7 mjeseci poslije..
Ja:"Zaaynnnnnn!!!" Derem se iz sobe, da me čuje, jer je u kuhinji.
Odmah je došao u sobu.
Zayn:"Molim, ljubavi??"
Ja:"Zaynn, vrijeme je"
Zayn:"Za šta, malena?"
Ja:"Stommak! Mislim da ću rodit!"
Zayn:"Idemo u bolnicu, odmah!"
Uzeo je ključeve sa stola, i mene uzeo u naručje i odnio do auta.
Užasno me boli..
Zayn:"Izdrži samo još malo" Stavio je ruku na moju.Nakon nekoliko minuta smo došli u bolnicu.
Zayn:"Doktorii!!Hitnoo je!!"
Ubrzo su došli doktori i mene odveli u prostoriju i rekli mi da legnem na neki krevet..
Doktor:"Želite li izaći ili ćete biti tu uz vašu suprugu?" Obraćao se Zaynu.
Zayn:"Biću tu"
Sjeo je do mene i uzeo me za ruku..
Zayn:"Izdrži!" Rekao mi je malo tiše i poljubio me na blic.Poslije nekog vremena naprezanja, čula sam plač djeteta.. Ne mogu vjerovat da sam postala majka!! To je neopisiva sreća.. Doktor mi je stavio dijete na prsa i u tom trenu sam zaboravila na sve bolove..Pogledala sam u Zayna i vidjela neki sjaj u njegovim očima a ubrzo i kap koja mu je pala iz oka, kako njemu, tako i meni..
Nasmijala sam mu se iskreno, od srca, jer ovu sreću koju sad osjećam ne mogu opisat..
Zayn:"Ne mogu ti opisat koliko sam sada sretan!Pored sebe imam dva anđela, koje volim više od svega!"
Ponovo sam ga pogledala i poljubila ga.
Ja:"Volim i ja tebe, ljubavi. A i ona" Pogledala sam u malu djevojčicu koja je na mojim prsima..
Zayn:"Kako ćemo joj dati ime??"
Ja:"Može Ariana?"
Zayn:"Nee, nekako mi nije to ime za nju"
Ja:"Hmm, onda ti predloži neko koje ti se sviđa"
Zayn:"Amm.. Emilija?"
Ja:"Da!"
Ja:"Onda, Dobro nam došla Emilija!" Poljubila sam je u njenu malu glavicu._______________________________________
Kraaaj😍
Želim se zahvaliti svima koji su čitali dok sam pisala ovu priču i svima onima koji će tek pročitati.
Volim vas sve❤️❤️❤️
Ja se iskreno nadam da vam se svidjela priča, a ako nije šta ću ja😂..
Pisat ću još jednu priču, ali neću odmah, već tek nekad kasnije...😅Pusicaa, adios👋🙁
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Love Or Hate? Završena 🔚❤️
RomantizmDilara (16) je jedna obična djevojka koja ide u 2 srednje. Vrlo dobra je učenica i trudi se da bude još bolja. Međutim, u njen život se pojavi taj jedan dečko, koji je od samog početka počinje nervirati i kojeg je u kratkom vremenu zamrzila... Ali d...