10. DIO

2.6K 98 4
                                    

Budim se i osjećam glavobolju.. Ustajem i odem u toalet i u ogledalu opet vidim crvene oči i to je naravno od plakanja.. Obavila sam što sam trebala u toaletu i otišla u kuhinju, da doručkujem.. Jela sam žitarice i bila na mobitelu.
Lukas:"Jutroo"
Ja:"Jutro"
Lukas:"Šta ima za jest?"
Ja:"Ja jedem žitarice, ti eto šta hoćeš"
Lukas:" A i ja ću onda"
Lukas:"A hoće li ti danas doći Ella?"
Ja:"Nisam planirala haha, šoo?"
Lukas:"Ma onako, nema roditelja kući, znaš da su na poslovnom putu, pa et" Počešao se po vratu..
Ja:"Ja imam danas učit, a ako hoćeš ja nju mogu pozvati, pa ti budi sa njom dok ja ne naučim.."
Lukas:"A kad ćeš ti otprilike naučit"
Ja:"Pah, ne znam"
Lukas:"Neka onda bolje je da je ne zoveš, ne znam šta bih pričao sa njom, a i osramotio bih se sigurno haha" Ušla sam u Ellin kontakt i pritisnula dugme za poziv. Pogledala sam u Lukasa, a on je u mene gledao kao da ne uradim to. Ali jebiga bilo je kasno haha..
Ja:"Ejj Ellice, pa gdje si ti?"
Ella:"Joj šta li ti treba hahhah"
Ja:"Šta radiš, trenutno, mislim jesi li zauzeta?"
Ella:"Evo sjedim, slušam pjesme, što?"
Ja:"Imaš li učit nešto?"
Ella:"Ma nešto beeze ponovit, de reci što"
Ja:"Ako hoćeš da mi dođeš malo"
Ella:"Joj ne da mi se hodat hahah"
Ja:"Pa evo može Lukas doći po tebe, ako nije problem" Lukas gleda u mene u nevjerici šta sam joj upravo rekla, i odmahuje glavom.
Ella:"Ne, ne, neee"
Ja:"Okej onda, budi spremna za 5min, pusaa"I prekinem, prije nego je išta uspjela reći.
Lukas:"Eh, sekice moja draga, mrtva si.." Opucala sam se smijat, k'o kakva budala.. I onda sam osjetila još veću glavobolju..
Ja:"Boli me glava"
Lukas:"Pa popij tabeltu"
Ja:"A hoćeš li mi je dodat, pliiz?"
Lukas:"Joj, hoću, ali da znaš da ću ti vratit za ovo što si sad uradila"
Ja:"Hahahha" Popila sam tabletu i legla malo na kauč.
Lukas:"Onda ja idem po Ellu"
Ja:"Ajj, nemojte svašta radit pri dolasku.."
Lukas:"Dilaaaaaraa"
Ja:"Aj, aj, idi" Izašao je a ja sam samo malo zatvorila oči, kako bi malo glavobolju ublažila. Međutim, malo sam i zaspala..
Ella:"Dilaaaraa"
Ja:"Am da?"
Ella:"Ustaj"
Ja:"A sorry, glava me boli pa sam malo legla haha" Dodirnula mi je čelo.
Ella:"Pa sine drago, ti imaš temperaturu. Lukaaas, donesi mi toplomjer"
Lukas:"Gdje je?"
Ella:"A odkud bih ja znala, ti živiš ovdje"
Lukas:"Dilara, gdje je?"
Ja:"Ne znam, ni ja, tražite" Znala sam gdje je, ali nisam htjela reći, hoću da njih dvoje zajedno traže, hah dobra sam ja sestra..
Tražio je..
Ja:"Pa Ella, idi pomozi, svome dragom" Lukas se okrenuo.
Ella i Lukas:"Dragom?" Pogledali su se..
Ja:"Hahahahahah... auč, glava"
Ella:"Joj Dilara"
