Došla sam u dnevni jer tu možemo gledati TV i tako to.. Ubrzo sam čula zvono na vratima i taman kada sam htjela ustati da otvorim, Ella je uletila u kuću kao kakva budala, dobro jest al' eto.
Ella:"Pričaj" zadihano je rekla.
Ja:"Polahko boona, odmori malo"
Ella:"Deee zanima meee, nisam džaba trčala od kuće, i blago rečeno DUŠA MI JE IZAŠLA."
Ja:"Trčaala si od svoje kuće, koja je udaljena nekoliko ulica od moje??"
Ella:"Jesam, haj sad pričaj!"
Ja:"Dobro, dobro"
Ja:"Stvarno ne znam odakle da počenem.."
Ella:"Amm, od početka?"
samo sam je pogledala.
Ja:"Pa ovako.. Jučer ujutro kad sam bila u sobi, bilo mi je smor više ležat pa sam ustala i sjela na prozor, onda je i Zayn došao do svog, pa smo otvorili prozor i pričali.."
Ella:"O čemu ste pričali?"
Ja:"Pa pošto sam tu noć kad je bio party bila pijana, nisam se ničeg sjećala, pa sam njega pitala.."
Ella:"Što baš njega?"
Ja:"Pa valjda zato što nisam mogla TEBE, jer nisi bila tu sa mnom, kad sam bila pijana, tak da"
Ella:"Sorry"
Ja:"Nebitno.. Onda mi je rekao da sam bila pijana i da nisam mogla sama otići u sobu, leći, jer nisam mogla stajati na nogama, pa me je on odnio. Ond..."
Ella:"Aaaaaaw"
Ja:"Ellaa!"
Ella:"Oke, oke, slušam"
Ja:"Onda kad me je donio u sobu, ja sam mu rekla da mi obuće pidžamu, što je on naravno mislio da se ja zajebavam sa njim, kad je shvatio da se ne šalim, to je uradio jer je navodno mislio da mi baš i neće biti udobno spavati u toj haljini..."
Ella:"Aw..." Pogledala sam je, i odmah je prestala sa tim awiii, tako ste slatki, i ttim glupostima, jer sam znala da će to reć...
Ja:"Poslije su došli moji, li rekla mi je mama da idem do Milene da je pitam gdje će na večeru, kod njih ili kod nas.. Ja sam rekla mami da se malo odmore jer su ipak tek došli sa putovanja, a mama mi je rekla da su kao odmorni, i da su cijeli put prespavali.. I nisam imala izbora pa sam otišla. Kad sam došla, Milena je rekla da ona taman završava sa večerom pa da dođemo njima, rekla sam to mami, pa smo otišli, kad smo došli Milena mi je rekla da zovem Zayna da siđe dole.. Poslušala sam je, došla do vrata njegove sobe i otvorila vrata rekla mu da ga mama zove da siđe dole i odmah sam zatvorila vrata, čak ni ne znam je li me uopšte i čuo, ali briga me.."
Ja:"Posslije je došao, večerali smo pa je Milena rekla da možemo otići kod Zayna u sobu jer kao nismo željni slušat priče o poslu i te guposti, ja sam rekla da "moram učit za sutrašnji test" a Zayn je rekao kao ne sjećam se da su išta govorili za test i tako sam otišla sa njim u sobu i to se desilo...." Prevrnula sam očima..
Ella:"Ne znam šta bih rekla.."
Ella:"Samo sam još uvijek u šoku.."
Ella:"Kad ćeš reći mami?"
Ja:"Pa kad se vrati kući"
Ella:"A to je za?"
Ja:"Tačno 3h.."
Ella:"Aham"
Ja:"Kako ću ja reć Zaynu da sam trudna?"
Tiho sam promrljala.
Ella:"Ajmo ga pozvat da dođe pa ćemo mu reć?"
Ja:"Ne, ne, neee"
Nema šanse!
Počela sam odmahivat rukama.
Ella:"Pa kako ćeš onda, nećeš valjda napisat poruku 'ej trudna sam' i to je to."
Ja:"Da?"
Ella:"Ee vala neće to ići tako, mlada damo"
Uzela je mobitel utipkala nešto i stavila mobitel na uho.
Nee, ne, neće ga valjda zvati?!
'Jok eto, onako joj došlo da stavi mobitel na uho i da priča sama sa sobom'
Javio se moj glas.
'Pa od nje možeš svašta očekivat'
'Dobro, ali neće u ovakvim trenucima izvodit gluposti'
'Pa već izvodi, vidiš da ga zove, da dođee!"
'Pa to nije glupost, to morate riješiti uživo, gledajući se u oči..'
'Zašto baš u oči?'
'Pa gdje ćeš ga onda gledat, u čelo, vrat, ruke, noge??'
'Aj šuti molim te'
'Pričaš sama sa sobom, kako ćeš meni reć da ušutim?'
Prevrnula sam očima.
'Vidjela sam too'
'Šuti!'
'Ne želim'
'Glupa si'
'Upravo si to rekla sama sebi'Ella:"Dolazi, za 5 min" Ella me je prekinula u mom prepiranju sa sobom.. Ok..
Ja:"ok" hladno sam rekla, a u sebi osjećajući neku uzbuđenost, da ga što prije vidim. A i mrzim ga. Kao da je njega i briga što sam ja trudna.. Ali opet, ne mogu da ga ne volim.. Ma nisam ja normalna..Oglasilo se zvono na vratima.
