~~İlk Gün ~~

47 5 0
                                    

Hayat mucizelere gebedir... Her insan umudunun bittiği yerde MUCİZE bekler...

Üniversite de ilk günümdü Ankara' da doğmuş büyümüş biri olarak İstanbul' a alışmam büyük çaba istiyordu. Yanımda Sahra olmasa bu şehirde yaşamam imkansızdı. Şimdi merak ediyorsunuzdur Sahra kim? Benim çocukluğum gençliğim ve dostum olur kendisi hayatımın her anında yanımda o vardı ve hayalimiz gerçek oldu ikimizde aynı üniversiteyi kazandık. Yetenek sınavlarına girip güzel sanatlar fakültesine girmeyi başardım. O da pdr yi kazandı.Birlikte İstanbul'a geldik tabi ailelerimizde bizimle birlikte geldi.Daha önce şehir dışına çıkmıştık ama büyükşehire ilk defa çıkıyorduk ve ailem her zaman yanımda olurdu, hiçbir zaman yalnız bırakmazlardı. Biz 3 kardeşiz babam emekli polis memuru ben en büyükleriyim bir kız bir erkek kardeşim var.küçük ama mutlu bir ailede büyüdüm.

 
  Sahra şanslıydı çünkü teyzesi de İstanbul'da yaşıyordu daha önce tatillerde sürekli geliyordu ve yabancılık çekmiyordu. Evet bi de Sahra nın kuzeni İdil vardı.Bizden bir yaş büyük olmasına rağmen hemen kaynaşmıştık.İdil in ikinci senesiydi işletme okuyordu  ve çok fazla çevresi vardı...

Geleli bir hafta olmuştu. Okula kayıtlarımızı yaptırmıştık. Sahra yabancılık çekmiyor gibi kampüsü bana gezdirmişti. İyi ki birlikteydik ve o yine benim yanımdaydı.

Pazartesi olmuştu nihayet beklenen o gün gelmişti okuldaki ilk gün artık ikimizde üniversiteli olmuştuk. Sahra ile birlikte okula gittik. Sahra benim kadar heyecanlı değildi. Gece uzun uzun konuşup ne giyeceğimize neler yapacağımıza karar vermiştik. Heyecanım iki kat artmıştı. yeni arkadaşlar yeni hayatlar tanıyacaktık. Derse girmek için ayrıldık Sahra kendi fakültesine gitti ben de kendi fakülteme gittim. Sınıfa girer girmez gözüme ilk çarpan sıraya oturdum. Saatin nasıl geçtiğini fark etmeden dersler bitmişti. Hayallerimi yaşıyor olmanın verdiği gurur ile kendi kendime gülümseyerek yerimden kalktım dışarı çıkarken bana doğru gelen Sahra' ya gülücükler saçtım. Şimdi İstanbul 'un tadını çıkarma vakti gelmişti İdil' le buluşup bişeyler yapacaktık. Sahra İdil'i arayıp okula yakın Bi kafede beklediğimizi söyledi aradan bir saat geçmeden İdil yanımıza geldi. Eğlenceli kızdı, havalı, bakımlı, özgürlüğüne düşkün, rahat tavırlı ağzına geleni direk söyleyen biriydi. Okulda ikinci senesi olmasının verdiği Bi rahatlık vardı. Kimseyle kolay kolay anlaşamadığını söylemişti. Kendi grubunun olduğunu yeni öğrendik. telefonla konuştu ve bize dönerek arkadaşlarıyla buluşması gerektiğini ve onları da cafeye çağırdığını söyledi. Gözümüzde sıradan Ayşeler Fatmalar olmasa bile kendine bakan havalı kızlar grubu gibi bişey canlanmıştı.çok fazla düşünmeden öylece konuyu kapattık. Sabahtan beri bişey yememiştir haliyle Sahra ve ben acıkmıştık ve yiyecek bişeyler söyledik.
Karnımızı doyurmuş kahvelerimizi içerken cafeye bir anda gelen 4 erkeğe odaklanmıştık hepsi havalı, zengin ve yakışıklıydı. Bize doğru geliyorlardı o kadar şaşırmıştık ki Sahra'yla gözgöze bakıştık İdil gülmeye başlamıştı grubum dediği 4 erkek arkadaşı vardı kızlarla anlaşamadığını söylemişti. Ama bu kadarını beklemiyorduk gözbebeklerimiz büyümüş bi halde bakakalmıştık yanımıza geldiler ve hepsinde Bi tebessüm vardı...

Aşk Mucize BeklerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin