni, mert már haltam éhen. Már a kajám végén jártam, mikor beözönlöttek a fiúk. Leültek mellém és elvették a tálat amiből még ettem volna.

— Shawn vagyok. — mondta a fiú, akit már többször is láttam a pincébe. — Engem gondolom már ismersz, Meg.

— Hogyan tudod a nevem? — vontam kérdőre.

— Mindenki tudja. — mondta egy másik fiú.— Már egy ideje figyelünk téged. — erre a mondatára görcsbe rándult a gyomrom.

— Hogy mi?

__________________________________Ez egy kicsit hosszabb rész és remélem ez is elnyeri a tetszéseteket!!💛

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.






__________________________________
Ez egy kicsit hosszabb rész és remélem ez is elnyeri a tetszéseteket!!💛

Baddie | s.mWhere stories live. Discover now