20. DIO

2.3K 93 14
                                    

Mama:"Molim?! S kim?"
Ja:"Sa.. sa.. Zaynom" spustila sam glavu, još uvijek jecajući..
Mama:"Pa dobro dušo, ne moraš plakati.. To je normalno da budeš trudan..."
Ja:"Ali mama tek mi je 16 godiiinaa" plaćem..
Mama:"Pa znam, ali gledaj to sa vedrije strane, imat ćeš svoje dijete, koje ćeš odgajati zajedno sa Zaynom.."
Ja:"Zayn je rekao da on nije spreman na to, bar ne još.."
Mama:"Molim?!"
Ja:"Da"
Mama:"Pa kad ste imali to?.."
Ja:"Pa onu noć, kad smo bili na večeri"
Mama:"Bože.."
Ja:"Znači ne ljutiš se?"
Mama:"Zašto bih se ljutila, dobro malo se ljutim, jer si ipak mlada ali, ako je tako, Sretna sam što ću po prvi put  imat unuka ili unuku, zavisi hoće li bit muško ili žensko.." Nasmijala se.
Iskreno, lakše mi je kad znam da je ona uz mene, i da nije ljuta, nasuprot, ona se raduje jer će postat baka/nana/baba, kako hoćete... A ja... Radujem se naravno, što ću imati svoje dijete, odgajati ga, učiti kako da se ponaša.. Ali opet kad se sjetim Zaynovih riječi, ne znam...
Ja:"Mama"
Mama je došla u kuhinju, pa sam i ja došla za njom.
Mama:"Da?"
Ja:"Želim da se odselim u neku skroz drugu državu, da budem sama sa djetetom, da ga odgajam, da sebi nađem tamo neki posao, jer mislim da bi to bilo najbolje i za mene i za Zayna.."
Mama:"Ne znam dušo šta bih ti rekla.."
Mama:"Kako god ti misliš da je pravilno, uradi tako, ja sam tu uvijek uz tebe, šta god ti bude zatrebalo..."
Ja:"Hvala ti puno, mama, nemaš pojma koliko mi to znači" Zagrlila sam je.
Mama:"A jesi li ti bila kod doktora, da vidiš jesi li stvarno trudna i koliko dugo i jel muško ili žensko..?"
Ja:"Pa nisam još.."
Mama:"Pa kad ćeš?"
Ja:"Pa mogu danas dogovoriti termin, pa da sutra odem."
Mama:"Može"
Ja:"Okej, idem ja onda gore u sobu, a ti lezi, odmori pošto si rekla da si umorna"
Mama:"Hoću, hoću" Poljubila sam je i otišla u sobu..
Kad sam došla u sobu, nazvala sam doktora i dogovorila termin..
Pa sam odlučila reći Elli da se selim..

Ell💕

Ella:"Eej, di sii tii?"
Ja:"Eevo mee, ti?"
Ella:"Ma evo kući.."
Ja:"Aham.. Nego, nazvala sam te da ti kažem da sam odlučila.."
Ella:"Šta si odlučila??"
Ja:"Selim se"
Ella:"Molim?!"
Ja:"Selim se"
Ella:"Odakle to sad?"
Ja:"Pa rekla sam ti da ću se možda odselit, pa je to "možda" prešlo u hoću."
Ella:"Pa gdje?"
Ja:"U Bosnu i Hercegovinu.."
Ella:"U Bosnu???"
Ja:"Da"
Ella:"Tako daleko?!"
Ja:"Znam da je, ali će tako biti bolje.."
Ella:"Pa kad ideš?"
Ja:"Sutra ću prvo otići tom doktoru, da vidim to oko trudnoće, mislim koliko sam trudna i je li muško ili žensko i to... Pa ću oko 19h na aerodrom."
Ella:"A jojjj Dilara... Kako ću ja bez tebee??"
Ja:"A sorry dušo, ne bih ni ja išla da nije kako jest.."
Ella:"Ima li ikakvo drugo riješenje, osim da odeš?"
Ja:"Znaš eto.."
Ella:"Kad bi bila sa Zaynom,mislim kad biste bili zajedno, sa djetetom i to, ne bi išla??"
Ja:"Pa tako nekako.."
Ella:"Nemaš pojma koliko mi je krivo..Ali ako si ti to tako odlučila, šta ću moram se složiti sa tobom.."
Ja:"Hvala ti, ode se sad pakovat.."
Ella:" Vidimo se sutra na aerodromu, ljube.."
Ja:"Puusa"

Prekinula sam poziv i počela se pakovat.. Nisam sve stavila, kao npr. četkicu za zube, češalj i te tako sitnice, jer će mi sutra trebati..
Poslije nekog vremena sam legla, pokušavajući zaspati, ali mi i nije baš išlo, jer sam non-stop razmišljala o putovanju, Zaynu, roditeljima, kakvo će stanje biti kod doktora.. Ali sam opet na kraju zaspala.

