Ismered azt az érzést amikor szerelmes vagy? Amikor pillangókat érzel a hasadba. Miatta. Amikor vele vagy minden más lényegtelen. Amikor csak neki szenteled a figyelmed. Mert megbabonáz vagy ... rabul ejt. Szószerint. Mi van akkor hogyha rossz emberbe esel bele? Az elrablodba. Hiába teszel ellene bármit, ha megüt, ha csúnyán beszél veled, utána meg elkényeztett apró csókjaival és akkor úgy érzed, hogy neked nem kell más.
Jelen
Valahol, valamikorSötét volt. Nagyon. És hideg. Nem tudtam, hogy hol vagyok. Cigaretta szag keringett a levegőben. Éreztem, hogy van a szememen valami ami megakadályoz a látásban. Megpróbáltam leszedni, de fel kellett szisszennem ugyanis a kezeim is be voltak kötbe és iszonyúan fájt a szoros kötéstől. Próbáltam kiabálni, de a szám is be volt kötve.
Hol vagyok? Hogy kerültem ide? Mit akarnak velem csinalni? Vagyis, egyáltalán kik?
Ezer meg egy kérdés jött fel a fejemben, de egyikre se tudtam választ adni.
2 nappal ezelőtt
Los Angeles, vasárnap 10:33Fullasztó meleg volt, ma különösen. Egésznap a házban voltam és tételeket tanultam az Egyemtemre.
Ügyvéd szeretnék lenni ezért Los Angeles egyik legmenőbb Egyetemjére irattak be a szüleim. A szüleim. Róluk inkább ne is beszéljünk. Tipikus esetei a "Pénz beszél, kutya ugat" mondásnak. Csak ők itt a pénzt játszák. Azt hiszik ezzel az egy dologgal mindent megoldhatnak, így nem csoda, hogy a kapcsolatunk ennyire elhidegült.
Estére beültem a szobámba megnézni az egyik kedvenc filmem, a Szürke ötven árnyalatát. Tudom, elcsépeltnek hangzik, de tetszik az a szenvedély ami a főszereplők között folyik.
- Megan! - szólt nővérem, aki épp bele trollkodott a filmbe.
- Mond.
- Nem láttad a telefonom?
- Nem. - Mondtam, aztan Jessica kiment a szobámból.5-én vagyunk testvérek, 3 anyukától így velük sincs valami érzelmes kapcsolatom. Azt kell, hogy mondjam, tudom elég szörnyen hangzik, de senki iránt nem érzek szeretetett. Nem tudom, hogy kell. Engem se szerettek igazán az emberek. Ebből az okból fogva senkit se érzek fontosnak számomra.
Vissza a jelenbe
Valahol, valamikorGondolataim a csigalassúsággal kinyíló, nyikorgó ajtóra szegezültek. Arra gondoltam ez az egyetlen kiút a pokolból.
Hirtelen lépéseket hallottam, amik egyre közeledtek felém. A pulzusom az egekben volt, kitudja mit fognak velem csinálni. Éreztem, ahogy valaki leguggol mellém, kezét pedig állam alatt éreztem.
- Ne aggódj édes, nem lesz semmi baj, ha nem csinálsz valamit amit nem kéne. - mondta egy határozott, mégis lágy hangú férfi.
A szemeim levoltak takarva, beszélni képtelen voltam, kezeimet pedig véresre nyomta a kötözés.
- Most pedig eloldozom a szádat. Ha meg mersz nyikkanni azt nagyon megbánod! Megértetted?- mondta ugyan az a hang, és elkezdtem hevesen bólogatni, meg egy "igen"-hez hasonló hangot kiadni.
A tarkomnál éreztem meg most a kezét, és éreztem, hogy a számon lévő kötés meglazul. Egy pillanatra átment a gondolat a fejemen, hogy elkezdek ordibálni, de rájöttem, hogy kivagyok szolgáltatva neki és kitudja mit fog csinálni majd velem.
-Nem szólalhatsz meg! Csak bólogathatsz vagy nemlegesen rázhatod a fejed. Megértetted?
Aprót biccentettem.
- Jó kislány. Szóval, tudod hol vagy most?
Megráztam a fejem.
- Ismersz minket?
Megint megráztam a fejem.
- Tudod miért vagy itt?
Nemlegesen ráztam a fejem
- Éhes vagy? Vagy egy napja vagy itt, étel és ital nélkül.
Hevesen bologattam. Éreztem, hogy nem ettem egy ideje, de hogy 1 napja?! Őrülten éhes vagyok!!
- Leveszem a kendőt a szemedről, de kussols! Itt maradsz, és hozok neked valamit enni.
Ismét éreztem azt az ismerős mozdulatot a tarkomnál. Miután lekerült rolam a kendő elkezdtem pislogni és szembe találtam magamat azzal a fiúval, akinek eddig csak a hangját hallhattam.
Sötét volt, de lehetett látni, hogy barna szemei voltak, amibe szívesen merengtem volna ha nem az ővé lenne. Haja össze-vissza állt egy-két göndör tinccsel. Állkapcsával csaknem papírt lehetett volna vágni. Eléggé fiatalnak tűnt, velem egyidős, körülbelül 18-20 éves lehetett.
______________________________________
ha tetszett kérlek hagyj nyomot magad után!! 💛
أنت تقرأ
Baddie | s.m
أدب الهواةMivel mindenkinek kell egy kis izgalom, egy kis szenvedély. Mindenki vágyik egy kicsit a rosszra, sőt. Mindenkinek vannak sötét gondolatai, bár sokan tagadják...