Otišla mu je pomoći, a ja sam ih gledala i smijala im se. Kada su, napokon, našli došli su do mene i Ella mi je dala toplomjer, pa sam izmjerila temperaturu. Poslije 5min sam ga izvadila i vidjela da mi je temperatura 39,5.
Ella:"39 sa 5?!.. idemo odmah u bolnicu"
Ja:"Pa nije toliko strašno, draga Ella"
Ella:"Pa jesi li ti normalna, imas 39,5 i to tebi nije strašno?? Rekla sam idemo u bolnicu. Lukas diži se idemo."
Lukas:"Gdje?"
Ella:"Pa u bolnicu, jebo te"
Lukas:"Aa to, hajde"
Ella:"Dilara, idi se obuci, da si gotova za 5min"
Ja:"A bratee... haj dobro" Otišla sam u sobu, i iz ormara sam uzela šta mi je prvo palo pod ruku, a to su bile bordo hlače i bijelu majicu. Nisam se šminkala, jer mi je stvarno bilo mrsko.
Ja:"Spremna sam"
Lukas:"Napokon, idemo"
Ušli smo u auto i poslije 5min smo došli do bolnice. Došli smo, doktorica me je pregledala i ponovo mi izmjerila temperaturu. Sad imam 42.. Kako se mogla tako povećati u kratkom vremenu???
Dokt.:"Morat ćeš ostat da ti uključimo infuziju, tj. sat-dva."
Ja:"Dobro, hvala" Izašla sam i došla do Elle i Lukasa koji su sjedili na stolicama ispred te prostorije u kojoj sam ja bila(ne znam kako se zove😂)
Ella:"I?"
Ja:"Moram ostat sat-dva da mi uključe infuziju, jer mi je 42 temperatura.."
Ella:"42?? Pa kako ti se toliko povećala?"
Ja:"Odkud ja znam"
Ella:"Ja ću ostati sa tobom, a ti Lukas možeš ići kući, ako želiš"
Lukas:"Ma izaći ću malo na zrak, da popijem kafu, pa ću se ponovo vratit"
Ella:"Aha, ajd onda"
Dokt.:"Smith Dilara." Prozvala me doktorica.
Ja:"Evo me.." Otišla sam za doktoricom, a Ella za mnom..
Dokt.:"Možeš leći" Legla sam, a Ella je sjela na stolicu pored mog kreveta.. Kad mi je uključila infuziju, doktorica je izašla, a Ellin mobitel je zazvonio, a ja sam svoj zaboravila ponijet..
Ella:"Molim?"
Ella:"Da, tu je"
Ella:"U bolnici"
Ella:"Možete pričat kad dođe kući.."
Ella:"Joj, ajd dobro"
Ella:"Bok"
Prekinula je poziv.
Ja:"Ko je to bio?"
Ella:"Zayn"
Ja:"Ko?"
Ella:"Zayn"
Ja:"Šta on hoće?"
Ella:"Hoće da te vidi i da ti ispriča šta se zapravo desilo neku noć u klubu"
Ja:"Reci mu da spavam"
Ella:"Kasno je, rekao je da stiže za 5min."
Ja:"Onda ću se pravit da sam mrtva"
Ella:"Nećeš ti ništa, već ćeš ga poslušati i vidjet ima li imalo smisla ta njegova priča.."
Ja:"Moram li?"
Ella:"Ne bi bilo loše"
Neko je otvorio vrata i to je bio Lukas..
Lukas:"Ejj, kako si"
Ja:"Loše"
Lukas:"Zašto, šta je bilo?" napravio je zbunjen izraz lica.
Ja:"Doći će Zayn"
Lukas:"Odkud sad to?"
Ja:"Zvao je Ellu i pitao za mene, kao navodno da mi mora ispričati šta se zapravo desilo u klubu, neku noć"
Lukas:"Aa"
Opet je neko otvorio vrata i to je bio, niko drugi, već Zayn.
Ella:"Mi ćemo vas ostaviti same" Izašli su.
Zayn:"Kako si"
Ja:"Dobro, valjda"
Zayn:...

Love Or Hate? Završena 🔚❤️Where stories live. Discover now