(...)

Budim se, pogledam na sat, 8 je.. A ja imam termin u 9.
Ustala sam, otišla u toalet, oprala zube, kosu počešljala, pa je svezala u visoki rep, obukla sam sivu majicu i bijele hlače.

Ustala sam, otišla u toalet, oprala zube, kosu počešljala, pa je svezala u visoki rep, obukla sam sivu majicu i bijele hlače

Oops! Questa immagine non segue le nostre linee guida sui contenuti. Per continuare la pubblicazione, provare a rimuoverlo o caricare un altro.

Poslije sam došla u kuhinju gdje me je dočekala mama, koja je pravila palačinke. Pozdravila sam je i sjela u kuhinju.
Mama:"U koliko imaš termin?"
Ja:"U 9h"
Mama:"Aham. Hajd onda jedi pa idi."
Mama:"Gdje si odlučila ići, mislim u koju državu?"
Ja:"U Bosnu"
Mama:"Zašto baš u Bosnu?"
Ja:"Pa oduvijek sam željela posjetiti Sarajevo i Bašćaršiju, stari most u Mostaru i to.. Pa sam se odlučila da tu idem.."
Mama:"Aha. Dobar izbor hah"
Ja:"Znam"
Mama:"Ajde sad jedi"
Donijela mi je palačinke pa sam ih brzo smazala, i otišla.

Kada sam izašla iz kuće, zazvonio mi je mobitel. Javila sam se.

Ja:"Halo?"
Ella:"Ej, gdje si?"
Ja:"Evo izašla iz kuće, idem u bolnicu.."
Ella:"Ajde usput naiđi po mene, pa ćemo ići zajedno"
Ja:"Zašto?"
Ella:"Zato što želim što više provest vremena sa tobbom, dok nisi otišla.."
Ja:"Oke, oke evo idem, budi spremna.."
Ella:"Oke"
Prekinula sam.
Naišla sam Elli, pa smo u bolnicu došle za 10min, jer nije toliko ni udaljena od njene kuće..
Ušle smo, ja sam predala knjižicu, i kad su me prozvali, ušla sam.

Dokt.:"Dobar dan"
Ja:"Dobar dan"
Dokt.:"Lezite ovdje, molim vas"
Legla sam. Stavio mi je neku kremu, nešto  po somaku i nekom stvarćicom mi je kružio po stomaku..
Dokt.:"Koliko imate godina?"
Ja:"Zašto vas to briga?"
Dokt.:"Samo pitam.."
Ja:"Nije podmoranje da to znate.."
Dokt.:"Dobro"
Dokt.:"Uglavnom, trudni ste 2 sedmice.."
Ja:"Je li dijete muško ili žensko?"
Dokt.:"Ne znam to još, saznat ćete poslije nekoliko dana.."
Ja:"Dobro"
Kad sam završila sa pregledom, izašla sam iz te prostorije i vidjela Ellu kako sjedi na stolici i čita neke novine.
Ja:"Evo mene"
Ella:"Kako je prošlo"
Ja:"Ma dobro"
Ella:"Koliko si već trudna?"
Ja:"2 sedmice"
Ella:"A je li dijete muško ili žensko??"
Ja:"To ću tek saznati poslije nekoliko dana"
Ella:"Aham"
Poslije smo otišle na kafu i u šetnju..

(...)

Došla sam kući prije nekih 15-ak minuta. Trenutno sjedim i razmišljam o životu, sve mi se isto mota po glavi..
Kad sam pogledala na sat bilo je 17h.. Spakovala sam još ove sitnice što su mi ostale i odlučila krenuti na aerodrom jer treba sat, do sat i po do aerodroma.. Prije toga sam nazvala Ellu, i javila joj da idem na aerodrom, jer ona ne može doći, sutra ima 3 testa, pa mora učit.. Ali smo se danas pozdravile..

Zayn P.O.V

Sjedim i gledam film, i prekida me zvuk mobitela. Ella. Javio sam se.
Ja:"Halo?"
Ella:"ZAYNN" viknula je.
Ja:"Ha?"
Ella:"Jel ha, ili je molim?"
Ja:"Joj, de reci šta je"
Ella:"Dilara se seli"
Ja:"Molim?!"
Ella:"Ella se selii, i otišla je na aerodrom, zato idi je zaustavi, ako ne želiš da ti ode zauvijek iz života.."
Ja:"Gdje se seli?"
Ella:"U Bosnu i Hercegovinu"
Ja:"Taaako dalekoo?"
Ella:"Da. A sad idi na aerodrom, uradi nešto samo da se vrati...Avion krece u 19h, a sad ti je 18h, a 1h ti treba do aerodroma.."
Ja:"Dobro, dobroo evo ideem"
Rekao sam već obalaćeći farmerke i duks..

Love Or Hate? Završena 🔚❤️Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora