Mesajı görünce gözlerim kocaman açıldı. B-bu Jungkook'tu. Hemen telefonu kapattım. Bi 2 dakika kadar düşündüm. Demek markette çarptığım kişi de Jungkook'tu. Resmen beni tehdit ediyordu. Büyük ihtimal beni takip etmiştir ve evimi biliyordur Benim polis olduğumu nereden biliyor ve en önemlisi numaramı nasıl buldu? Ama korkmuyordum. Fakat silahım emniyetteydi. Anlaşılan bu gece uyuyamayacaktım. Bay Sehun'u aramaya karar verdim. Telefonu tekrar açtım. Hiçbir mesaj yoktu.
Hemen Bay Sehun'un numarasını tuşladım. Saat gece 2'ydi ama aramaktan başka çarem yoktu. 2-3 çalıştan sonra açtı. Sesi boğuk geliyordu. Uyuyordu anlaşılan.
Bay Sehun:"Alo, Somin!"
Somin:"Bay Sehun, olanlara inanamayacaksınız!"
Bay Sehun:"Ne oldu?"
Bay Sehun'a olanları ayrıntılarıyla hızlı bir şekilde anlattım. Ne diyeceğini bilemedi. Ve bu saatte eminiyeti toplayamazdık.
Bay Sehun:" Somin, dediklerimi harfiyen yap lütfen. Başka çare yok. Kapını ve pencereni kilitle. Telefonunu tamamen kapat. Perdelerini kapat. Kötü düşünme. Cesur ol. Evinde kimse olmadığını ve güvende olduğunu hissettiğinde uyu. Dediklerimin dışına çıkma lütfen."
Bay Sehun'un dedikleri beni biraz ürpertmişti. Evinde kimse olmadığından emin ol ne demek? Ama korkmayacaktım. En azında iyi düşünmeliyim.
Somin:"Peki, iyi geceler."
Bay Sehun:" Iyi geceler Somin."
Içimden umarım deyip telefonu kapattım. Ben bu gece asla uyuyamazdım. Korkmadığım halde kalbim yerinden çıkacak gibi atıyordu. Sanki onu yanımda hissediyordum. Içime ürperti doldu. Odam karanlıktı ama ışıkları açamazdım. Bay Sehun'un dediklerini yapacaktım. Yatağımdan yavaşça kalktım. Parmak uçlarımda yürüyerek koridora çıktım. Kapıya yaklaştım ve kilitleri çevirmeye başladım. Kilitlerin her ses çıkarışında kalp atışlarım daha çok hızlanıyordu.
Kapıları kilitlemiştim. Şimdi sıra camları kontrol etmekteydi. Arkamı dönecektim ki...
Arkamdan ayak sesleri duydum...
Biri bana yaklaşıyordu...
İstemsizce gözlerimden bir damla süzüldü. Arkamı dönmeye korkuyordum...
Kimdi bu !?
Ve aniden omzumda bi el hissettim !!!
Ani refleksle eğtimde öğrendiğim hareketlerden birini yaptım. Arkamı döndüm...
Bu Hae'ydi !
Yere yığılmıştı. İçimden koca bir oh çektim.Hae:"Somin gece gece ne yapıyorsun burada ve ayrıca neden bana vurdun?"
Somin:"Kusura bakma Hae. Başka biri sandım."
Hae:"Kim olabilir acaba benden başka?"
Somin:"Korktum sanırım."
Hae'ye ne olduğunu söyleyemezdim. Çünkü bu gizli görevdi. Kimse bilmeyecekti. Hae gidip tekrar yatağına girdi. Bende hızlıca camları kapattım. Perdeleri kontrol ederken göz ucuyla etrafı kolaçan ettim. Etrafta kimse görünmüyordu ama yine de uyuyamazdım emin olmalıydım. Ve yarın göreve başlayacağız. Uykusuz kalacağım fakat mecburum. Uykumu dağıtmak için kendime bir kahve yaptım.
* * *
Sabah olunca gözlerim yorgunluktan çok kötü gözüküyordu. Hemen banyoya gidip rutin işlerimi hallettim. Hae kahvaltıyı hazırlamıştı ama geç kalıyordum. Kahvaltı yapmaya vaktim yoktu. Açık kahverengi bir kumaş pantolon ve üstüme siyah tişört giydim. Deri ceketimi elime alıp, Hae'ye görüşürüz dedikten sonra evden çıktım.(Somin'in giydikleri)
. . .
Sonunda karakola geldim. Kendi dolabıma gidip üniformamı aldım ve giydim. Tam oradan dönerken Mark ile karşılaştım.Mark:"Selam Somin!"
Somin:"Selam ;)"
Mark:"Bay Sehun dün başına gelenlerden bahsetti. Anlatmak ister misin?"
Somin:"Tabi, ofise geçelim."
Birlikte odaya girdik ve oturduk. Ardından dün tüm yaşadıklarımı Mark'a bir bir anlattım. Çok şaşırdı.
Mark:"Aradığımız adam burnumuzun dibindeymişte haberimiz yokmuş."
Somin:"Aynen öyle."
Mark:"Asıl garip olan seni nereden tanıyor?"
Somin:"Heryerde aranan bir suçlu sonuçta. Araştırmış olabilir."
Mark:"Ucuz kurtulmuşsun. Nasıl geçti tüm gece?"
Somin:"Mesajından sonra pencereden etrafı izedim gizlice."
Mark:"Haberim olsaydi inan ki yanına gelirdim :("
Somin:"Hayır çok tehlikeli. Zaten geçti bitti. Bugün operasyon başlayacak."
Biz sohbet ederken Bay Sehun içeriye girdi. İkimizde ayağa kalktık. Daha sonra oturmamızı söyledi. Oturur oturmaz konuşmaya başladı.
Bay Sehun:"Selam çocuklar, aramıza yeni biri katıldı. Üstelik o bir kız. İsmi Sarah. Onu sizle birazdan tanıştıracağım."
Demek yeni biri...Umarım iyi anlaşırız! Bay Sehun konuşmasına devam etti.
Bay Sehun:"Şu Jungkook denen kaçak bir de...bugün operasyona başlayacağız. Ha bu arada Sarah da operasyona dahil olacak. Toplantı odasına gelin."
Konuşmasını bitirip odadan çıktı. Bizde arkasından gittik. Tim toplanmıştı. Herkes yerine oturdu. Ve saniyeler içerisinde içeriye bir kız girdi.
Bay Sehun:"Timin yeni üyeside geldi :)"
Demek bu Sarah'tı. Önyargılı davranmak istemiyorum ama içimi değişik bir his kapladı. Sarah geçip oturdu. Etrafı inceliyordu. Sonra bana baktı. Bakışlarını hiç beğenmemiştim işte...
(Sarah)
|Tek bir şey . . . Kesinlikle güvenilir değil...|
Selam!!🌹 Yeni bölüm geldi...🌷Umarım beğenirsiniz🌺 Vote atmayı ve yorum yapmayı unutmayın lütfen💕 Sizi seviyorum🌝
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAÇAK🍷{JJK}🐞
Fanfic"Evet o bir suçlu!" "Heryerde aranıyor..." "Sağlık sorunları var." "Herkes ondan korkuyor." "Evet o tam bir...psikopat!"