"Gönül ile aklı koydum kafese.. Biri" ümit" diyor, biri "kes" diyor.. Çırpındıkça kaldım nefes nefese, biri "dayan" diyor, biri "pes" diyor.. Yüreğim döndükçe döndüm ak kora. Sabrım demir aldı yelkenler fora...! Gitmek istiyorum çok uzaklara, biri "aman" diyor, biri "es" diyor. "
Hz. MevlanaSabah olmuştu. Ve beklenen gün gelmişti. Sahra 'nın uyanmasını bekledim. Aslında cevabını biliyordum ama bir umut yine de istemeyebilirdi. Songül teyzenin kahvaltıya çağırmasıyla gözlerini açtı. Kahvaltımızı yaptık ev işlerinde Songül teyzeye yardım ettik. Zaman çok çabuk geçmişti. Sahra' dan cevap bekliyordum. Eymen'in etkisi benden daha çok olacak ki partiye gidelim dedi.
- giyecek kıyafetimiz bile yok gitmesek olmaz mı?dedim
- Gülerek gardırobunu açtı ve içinden kıyafetleri çıkarmaya başladı. Çeşit çeşit elbiseleri gösterip hangisini istersin diye sordu. Ayrıca söz verdin gitmek istersen gelicem dedin sözünü tutar mısın lütfen dedi.
- Hepsi gösterişli ve şıktı. Sırayla üzerime tutup yakışıp yakışmadığını kontrol ediyordu. Bense şoka girmiş gibi sesimi çıkaramadım.
- Kendine simli gri bir elbise beğendi. Bana da denemem için üç dört tane elbise verdi. Bunlar çok kısalar dedim.
- uzun siyah bir elbiseyi elime alıp gösterdim.
- Hayır diyerek kırmızı olanı verdi. Bunu dene sana çok ama çoook yakışacak dedi.Elbiseyi giyip makyaja geçtik. Sahra önce bana sonra kendine makyaj yaptı.
Saç makyaj Sahra 'dan sorulurdu. Kuaförler gibi masanın üzerine malzemeleri çıkardı. Kıyafetlerimize uygun makyajı ve saçlarımızı yaptı.
Hazırlanırken İdil aradı ve Sahra İdil' e geleceğimizi söyledi.
- Biraz hızlı olmamızı ve parti başlamadan gitmemizi söyleyip kapattı.
-Son hazırlıklarımızı yapıp yola çıktık. "" "Tam 3 saat boyunca hazırlanmışız"""Saat 7 e geliyordu ve biz mekanın önündeydik.İkimizde çok heyecanlıydık. Kalbim deli gibi çarpıyordu. Böyle bir elbisenin içinde kendimi başka biri gibi hissediyordum.
Girme vakti geldi. Sahra ile ilk adımlarımızı atar atmaz salonun girişinde bekleyen dört erkekle karşı karşıya kaldık.
Hepsi birden bize bakıyordu. Zaten heyecanlıydım her an kalpten gidebilirdim.*******Emir : gözlerime inanamıyorum abi bunlar gerçek mi ya?
Yusuf : Gazel 'in sevgilisi yoktu dimi artık ben olabilirim.
Eymen : Sahra' yı karşılamam gerekiyor beyler.
Miraç : sinirle Yusuf saçmalamayı keser misiniz lütfen. ******
İdil ve Eymen yanımıza doğru geldiler. Eymen : Çok güzel olmuşsunuz kızlar gözlerimi sizden alamıyorum dedi. İdil 'de bizden böyle bişey beklemiyormuş gibi : bunlar gerçekten siz misiniz kızlar ne yaptınız kendinize diye dalga geçti. Bizi kıskanmış olamazdı herhalde.
Emir' lerin yanına doğru gitmek zorunda kaldık. Yusuf gülümseyerek elimi öpüp güzelliğin gerçekten gözlerimizi aldı dedi.
Miraç 'ın yüz ifadesi değişmişti.
Emir dayanamayıp araya girdi : içeçecek bişeyler ister misiniz diye sordu.İdil' de yanımıza geldi ve bizi bozmak ister gibi : hangi periyle karşılaştınız kızlar çok fazla değişmişsiniz de normal halinize alışmışım bu haliniz biraz farklı olmuş dedi.
- amacı neydi bu kızın bizimle neden dalga geçiyor? Bizi davet eden kendisiydi şimdi bu tavır neden?
- Miraç 'ın bakışları üzerimdeydi. Gözlerime bakarak : kırmızı çok yakışmış dedi. İdil bizi bozdu diye mi söylemişti yoksa gerçekten öyle mi düşünüyordu. Teşekkür ederim dedim.
İdil sanki beni boğmak ister gibi öfkesinden yüzü kızarmıştı.
- Yusuf İdil' e bakarak kıskanma İdil'ciğim onlar senin misafirin sonuçta dedi. Ayrıca bu yaptığın çok kaba.
- Sahra 'ya fısıldayarak neler oluyor dedim.
- Bende anlamadım ki lütfen geldiğimize pişman olmayalım dedi.
Bozuntuya vermeden :
- İdil eline mikrofonu alıp ortaya geçti. Arkadaşlar hepiniz hoşgeldiniz. Bugün Sadece Miraç için değil benim için de çok özel bir gün bunu sonra hepinizin önünde açıklayacağım herkes partinin tadını çıkarsın iyi eğlenmelerr ve parti başlasınnn diyerek alkışı topladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk Mucize Bekler
Teen FictionHayat mucizelerle doludur. Hersey bittiği dediğin bir anda yada tam kaybettim diye herşeyden vazgeçtiğin anda bile beklenmedik birşey olabilir. Her son bir başlangıç olabilir. En kötü anım dediğin Zaman belkide hayatın boyunca hiç unutmayacağın norm...