2. DIO

5.1K 124 0
                                    

Alarm me opet budii, pa mogla bih ga sad u zemlju pokopat...
Odlučim se ustat i odem u wc-e isto, kao i uvijek,perem zube, umijem se i izlazim iz kupaone..
Vratila sam se ponovo u sobu, obukla sam obične plave, farmerke i žutu majicu

Vratila sam se ponovo u sobu, obukla sam obične plave, farmerke i žutu majicu

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.

S

jela sam za stol za šminkanje i stavila malo korektora ispod očiju, maskaru, kosu sam zavezala u neku neurednu punđu, jer izgleda baš kjut, i stavila sam baby lips na usne.
Uzela sam jaknu i ruksak i sišla u dnevni. Kada sam došla u dnevni, jaknu i ruksak sam stavila na kauč, pa sam otišla u kuhinju da jedem palačinke koje je mama jutros napravila. Kada sam završila sa jelom tanjur sam stavila u perilicu, oprala ruke, obukla jaknu i čizmice, uzela mobitel i krenula u školu. Išavši prema školi srela sam Ellu.
Ella: "Aaa odkud ti, pa tek je 7:20? Šta ti bi jutros pa si poranila haha?"
Ja: "ćao evo me, jesam se naspavala, hvala na pitanju..
Ella: "a sorry sto te nisam pitala, već mi neobično jer si poranila hahahahah." pa me zagrlila
Ja: "ah od mene možeš sve očekivat"
Ella: "E danas nam dolazi novi učenik, jedva čekam da vidim kakav je..."
Ja: "E vidi stvarno, ja i zaboravila, ma sigurno je neki peder hahahaha"
Ella: " Ne znam eto, vidjet ćemo"
Došle smo pred školu i bilo je 7:27
Ušle smo i sjele na svoja mjesta. Još smo nešto beeze pričale, dok nije došla nastavnica tj. raaaaazrednicaa.
Profa:" Dobro jutro, jeste li se vi naspavali?"
neki su rekli da nisu a neki da jesu.
Profa:" jojj moglo je jelde još sat-dva ahah"
Smijali smo se, prekinulo nas je kucanje na vratima..
Profa:" naprijed"
U razred je ušao neki dečko, ima plavo-smeđu kosu, oči su mu smeđe, imao je crnu jaknu, plave  farmerke..
Dečko: "Dobro jutro, izvinite što ometam čas, je li ovo 2-3a?"
Profa:" Dobro jutroo, jeste, predpostavljam da si ti naš novi učenik?"
Dečko: "Da, jesam" rekao je pa se nasmijao, O Boože kako ima predivan osmijeeh.
Profa je ustala sa stolice došla do njega pa mu pružila ruku i poželjela dobrodošlicu..
Profa:" Prvo nam se predstavi, pa možeš na mijesto, a poslije ćeš otići u kratki obilazak škole"
Dečko: "Može, kao prvo ja sam Zayn Donith. Dolazim iz Los Angelesa, pa zbog posla mojih roditelja smo se doselili ovde u New York.."
Profa: "Super, hvala ti Zayn, mozeš sjest. A poslije ovog časa će ti.....hmm.. Dilara pokazati školu.." Mooliimm?!! Jaa! zašto bašš ja od ovolikiih učenika u razredu, baš mene da izaberee?!!!
Profa: "Jel možeš Dilara, poslije ovog časa?"
Ja: "Amm da, naravno"
Zayn je pogledao u mene i nasmijao mi se. Okeej..
Ella me pogledala, pomijerala obrvama gore-dolje i nasmijala mi se. Pogledala sam je ubojiitim pogledom, a ona mi se samo na to nasmijala i vratila se pračenju časa.. Pa sam i ja...
...
Zvonilo je za kraj časa, joj kako ću se sad osramotiti pred novim učeenikomm, Božee, razrednicee kud baš mene nađee??
Došla sam do Zayna.