Ella:"Ja ću"
Ustala je i otvorila vrata.
Ella:"Ejj, uđi"
Ušao je i došao u dnevni.
Zayn:"Hej"
Ja:"Bok"
Došla je i Ella.
Ella:"Želiš nešto piti? Sok, voda, pivo,kafa, cappuccino, cola?"
Oke, kao da ona ovdje živi, a ne ja.. Ali nema veze..
Zayn:"Može cappuccino"
Otišla je u kuhinju.
Ella:"Dilllaraaa! A ti??"
Derala se iz kuhinje..
Ja:"ISTO" Odvratila sam joj.
Poslije je došla sa dva cappuccina i jednom colom u rukaama.
Poslužila nas je i napokon sjela.
Zayn:"Ii, šta ima?"
Ja:"Niš..."
Ella:"Dilara ti mora nešto reći"
Pa HVALA ti ELLA!
Znate ono, "Ako neće na usta, hoće na guzicu"? E pa to Ellu trenutno opisuje..Zayn me je upitno pogledao.
Zayn:"Šta?"
Ja:"Amm, ne znam kako da ri kažž..." Opet me je prekinula. MRZIM KAD ME LJUDI UPORNO PREKIDAJU!
Ella:"Dilara je trudna"
Ja:"DOBRO ZAČEPI TA SVOJA USTA, ZNAM I JA PRIČATI!"
Ljutito sam rekla.
Ella:"Sorry, ali je bilo previše napeto, a ti znaš da je ne volim napetost pa je jednostavno izašlo iz mene. Mislim da ću vas ostaviti nasamo"
Otišla je.
Otišla sam i ja za njom, jer mislim da sam fakat malo glasnije rekla, već što sam trebala.
Ja:"Ej sluašaj, sprry pliz što sam se derala, znaš da mi se sve nakupilo, i ovo što sam trudna, i kako ću mami reć za to..."
Ella:"Ma nema problema, sorry što sam ti upadala u riječi.." Zagrlile smo se.
Ella:"Ajd idi sad tamo i sve mu lijepo ispričaj"
Ja:"Ideš li sa mnom?"
Ella:"Ne, bolje da vi to nasamo riješite"
Ja:"Oke, poželi mi sreću"
Ella:"Sreetno"
Nasmijala sma joj se, pa sam došla u dnevni i sjela preko puta Zayna..Zayn:"Okej, de mi sad ponovo ti sve lijepo reci"
Ja:"Pa kao što si čuo, trudna sam i vjerovatno si ti otac jer mi je sa tobom bilo prvi put.."
Zayn:"Ja, ja ne mogu da vjerujem.. Ne znam.."
Zayn:"Ja.. Nisam spreman na toliko odgovornost.. Bar ne još.."
Rekao je, ustao i izašao iz kuće..
Ček šta?! Ona nije, šta?! Pa bila sam i upravu, sama ću dijete odgajati jer očito da gospodin nije spreman za toliku odgovornost, eto ja jesam, brate...!Ella je došla do mene jer je čula da je on izašao.
Ella:"I šta je rekao?"
Ja:"Da nije spreman na toliku odgovornost"
Ella:"On nije šta?!"
Ja:"Znam, bila mi je ista reakcija"
Ella:"Pa nisi ti kriva što je on zaboravio stavit tu jebenu zaštitu, i na kraju gospodin nije spreman na toliku odgovornost!Ja ne mogu vjerovat! Nemam riječi!"Nema riječi, šta je sad sve rekla i opet na kraju kaže 'nemam riječi'.. Oke ne kontam je, ali, to je Ella, od nje mogu svašta očekivat..
Poslije 2h..
Čula sam zvono na vratima pa sam ustala i otvorila. Mama. Jojj moram joj ono rećii. Ja gotovo i zaboravila.
Mama:"Heej ljubavi, šta radiš?"
Ja:"Ma evo bila mi Ella, pa prije otprilike 20min otišla kući.."
Ja:"Šta ima kod tebe?"
Mama:"Joj šuti, umorila sam se danas na poslu, baš smo imali danas puno posla, pa ću ići malo leći, odmoriti.."
Ja:"Ahaa."
Ja:"A vidi mama, ja ti moram nešto reći, ali ne znam kako" Počela sam plakati, jer nisam mogla više izdržati a da ne zaplačem.
Mama:"Dušo, šta je bilo? Nemoj plakat"
Obrisala mi je suze..
Ja:"Mama ja.. Ja.. sam tr. trudna" Jecajući sam rekla.
U šoku je otvorila usta.. I stvarno je znam kakav odgovor mogu očekivati...
Mama:"____________________
Evoo nastavkaa😁
Šta mislite kako će mama reagovati??🤔😆
Novi nastavak uskoroo..
I HVALA svima koji čitaju, lyy😇💞
YOU ARE READING
Love Or Hate? Završena 🔚❤️
RomanceDilara (16) je jedna obična djevojka koja ide u 2 srednje. Vrlo dobra je učenica i trudi se da bude još bolja. Međutim, u njen život se pojavi taj jedan dečko, koji je od samog početka počinje nervirati i kojeg je u kratkom vremenu zamrzila... Ali d...