Cijelo vrijeme nije skidao pogled sa mene, i to je bilo taako neugodno, ali sam preživjela..
Milena:"Možete vi ići u sobu, ako želite, jer mislim da niste željni slušati priče o poslovima i tim glupostima.."
E ovo već neću preživjeti..
Ja:"Umm, ja bih trebala kući, imam neki test sutra.."
Zayn:"Aa ja kako znam, da za sutra nemamo ništa učit, kako se sjećam da nisu spominjali testove.." Pogledao me ispod obrve, smijući mi se pervezno..
A? Koji mu je sad? Ali moram priznati da je bio sladak sa tim osmijehom, jer je imao rupiice na obrazima, što sam tek sad primijetila.
Ja:"Am, dobro?"
rekla sam više kao pitanje, već kao odgovor..
Zayn:"Onda idemo mi u sobu."
Zayn:"Ideš?" Pogledao me, na što sam mu klimnula glavom.
Moja mama:"Pazite šta radite.." i ona se pervezno nasmijala, usput namignuvši..
Okk, stvarno oni nisu normalni...
Ustala sam sa stolice i stala pored njega.
Zayn:"Izvoli. Dame imaju prednost"
Preokrenula sam očima i prošla pored njega..Zayn P.O.V
Oh, majko mila, kakvo dupe ima ta cura. Pažljivo sam promatrao svaki njen korak, i jedno 100 puta sam je odmjerio od glave do pete. Kad smo došli u sobu, ona je stala pa sam i ja.
Dilara:"Slušaj, sorry što sam ti onu noć bila "teret", nisi me stvarno trebao nositi u sobu, i sa mojim zahtjevom oblaćiti mi pidžamu, jer možda ti nisi ni želio da......"
Blebetala je i konstantno se izvinjavla za onu noć.. Misli da je meni smetalo gledati nju polugolu.. Ni malo, vjeruj mi.. Ali ne još ne zna da je rekla da me voli, a možda to nije stvarno ni mislila, možda joj je samo onako izletilo iz usta..
Dilara:"Pa slušaš li ti mene uopće?!" povisila je ton.
Ja:"Naravno da slušam, ljepotice moja" Vraga sam slušao, razmišljao sam cijelo vrijeme o njoj i toj njenoj božanstvenoj ljepoti..
Ja:"Nemaš se nizašta izvinjavat, bilo mi čast i zadovoljstvo da uradim to što već jesam"
Naravno da jest.
Ja:"Šta sam mogao uraditi? Ostaviti te za šankom onako pijanu? Pa Boga pitaj gdje bi se ti u jutro probudila, a vjeruj mi, bilo je svakakvih budala koji su ti mogli uraditi bilo šta, a ti nisi bila svjesna"
Dilara:"Ja...Hvala ti"
Blago sam je prislonuo uz zid.
Ja:"Nemaš se potrebe izvinjavati"
Spustila je pogled. Svojom rukom sam joj blago podignuo glavu, pa me je pogledala ravno u oči. Spustio sam se malo niže i strastveno je poljubio.. Došli smo do kreveta, i znate šta je već bilo... khm.. haha.
Odjednom smo čuli kucanje na vratima.
Ou fak, zaboravio sam zaključati vrata. Normalno smo se ponašali, i ležali..
Moja mama:"Dilara, samo da znaš da su ti oditelji otišli kući.."
Dilara:"Okeej" Rekla je zadihanim glasom, što sam, srećom, samo ja primjetio..
Napokon je zatvorila vrata..
Dilara:"Koliko je sati?"
Ja:"23:28"
Dilara:"Veeć??"
Ja:"Yup"
Dilara:"Brzo je prošlo vrijeme"
Ja:"Aaha.. Ou ne. Ne, nee"
Dilara:"Šta ti je??"
Ja:"Dilara, ja..."
Dilara:"Šta ti?!"
Šutio sam.
Dilara:"Daj, jebote reci šta jee!"
Ja:"Nisam koristio zaštitu"
Blenula je u mene.
Dilara:"Nisi, šta?!"
Ja:"Čula si"
Dilara:"Ja ne mogu da vjerujemm"
Dilara:"Još ću ne punoljetna postat mama!" Suze su joj krenule.. Stvarno je nisam mogao gledati ovakvu. Ustao sam i izašao iz kuće. Bukvalno u ponoć, ja lutam ulicama, kao kakav ludak..Dilara P.O.V
Zayn je samo izjurio iz sobe, bez ijedne jedine riječi.. Pa sam odlučila i ja otići, jer šta ću ovjde sama, a uostalom odavno mi je bilo vrijeme da krenem.