Ja: "Hejj, bok, hoćemo li odmah krenuti sa obilaženjem ili..?"
Zayn: "Da, može, idemo" nasmijao se.. 😍
Izašli dmo iz kabineta, i krenuli u obilazak..
Ja:" Ajde reci mi nešto o sebi"
Zayn: " Pa kako si već imala priliku da čuješ, zovem se Zayn Donith, dolazim iz Los Angelesa.. Imam sestru, koja ima 1 godinu. Imam 16 i pol godina, trenirao sam fudbal, ali sam prestao jer sam se morao odseliti.."
Ja:"Hmm dobro.."
Zayn:" Ajd sad ti"
Ja: " Što ja?"
Zayn: " Pa reci nešto o sebi.."
Ja:" A da haha, pahh nema nešto posebno, ista sam kao i sva ostala normalna djeca, samo sto nisam ja toliko normalna kao drugi, mislim na pozitivan način. hahahah..."
Zayn:" Hahahaha, ajde nema veze reci mi imaš li brata ili sestru, koliko imaš godina, treniraš li nešto i te gluposti haha.."
Ja:" amm pa ovako, ja sam Dilara Smath, imam barata Lukasa koji je od mene stariji godinu dana, trenutno ne treniram ništa, a trenirala sam odbojku 2 godine, imam takođe 16 godina, rođena sam 19 avgusta.. I eto otprilike je to,to.."
Zayn: "Ahhaam, okej"
Ja: " Pošto sam ti pa eto možemo reći pokazala školu, da se vratimo na čas?"
Zayn:" Može, ma da je meni ljepše ovde pričat sa tobom, već slušati profesore i njhove gluposti hahah"
Ja:" A šta ćeš, što se mora nije lahko hahahah"
Došli smo do učionice gdje imamo trenutno čas, a već je odavno zvonilo tako da se moramo sad ispričavat zašto kasnimo, ali bar imamo dobar razlog..
Pokucali smo i kada smo culi "naprijed" ušli smo
Profa: "Ja kako znam da je čas počeo prije 15 minuta, i razlog zbog čega kasnite?"
ja:" Profesorice, ja sam morala odvesti Zayna u obilazak škole, jer je novi učenik..."
Profa: " Aha, dobro onda možete sjest.."
Sjela sam u zadnju klupu i bila je prazna, nije bilo Elle.. Pogledala sam po razredu i vidjela je da sjedi sa Emom, pogledala sam je i prevrnula očima, jer sam znala da sad moram sjediti sa Zaynom, jer je samo zadnja klupa slobodna..
Zayn:" Čini se da sjedimo ovaj čas zajedno.."
Ja:"Dap, čini se da moramo, jer baš i nemamo izbora.."
Sjeli smo i pratili smo još malo ovog časa što je ostalo.
...
za 3, 2, 1 iiiii zvooniii.. Napokon je škola gotova.Spremila sam stvari u torbu i krenula prema izlazu.Osjetila sam nečije ruke oko struka, kada sam se okrenula vidjela sam Zayna..
Zayn:"kuda si se ti zaputila?" Reko mi je to sa nekim ne definiranim izrazom lica..
ja:"Am, kući?"
Zayn:"Mogla bi malo i do mene svratiti"WTF, šta mu je?
Ja:"Mo.." prekinuo me je.
Zayn:"Zezam se hahahah, šta si se tako prepala?"
Ja:"Ma nisam, samo mi čudno hahah"
Zayn:"Mogu li sa tobom do kuće, jer mi je odma kuća do tvoje, ako nisi znala.." Molim, pa to je super.Sada mogu gledati to prelijepo lice, taj osmijeh a tek pločiceee..O Bože Dilara o čemu to razmišljaš, nisi ga još ni upoznala kako treba a već se počinješ zaljubljivati u njega.Nee, ne smijem se zaljubitii u tog prelijepog covjeka sa prelijepim osmijehom.. Dilaaraa!
Zayn:"Dilara, jesi li dobro?"
Ja:"aa jesam, jesam" ii imam osjećaj da sam se zacrvenila od sramote.hjooj..

Love Or Hate? Završena 🔚❤️Onde histórias criam vida. Descubra agora