Uyandım. Aşağı kata inmeden önce Çiğdemin odasına baktım. O da uyuyordu.Yapamasam da krep yapmaya başladım.
"Ooo Buket hanım sizi mutfakta görmek her kula nasip olmaz." Dedi be güldü dkmdmdmsms.
"Krep istedi canım ya."
"Çekil çekil yapamazsın sen şimdi." Dedi ve kendi yapmaya başladı.
YARIM SAAT SONRA:
Krep yiyordum eheheheh. Kapı çaldı. Arasın geldiğini düşünmüştüm ve keyfim bi anda gitmişti. Çiğdeme
"Arassa açma." Dedim. Tamam anlamında kafasını salladıktan sonra kapıya bakmaya gitti.
"Çiğdem." Diyen Buğranın sesini duydum.
"Aşkım senin ne işin var burada ?" Dedi Çiğdem de.
"Buket burada mı?" Dedi ve yanlarına gittim.
Beni görür görmez,
"Buket Aras her yerde seni arıyor ağzıma sıçtı seni bulmam için !" Dedi heyecanlı bir şekilde.
"Söyle ona Buğra, Arası görmek istemiyorum."
"Buket bi konuş bari Aras şu an kaç kişinin ağzına sıçıyo biliyor musun ? Seni bulana kadar anam ağladı."
"Sorun şu ki Aras konuşmuyor kendi bildiğini yapıyor."
"Tamam bak Çiğdemle ben de yanınızda olucaz lütfen."
"İyi peki." Dedim isteksizlikle beraber bir tereddütle. Telefonunu çıkardı ve Aras olduğunu düşündüğüm bir kişiyi aradı.
'Aras Buketi buldum evine gel.' Dedi ve büyük ihtimal Aras telefonu onun yüzüne kapattı.
YARIM SAAT SONRA:
Kapı çaldı. Aras gelmiş olmalıydı. Kapıyı açtığım anda bana sarıldı.
"Seni ne kadar özledim biliyor musun !" Dedi ve sesini kısarak devam etti.
"Sakın bir daha beni sensizlikle cezalandırma."
"Niye geldin Aras ?" Dedim.
"Ne istiyosun sen benden ne !!" diye ekledim.
"Buket seni seviyorum !" O sırada bir kapı sesi duydum. Çiğdemle Buğra ortada yoktu. Lütfen aklıma gelen şeyi yapmış olmayın !
Hemen kapıya koştum.
"Çiğdem !"
"Siz barışın biz geliriz gençler !"
"Ev size emanet !" Dedi ve kahkaha atıp gittiler. Offf !
"Ne diyeceksen kısa kes Aras."
"Buket ben seni seviyorum."
"Bunu mu tartışıcaz şimdi yani ?"
"Barışmak istiyorum."
Bişey demedim.
"Özür dilerim. Seni zorlamamalıydım haklısın evet, ayrıca ben Çağla'yı sevmiyorum hiçbir zaman da sevmedim."
"O yüzden mi sevgiliydin ?"
"Ben Çağla'yla mecburen sevgili olmak zorunda kaldım."
"Neden ?"
"Boşver şimdi bunları. Barıştık mı ?"
Söylemek yerine sarıldım. O da bana sarıldı.
"Sen hep benimdin hep de benim kalacaksın."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TELEFON SAPIĞIM
Romanzi rosa / ChickLitAras; takıntılıydı Buket'e. Ne olursa olsun Buket hep onun olacaktı.