Obukla sam se i odmah izletila iz kuće, ali na prstima, da ne bih probudila njegove roditelje. Došla sam u svoju kuću i odmah ušla u sobu.
Ovo nije moguće.. Mogu se samo nadati da neću ostat trudna, mada su to male šanse..
Ako budem trudna, ja ne znam šta ću.. Sada ću spavati, pa ću vidjet sutra..
_________________Jutro
Budim se, danas je subota. Pogledam na sat i vidim da je tek 7h. Začudila sam se što sam ovako rano ustala..
Ulazim u toalet i perem zube, vežem kosu u neku neurednu punđu, a pidžamu nisam skidala, jer sam ionako u kući, neće me niko gledat, a i da hoće, briga me.Kad sam izašla iz toaleta, ponovo sam legla na krevet, uzela laptop i tražila neki film da gledam, jer mi se ne da ustat još, a ne mogu više spavat.. Odjednom mi dođe neka muka.. Brzo sam ustala sa kreveta i otrčala u toalet. Nisam toliko mogla nk povratiti, jer nisam ništa jela.. Kada me je to povraćanje iscrpilo, otišla sam u kuhinju da jedem. Napravila sam sebi hrenovke sa jajima, jer mi je to prvo palo pod ruku. Napravila sam sebi usput i cappuccino..
Poslije jela, pod hitno, moram otići u apoteku, da kupim test za trudnoću.. Ojj, majke mi, ne znam šta ću ako budem trudna..
Za 10min sam sve pojela, pa sam otišla u sobu, obukla sam neke najobičnije farmerke a preko gornje pidžame sam samo obukla dukss, jer zašto bih je skidala, ako mi se neće ni vidjet.. Roditelji rade, pa ću zato ići autom, tako ću najbrže i otići a i vratiti se.
...
Kad sam kupila test, odmah sam otišla u toalet i uradila ga.. Zatvorila sam oči, jer me je bilo strah vidjeti rezultate. Ali sam opet vidjela.
Božeee! Pozitivno je. Ja ću se ubitt. A kako ću reći roditeljimaa?? Ja ne znam šta da radim sa svog života.Izašla sam iz toaleta i uzela mobitel i nazvala sam Ellu, jer ona mi je ipak najbolja prijateljica i ne mogu to da joj ne kažem, a poslije ću reć roditeljima.. Ne znam da li bih govorila Zaynu. Da ga je bilo imalo briga, sinoć bi ostao i rekao bi da će biti uz mene ako i budem trudna ili slično, aali nee, on je otišao. A neka je, zaboli me, dijete ću sama odgajat, sama ću mu dati ime, sve ću sama.
Najbolje bi bilo da ja odem u drugu državu, jer ću tamo moći da započnem novi život, naći ću sebi posao...Ell💕
Ella:"Halo?"
Ja:"Ejj, gdje si, šta ima?"
Ella:"Ma evo, kući, ništa dosađijem se evo, kod tebe?"
Ja:"Pa ustvari nazvala sam te da ti nešto kažem"
Ja:"Nešto vrlo, vrlo važno"
Ella:"Pucaj.."
Ja:"Trudna sam"
Ella:"Molim?! Šta sii?!"
Ja:"Trudna, Ella. Trudna"
Ell:"Dilaara.. Pa kako?
S kimm??"
Ja:"Mislim da je Zayn otac"
Ella:"Zayyyn?!"
Ja:"Da"
Ella:"Pa odakle sad Zayn pobogu?"
Ja:"Pa..."
Ella:"Ništa, očekuj me za najviše 10min."
Ja:"Ella, nemm.."I naravno, prekinula je.
Mami ću reći kad se vrati sa posla, to je za.. sad je 8h, to je za 5h jer je prva smjena i dolazi u 1..
___________________Ii evo nastaavka.😁
Iskreno se nadam da vam se svidio.
Sljedeći će biti malo više zaimljiviji..🤗
Očekujte neočekivano.😂
Lyyy💞
YOU ARE READING
Love Or Hate? Završena 🔚❤️
RomanceDilara (16) je jedna obična djevojka koja ide u 2 srednje. Vrlo dobra je učenica i trudi se da bude još bolja. Međutim, u njen život se pojavi taj jedan dečko, koji je od samog početka počinje nervirati i kojeg je u kratkom vremenu zamrzila... Ali d...