Somin, Anne ve babasını küçükken bir trafik kazasında kaybetti. Çabuk sinirlenen bir insan. 24 yaşında. Özel harekat polisi. Ev arkadaşı olan Hae ile birlikte yaşıyor. Hae ile yetimhaneye geldiği günden beri arkadaş. Kitap okumayı çok seviyor.
Hae, Çok tatlı ve iyi bir kız. Somin'in ev arladaşı. Hemşire. Ama şuan staj görüyor. Anne ve babasını onu bebekken terk etmiş. Hayal kurmayı çok seviyor. 23 yaşında.
Mark, özel harekat polisi. Somin'in iş arkadaşı. Uzun zamandır Somin'i seviyor ama hiç söyleyemedi veya reddedilmekten korkuyor. 25 yaşında. Sessiz sakin biri. Ama sinirlenince gözü kimseyi görmez.
Bay Sehun, Mark ve Somin'in komiseri. Şen şakrak biri. Fakat iş konusunda her zaman ciddidir. Somin'i kızı gibi seviyor. 50 yaşında.
Jungkook, 25 yaşında. Güldüğü anlar parmakla sayılacak kadar az. Küçükken babasından hep şiddet gördü. Babası maalesef ki yaşıyor ve kötü biri. Jungkook çok ageasif ve sinirli. En ufak şeyde sinirlenir. Zengin. Babasından nefret ediyor. Babası annesini öldürdü. Bazen olmayan şeyler görüyor. Kendine çoğunlukla hem fiziksel hem zihinsel olarak zarar veriyor. Madde kullanıyor. Ne zaman nerede olduğu belli olmuyor. Tam anlamıyla bir kaçak. Olmayan şeyler gördüğü zaman bir insanı öldürebilecek kadar tehlikeli...
Evettt!! Tanıtımı umarım beğenirsiniz🍭
İlerleyen zamanlarda yeni karakterlerde eklenecek ama şuanlık bu kadar...🌹
Sizi seviyorum💦
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAÇAK🍷{JJK}🐞
Fanfiction"Evet o bir suçlu!" "Heryerde aranıyor..." "Sağlık sorunları var." "Herkes ondan korkuyor." "Evet o tam bir...psikopat!"