První manipulace s lidmi

70 10 0
                                    

Už jsem trochu vyrostl a do naší místnosti přišlo jakési Mládě těch lidí a začalo mě hladit tak jsem ho očuchal aby jsem zjistil co je zač, voněl hezky jinak než ten zbytek tak jsem ucítil že má něco voňavého u sebe ale po chvilce odešel a vrátil se se zvláštními věcmi které jsem viděl poprvé v životě, začal mě s nimi hladit mě se to líbilo tak jsem jen poslušně stál a užíval jsem si to, po chvíli si vzala jinou věc a začala mě s ní hladit ta už nebyla tak příjemná ale taky hezky škrábala, potom opět vzal takový zvláštní hák a přesunula se mi k zádům snažil se mi zvednout nohu a mlaskal na mě, tohle jsem se už učil tak jsem pyšně nohu zvedl a on se na mě usmál a něco zamumlal, rozuměl jsem mu něco ve smyslu „Špikovný Diablo" Tak jsem se bál aby na mě nebyl naštvaný ale vypadalo to že je spíš veselý potom co mi udělal i ostatní kopýtka dal mi tu voňavou věc kterou měl celou dobu u sebe, byla to taková oranžová špičatá věc tak jsem do ní kousl a zjistil jsem že je to dost dobrá věc tak jsem ji snědl, celou dobu jsem tomu člověku neukousl ruku. Potom ten člověk odešel a maminka mi vysvětlila že to byla dívka která se tu o mě teď začne starat tak jsem byl udivený a lekl jsem se že mi maminka odchází, že ji někam dali ale vysvětlila mi že tu pořád bude jen že už se nebudeme tolik vídat a pak ta dívka přišla a odvedla mě do místnosti vedle maminky, ale pořád jsme byli vedle sebe a maminka mi to vše opět vysvětlila, že už jsme se do jedné místnosti nevešli a tak nás rozdělili. Povídali jsme si přes mříže a pak zase přišla ta holka a přivázala mě na ten jejich provaz a odvedla mě tentokrát bez maminky, ale i tak jsem šel. Nejdřív mě vzala do nějaké pískové ohrady a tam jsem běhal do kolečka to mi docela šlo ale pak na mě dávala jakousi věc a nevěděl jsem co dělat tak jsem jen stál ale i tak se na mě smála a chválila mě. Nechápal jsem, ale i tak jsem byl šťastný. Po chvíli mě opět vrátili do mé místnosti a přes mříže jsem ji to celé řekl a ona opět začala vysvětlovat, já jen zíral a poslouchal její hlas, který mě uklidňoval a já byl šťastný.Po chvíli brblání nám přinesli jídlo a já konečně dostal velkou porci. Potom mi také přinesli to zázračné lízátko které měla i maminka a já to miloval. Dalšího dne rána jsem se vzbudil a maminka nebyla ve své místnosti začal jsem panikařit, ale po chvíli přišli dvounožci a odvedli mě za ní do obrovského prostoru kde jsem mohl běhat jak se mi zlíbí, ale já si jen lehl a ohříval jsem se na slunci. Můj první den strávený s lidmi byl opravdu skvělý doufám že to tak bude i dnes.

V kůži koněWhere stories live. Discover now