6. Fejezet/Part

261 4 0
                                    

Magyar:

Lexa's POV

"Lexa, meny haza! Pihenj! Én jól leszek." mondta Clarke. Már egy pár napja itt voltam nála. Octavia és Raven meglátogatták minden nap. Én pedig haza se mentén azóta, hogy ide jöttem. Már három napja. Lehet igaz a van. Lehet tényleg pihen nem kellene, de nem akarom itthagyni. Egyedül. Mellette akarok lenni.

"Megleszek pár óráig, Ok? Csak pihenj egy-két órát!" mondta, nyugtató köröket rajzolgatva a kezek fejére a hüvelykujjával.

"Rendben, de csak pár órára. Nemsokára jövök." mondtam.

"Szia." mondta Clarke, majd odahúzott és egy búcsú csókot adott.

Kisétáltam az épületből és elindultam "hazafelé".

Mikor "haza" értem egy Maserati állt a ház előtt és rögtön tudtam, hogy kié. Besétáltam a házba és dühömben úgy becsaptam az autót, hogy azt hittem ketté tört.

Bementem a konyhába és megláttam a magas barnabörű, nagyon rövid hajú srácot.

"Rég láttalak, uncsitesó." mondta a srác.

"Mit akarsz Lincoln?! Már megmondtam, hogy nem fogom átvenni az üzletet!" mondta neki.

"Nem is azért jöttem! Mármint apám azért küldött, de azért jöttem, hogy helyre hozam a barátságunkat! Gyerekekként elválaszthatatlanok voltunk! Mi történt velünk?!" kérdezte.

"Elmentél és a sorsomra hagytál, az történt!" mondtam dühösen.

"Tudod, hogy nem volt más választásom! Apám elrángatott, hogy vezessem az üzletet!... Kiléptem!... Miatt ad, mert helyre akarom hozni! Most egy apartmentben lakom a város másik felében, Anyjával és Lunával. Ők szabadságon vannak. Co-vezérek lettek miután kiléptem. Itt a számom és a címünk, ha akarsz látogass meg." mondta, majd leírta a címét és a számát egy cetlire, majd ide adta és kisétált.

Mathews street 273, 7. emelet, 347-es lakosztály
0 155 (333) 489
Kérlek hívj! Linc.

Felmentem Clarke szobájába, ledobtam magam az ágyra, majd magam hoz öleltek a párnáját. Lassan elnyomott az álom.

Mikor felkeltem ránéztem az órámra. 19:47 volt. Te jó isten reggel 8:30-kor jöttem el! Clarke már biztos vár! gondoltam

Felkeltem, majd elmentél tusolni, mivelhogy már három napja nem tettem. Felhúztam egy "Fuck Off" feliratú pólót és egy éjfekete szakadtas farmert. Bementem a konyhába és gondoltam, Clarke biztos örülne, ha vinnék neki palacsintát.

Miután elkészültek a palacsinták szórtam rájuk porcukrot és dobtam egy pár maréknyi áfonyát a palacsinták mellé a dobozba, majd beletettem azt a hátizsákomba.

Út közben megláttam egy virágárúst és vettem neki egy csokrot vegyes virágokból, majd folytattam az utat a korház felé. Mielőtt még beértem volna bementem egy boltba és vettem neki csokit és egy óriási macit meg egy lufit "Jobbulást" felirattal. Folytattam az utam nehézkesen a sok ajándék miatt.

Felmentem Clarke-hoz. Mikor meglátta, hogy mennyi minden van nálam a szemeit tágra nyitotta és leesett az álla.

"Ezt mind nekem hoztad?!" kérdezte hitetlenkedve.

"Nem, a szomszédban van egy dögös csaj ezeket neki vettem." mondta viccből, majd egy kicsit nevettem a saját viccesen, de neki komoly volt az arca.

Never leave me (CLEXA) [hun/en] [DISCONTINUED] Donde viven las historias. Descúbrelo ahora