6

83 4 1
                                    

— Mi a fasz? Cameron? Mit keresel itt? — nézett bosszús szemekkel Shawn.

— Csak tudod, kipróbáljuk az ágyat. — válaszolta Cameron.

— Hát velem biztos, hogy nem. De tessék itt van ha szeretnéd.— mondtam Cameronnak.

Reagálni se volt időm, mert Shawn elrántotta és egy jobb horgost adott Camnek. Mire Cameron orron ütötte ellenfelét, akinek vérezni kezdett az említett testrésze. Mire észbe kaptam, mind a ketten a földön feküdtek és hol az egyik, hol a másik került a felülre.

Nem szóltam rájuk, nem is nagyon érdekelt, de azért a látvány nagyon jó volt... Wow, megint elborult az agyam. Leültem az ágyra és onnan figyeltem őket.

A nagy zajra Nash meg a többi fiú is felfigyelt és bejöttek a szobába.

— Cameron, Shawn, álljatok le! — utasította őket Jack. Szétszedték a fiúkat, én meg ültem az ágyon, mintha néznék tovább egy filmet.

— Megan! Tudod merre van a fürdő? — kérdezte Nash

— Nem

— Nem baj, vidd el Shawnt ő tudja. Jobb fent a második polcon van a kötszer meg a fásli. — mondta Nash. — Siess!

Felemeltem Shawnt és mondtam neki, hogy karoljon át, amint megtette, megkértem, hogy vezessen el a fürdőbe.

— Menj a folyosó végén jobbra! — kért meg Shawn.

Végig segítettem a hosszú folyosón, amint odaértünk leültettem a kád elé, majd megindultak a szekrények felé.

— Jobb fent, második polc. Jobb fent második polc. — mondogattam magamnak, közben pedig borogattam le azokat a dolgokat, amik nem kelletek. — Jobb fent, máso... megvan! — találtam egy elsősegély dobozt, kinyitottam, hogy megtudjam minden benne van a dobozba. Majd megindultam Shawn felé.

— Nem vagyok orvos.— nyomtam ki egy vattára egy kis fertőtlenítőszert. A vattát pedig határozottan neki nyomtam a sebnek. Valamiért élveztem is, nekem is fájt amit velem csinált, így pedig visszaadhattam én is.

— Áhh... — Felszisszent, majd barna szemeit rám emelte.

— Miért verted meg? — kérdeztem.

— Nem ez az első alkalom, hogy verekedtünk. Eléggé rossz a kapcsolatunk, ami az illeti. — mondta erőtlenül, én meg folytattam a sebei kezelését. A fürdőt az erős fertőtlenítő szaga töltötte meg. Rátettem egy sebtapaszt az arccsontján lévő sebre.

Tíz perce kezelhettem a sebeit mire végre végeztem.

— Kész. Legközelebb kerüld a konfliktust. —álltam fel.

— Ez is miattad történt. — közölte velem mosolyogva.

— Hát, én nem kértelek rá, hogy védj meg. — mondtam ugyanúgy mosolyogva.

— Szóval, úgy gondolod, hogy magad is elbírtál volna Cameronnal? — kérdezte

— Nem vagyok jó küzdősportokban, szóval valószínűleg nem úgy mint te. És az is lehetet volna, hogy már nem szűzen jövök ki abból a szobából. — jelentettem ki magabiztosan, de rájöttem, hogy inkább nem kellett volna semmit se mondanom. 

— Várj, hogy mi? Te... te még... szűz vagy? — mondta, a számra pedig ráfagyott az erőltetett  mosoly. Elszóltam magam. — Ez azt jelenti, hogy ha ma, történt volna valami... Akkor én vettem volna el a szűzességed? — kapott a fejéhez.

— Nem nyúlhatsz még egyszer hozzám. — mondtam eléggé barátságosan annak ellenére, hogy a jelentése eléggé nem az.

— Semennyire? — kérdezte, mire én nemlegesen bólintottam. — De nem nekem kéne büntetnem téged?

— Shawn, miért vagyok itt?! — tört ki belőlem.

— Azt nem mondhatom el.— csüggedt le. — De amint lehet, elmondom neked. Csak várj egy kicsit, oké.

— Mégis meddig? — kérdeztem.

— Nem tudom. — ajkaimat figyelte, majd egyre közelebb húzott magához és ... és megcsókolt. De megszakítottam a pillanatot.

— Shawn ... — kezdtem el, de közbe vágott.

— Sajnálom.

— Menjünk vissza a többiekhez, már biztosan várnak. — felemeltem majd kihúztam a fürdőből. De észrevettem, hogy később se engedtük el egymást kezét, majd azonnal elengedtem. Mire Shawn megszólalt.

— Gyere az étkezőbe, biztos ott vannak.

Elindultunk az étkező felé, mikor beértünk, az összes fiú bent volt és elhallgattak mikor beléptünk.

— Hé Cam... — kezdte Shawn.

— Mondtam, hogy ez a kis szuka csak a bajt hozza ránk! — jelentette ki Jack. Oké most már biztos, ki nem állhatom ezt a srácot.

__________________________________remélem tetszett ez a kis dráma a végén!💛

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.





__________________________________
remélem tetszett ez a kis dráma a végén!💛

Baddie | s.mWhere stories live. Discover now