Február 21.

42 5 2
                                    

"Kedves MinSeok!

Köszönöm, hogy mindig meghallgattál, köszönöm, hogy annyit segítettél és aggódtál értem. Igazán erős vagy, igazi támasz! Sajnálom, hogy csak egy ilyen nyomorult levélre futja...De máshogy jobban fájna elbúcsúzni...Hidd el, én tudom. Vele voltam élete utolsó pillanatában.
Kérlek, vigyázz magadra!

~Jongin"

"Drága JongDae!

Csodálatos hangoddal rengetegszer vidítottál fel. Emlékszem, együtt iszogattunk, mikor elárultad legféltettebb titkot. Ne félj, azóta is őrzöm, még a sírba is velem száll.
Hálás vagyok, hogy így megbíztál bennem!
Kívánom, hogy egyszer felismerje a kiadó, milyen egy kincs vagy és engedjék, hogy elindítsd szóló karriered!

~Jongin"

"Mélyen tisztelt Yixing!

Hiába voltál oly sokat távol, nem telt el úgy nap, hogy ne nevettünk volna valamelyik vicceden, melyeket rend szerint én idéztem fel. Mindig óvtál minket, sokat foglalkoztál velünk.
Szerettem veled kettesben lenni, hiszen olyan szabadon beszélgettünk. Sok dolgot csinálhattunk volna még, de én elszúrtam. Bocsánat!

~Jongin"

"Szeretett JunMyeon!

Nálad jobb leadert el sem lehetett volna képzelni!
Köszönöm, hogy olyan sok dolgot tettél értünk! Mindig nagyszerűen kézben tartottad a dolgokat. Mindig a mi érdekeinket nézted. Tudom, hogy mindig bizonytalan voltál, de hidd el, te vagy a legjobb!
Kérlek, néha pihenni is próbálj!

~Jongin"

"Édes Sehun!

Te igazi ördögfióka...Igen, az voltál, ne tagadd! Millió közös élményünk van, melyeket soha, semmire sem cserélnék el. Emlékszel, mikor majdnem felgyújtottuk a konyhát? És amikor eltévedtünk valami erdőben és a patakba löktél? Hatalmas, vicces pillanatok. Csodálatos emlékek.
Köszönöm.

~Jongin"

"Kedves BaekHyun!

Szerintem mondanom se kell, hogy szerezz kis önbizalmat! Jobban nézel ki, mint bármelyik nő, vagy férfi! Mindemellett rengeteg divat tanácsot adtál nekem. És krémeket. És arcpakolásokat. Már vagy egy éve. Vedd ki őket a fiókomból, még mindig ott vannak. Nem ígérem, hogy lesz is bennük valami, de ott vannak.

~Jongin"

"Szeretett ChanYeol

Na, figyelj Yoda. Szeretném, ha vigyáznál a cipőimre. Ne kérdezz semmit, ne foglalkozz a miértjével, csak vigyázz rájuk. Tök menőn néznek ki.
És tudod mire vigyázz még? Az egészségedre. Attól, hogy nem szóltam, vak sem vagyok. Tudom, hogy mostanság többször is terítékre került nálad az alkohol. Kérlek, ezt ne. Fontos vagy mindenkinek.

~Jongin"

For my dead AngelWhere stories live. Discover now